Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.01.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.04.2005

obiectiv

 

Din fiecare experienta trăită, am incercat sa invat ce-i mai bun, asta imi doresc si de la viitorul job, sa mă dezvolt profesional, sa am o siguranta financiara.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Perspective de avansare, stimulare financiara si o echipa alaturi de care pot atinge obiectivele vizate.

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - 31.12.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare:
-inregistrarea pe conturi in evidenta contabila, a facturilor emise catre beneficiari interni/externi, a facturilor primite de la furnizori interni/externi;
-verificarea si inregistrarea in contabilitate a deconturilor privind deplasarile in tara si strainatate;
-inregistrarea in contabilitate a operaţiunilor de trezorerie referitoare la incasări şi plăţi precum şi alte operaţiuni efectuate prin intermediul conturilor bancare ,conturilor de card (in lei şi valută);
-monitorizarea si analiza conturilor de furnizori/clienti;
-verificarea jurnalelor de vanzare si cumparare si ajutor la depunerea declaratiilor lunare;
-implicarea in rezolvarea altor cerinte la solicitarea conducatorului departamentului;
-depunerea in termenul legal a diferitelor cereri, adrese,declaratii de impunere;
-inregistrare reorganizare functionalitate conturi cu situatiile aferente: decizie AGA, inventar;
-consultanta resurse umane;
-participare la analize economice complexe initiate de Directorul Economic;
-efectuarea de situatiie referitoare la eliminarea unor cheltuieli, precum si la cresterea eficientei la nivel de centre de gestiune si firma;
-analiza centre cost/venit;
-urmarire incasare creante societate;
-verificare conturi balanta lunara.

01.04.2013 - 30.09.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist-contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea zilnica a:
-facturilor de achizitie/vanzare,
-extraselor de cont,
-a importurilor,
-instrumentelor de plata,
-productiei,
-leasing-urilor,
-diurnelor,
-avansurilor,
-imprumuturilor,
-factoring-ului,
-obiectelor de inventar/mijloace fixe,
-bonurilor de consum,
-diverselor operatiuni contabile in programul Neomanager.
Inchideri de luna, declaratii lunare, revisal, declaratie mediu, inventar. Contracte comerciale, depunere acte pentru contractul colectiv de munca, intocmire documente pentru primarie, anaf, banca, fonduri europene, inlocuire administrator atunci cand era nevoie, raportari catre statistica lunare/semestriale si catre BNR.
Rapoarte zilnice:cash-flow,follow-up, sales report, diurne, evidenta instrumente de plata, consumabile, tranzactii cu cardul.
Completarea registrului de casa.
Emiterea biletelor/ordinelor de plata pentru furnizori.
Rapoarte lunare: achizitii, cheltuieli lunare, scadentar cu facturi neincasate clienti/furnizori, balanta comerciala stocuri.
Reglarea soldurilor la clienti/furnizori, avansuri nedecontate, stoc profile si repartizare pe grupe de materiale si tipul lor in gestiuni separate aferente proiectului de productie.Folosirea programului excel cu pivotare pentru reflectarea si sintetizarea datelor in functie de cerintele si necesitatile cerute, completarea cu formule de calcul ca : sum, average, media ponderata, if.Inregistrerea corecta a tuturor operatiunilor contabile fara greseli grave.Invatarea unui program nou in scurt timp, receptivitae si atentie in evidenta creditarilor bancare pe termen scurt si lung.Comportament profesional in ceea ce priveste rezolvarea problemelor si colaborarea cu ceilalti angajati pentru obtinerea rezultatelor scontate.
Voinea Viorel - Administrator.
Marin Mihaela - Expert contabil.

01.10.2009 - 01.12.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Gestiune marfa aflata in custodie(program special in italiana de evidenta stoc magazie),contabilitate primara,organizarea activitatii administrative si operationale a depozitului.Supervisor stoc marfa.Organizarea si finalizarea activitatii de inventariere a materialelelor din gestiune.Receptia fizica a materialelor, pregatirea comenzilor de transport cu specificarea locatiilor si starii fiecarui material.
Organizarea activitatii administrative si comerciale in cadrul depozitului, verificarea si tinerea la zi a tuturor documentelor(registru casa,plati furnizori,documente de transport,situatie cheltuieli), evidenta marfa, rapoarte si diferite situatii cu privire la activitatea zilnica.
Pe scurt enumar principalele realizari in cadrul companiei:
a)am reusit sa tin in buna ordine si corectitudine contabilitatea primara a ambelor puncte de lucru ale societatii;
b)am reusit sa finalizez cu rezultate pozitive inventariile societatii;
c)am sustituit cu brio munca facuta de o alta contabila din cadrul societatii noastre, reusiind sa duc la buna indeplinire toate sarcinile contabile si operationale pentru ambele puncte de lucru ale societatii;
d)m-am descurcat si am preluat atributii ale sefului de depozit, conducand si organizand activitatea de depozit;
e)am comunicat eficient cu toti clientii si furnizorii societatii, reusiind sa mentin o colaborare stransa cu acestia;
f)am colaborat in permanenta cu principalul client al societatii noastre: Enel Distributie Sa, prin indeplinirea la timp a tuturor cerintelor de serviciu privind activitatea de logistica desfasurata pentru acesta.
g)am reusit sa ma ocup de probleme legate de departamentul resurse umane, desi nu era in compententa si responsabilitatea mea, insa colectivul locului de munca m-a considerat un om capabil sa le rezolv anumite probleme si neclaritati cu privire la drepturile lor salariale;
h)am fost in stare sa ma integrez cu usurinta in climatul de lucru si sa ma fac remarcata din punct de vedere profesional, reusiind sa rezolv majoritatea problemelor de servici si fiind un bun consilier pentru ceilalti salariati si clienti;
i)am reusit intr-un timp foarte scurt sa comunic si sa scriu intr-o limba straina, italiana, necesara pentru a trimite diverse raportari privind activitatea depusa administratoriilor societatii de nationalitate italiana;
j)intocmire contracte comerciale, acte aditionale,urmarirea valabilitatii acestora, stabilind preturi si diferite clauze contractuale.
Dl. Mario Adorni -unul din administratorii firmei si Dl. Andrei Herembas - Director General.
Decontarea cazarii si a diurnei, plus decontarea cheltuielilor cu transportul personal la destinatia de domiciliu, telefon, prime sarbatori, plata ore suplimentare.

01.04.2009 - 01.10.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

Operare si verificare date despre clienti,intocmire facturi,incasari clienti cash-euro, evidenta registru casa,rezervari marfa, completare documente de plata ( OP, CEC, BO ), operare excel situatii diverse privind activitatea zilnica, intocmire diverse documente comerciale (contracte,acte aditionale,etc).

Realizari:

Integrarea si acomodarea la climatul de lucru respectiv.
Remarcarea ca un angajat disciplinat, competent si serios.

15.06.2007 - 01.03.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate primara - N.I.R-uri,intocmire facturi, inregistrare contabila a extraselor de cont si a facturilor clienti-furnizori, registru casa, completare documente plata ( OP, CEC, BO ), scadentare clienti-furnizori.
Responsabil cu managementul calitatii - inregistrarea tuturor operatiunilor de vanzare-cumparare( oferte, comenzi de transport, procese verbale, etc.), declaratii de conformitate.

Realizari:

Ajutorul meu a fost benefic pentru firma, mi s-au delegat diverse sarcini, am condus la o mai buna organizare a climatului de munca prin receptivitatea, competenta, seriozitatea, si constiinciozitatea mea.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul comercial 'Carol 1' din Constanta.
2007 - 2009 Masterat: Administrarea Afacerilor in Turism, Comert si Servicii la Universitatea de studii economice Ovidius din Constanta.
2003 - 2007 Facultate: Finante-Banci la Universitatea de studii economice Ovidius din Constanta.

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana punctuala,ambitioasa,sociabila si foarte constiincioasa.

Premii

Calificari
Apr 2013: Manager resurse umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close