de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.07.2016

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei in domeniul economic si management general pentru a-mi valorifica cunostintele dobandite in timpul facultatii si experientei profesionale .

Salariu: nespecificat

Beneficii: 1.Firma serioasa in care onestitatea si sinceritatea sunt pe primul plan. 2.Salarizare corespunzatoare . 3.De preferat sa fie bine precizate cererea si oferta -program de lucru ,atributii,obligatii,drepturi.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Prelucrarea lemnului / PVC, Financiar / Contabilitate, Banci, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Înregistrarea, întocmirea si transmiterea facturilor conform modalităților de facturare stabilite fiecărei categorii de Client/furnizor.
Asigurarea activităților specifice de facturare:
Emitere facturi de transport și servicii aferente transportului
Emitere facturi de logistica și depozitare
Înregistrare clinti in SAP
Facturare/refacturare diverse servicii in modulul facturare din programul SAP
Folosirea programului de facturare ERP-SAP
Asigurarea activității de arhivare fizica și electronica a documentelor biroului facturare.
Realizare rapoarte de activități, analize periodice pentru a fi prezentate conducerii societății.

01.08.2017 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: economist in vanzari

Responsabilitati:

Realizarea activității de ofertare comerciala sustinute cand este cazul de cele tehnice, furnizate de departamentul Tehnic.
Urmarirea licitatiilor si concursurilor de oferta in SEAP si participarea la ele intocmind documentatia necesara (documentatia de calificare - Eligibilitate).
Realizarea cererei de oferta la solicitarea directorului de vanzari.
Urmarirea derularii tranzactiilor comerciale - urmarirea contractelor incredintate (decontare, plati restante, incasarea acestora, procese verbale de terminare a lucrarilor, incasare garantii).
Tinerea evidentei si arhivarea corespondentei cu beneficiarii.

01.06.2016 - 31.08.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist in comert si marketing

Responsabilitati:

-activitati administrative (gestiune baze de date clienti ,facturare,indosariere,gestionarea platilor)
-procesarea mail-urilor
-intocmirea diverselor rapoarte si situatii
-preluarea si initierea apelurilor telefonice
-contabilitate primara,incasarea numerarului si operarea in registru de casa,
-evidentierea stocurilor de marfa,inventare periodice,
-administrare site , social media
-verificare periodica a scadentelor clientilor si recuperarea banilor din piata
Domeniul de activitate ,distribuitor de uleiuri auto si moto.

01.07.2013 - 30.06.2016

Departament: management

Titlu Job: sef departament fresh

Responsabilitati:

- comenzi de marfa, aigurarea permanenta a necesarului de marfa din raion
- receptii marfa si intocmirea documentatiilor specifice
- supraveghere case si schimbul casierilor
- schimbarea de planograme
- inventare partiale si generale
- supravegherea si coordonarea eficienta a personalului din subordine .

01.09.2011 - 30.04.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

-implicarea activa in promovarea produselor
-urmarirea realizarii planului de vanzari ,
-coordonarea eficienta a echipei din subordine ,
-realizarea rapoartelor de vanzari in functie de indicatorii urmariti,
-abilitati bune in comunicare si relationare cu clientii,
-respectarea si pastrarea standardului companiei .
Realizarile mele sunt targhetele realizate lunar, am contribuit la largirea numarului de
clienti si la mentinerea relatiilor profesionale cu furnizorii.
Andreea Vasiliu -Director dep resurse umane 0758833365
Comision din vanzari
Tichete cadou de sarbatori legale

01.09.2010 - 30.09.2011

Departament: altele

Titlu Job: sef departament case

Responsabilitati:

- instruirea personalului din subordine precum si evaluarea acestuia,verificarea banilor dupa fiecare schimb operator
- intocmirea registrului de casa (dispozitii de plata ,incasare ,deconturi )
- asigurarea platii salariilor,avansurilor sau a oricaror altor plati aprobata de seful ierarhic superior
- efectuarea operatiunilor cu banca ( plati furnizori ,depunere si retrageri de numerar )
- participare la comenzi si receptii de marfa
- introducere avize de insotire a marfurilor si facturi marfa
- participare activa la inventare
- pastrarea curateniei conform normelor sanitare
ANDREEA VASILIU -DIRECTOR DEP RESURSE UMANE-0758833365

04.02.2008 - 15.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Intocmirea de facturi ,registru casa ,NIR-uri ,bonuri de consum, -comenzi ,inventarierea si gestionarea mijloacelor fixe si a mijloacelor circulante ,
-gestionarea documentelor ,intocmirea de rapoarte
-mentinerea ordinei si disciplinei in firma .

Realizari:

Acumularea de cunostinte in domeniu lemnului .

01.10.2005 - 31.05.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: casier / lucrator comercial

Responsabilitati:

O buna gestiune a banilor si asigurarea bunurilor,gestiune si mentinerea disciplinei in firma .
Am acumulat cunostinte in domeniu de marketing dar si de caserie .
Cancenshi Marian - sef de magazin actual Inspector zonal
Bonuri de masa,
Procent din vanzari,
Cadouri de sarbatorile legale (Paste si Craciun )

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Management la Spiru Haret din Brasov. Absolvent facultate la cursuri de zi cu diploma de licenta.

Premii

Calificari
Apr 2004: Certificat de competente profesionale -Tehnician intretinere si reparatii masini unelte .

Jul 2003: curs operator PC ,Microsoft Office ,retele de internet

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close