Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.03.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.12.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Ploiesti, Breaza, Campina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- contabilitate financiara, inregistrarea documentelor in programul de contabilitate Saga pentru societati ce activeaza in diverse domenii si desfasoara activitati de comert en-gross si en-detail, productie, prestari servicii;
- contabilitate de gestiune;
- evidenta furnizori, clienti, avansuri de trezorerie, casa in lei si in valuta, banca in lei si in valuta;
- intocmire ordine de deplasare, deconturi de cheltuieli pentru deplasarile in tara si in spatiul UE;
- intocmirea declaratiilor fiscale;
- intocmirea balantei lunare de verificare;
- intocmirea bilantului contabil;
- intocmire documentatiei necesare pentru inventariere;
- evidentierea in contabilitate a rezultatelor inventarierii;
- intocmire declaratie mediu;
- intocmire declaratie Intrastat;
- intocmirea documentelor solicitate de Institutul de Statistica;
- intocmire documentatie ptr CNPAS - formularul A1;
- responsabilitati in domeniul resurselor umane: intocmirea documentelor de angajare, actelor aditionale, deciziilor in conformitate cu legislata muncii;
- evidenta dosarelor de personal;
- evidenta si actualizarea modificarilor legate de personal in programul Revisal;
- intocmire state salarii, evidenta concediilor de odihna, calcul concedii medicale;
- intocmirea si depunerea dosarelor pentru diverse operatiuni la Oficiul Registrului Comertului (infiintari societati comerciale, PFA, II, infiintare si prelungire sedii secundare, modificare denumire societate, cesiune parti sociale, rezervare denumire societate, depunere cerere pentru certificat constatator, autorizare activitati din actul constitutiv, actualizari ale actului constitutiv si alte diverse modificari).

01.02.2009 - 01.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist - contabil

Responsabilitati:

- contabilitate financiara, introducerea documentelor in programul de contabilitate RSI Conta;
- descarcare gestiune de marfuri en-detail si en-gross;
- evidenta furnizori, clienti, avansuri de trezorerie, casa, banca in lei si in valuta;
- calculul si inregistrarea amortizarii mijloacelor fixe;
- evidenta obiectelor de inventar;
- intocmirea si verificarea registrului zilnic de casa, a registrului de banca;
- intocmire deconturi de cheltuieli pentru deplasari in tara si in strainatate;
- intocmire foi de parcurs si ordine de deplasare;
- intocmirea Declaratiei Intrastat;
- participarea la intocmirea declaratilor fiscale 100, 112, 300, 390, 394, 101;
- intocmirea documentelor necesare pentru efectuarea inventarului anual;
- participare la elaborarea situatiilor financiare semestriale si anuale;
- responsabilitati in domeniul resurselor umane: intocmire decizii, acte aditionale, evidenta si actualizare Revisal, intocmire state salarii, calculul concediilor medicale si evidentierea acestora in contabilitate;
- evidenta efectelor de incasat;
- intocmirea si depunerea dosarelor pentru diverse operatiuni la Oficiul Registrului Comertului (infiintare si prelungire sedii secundare, modificare denumire societate, cesiune parti sociale, rezervare denumire societate, depunere cerere pentru certificat constatator).
La actualul loc de munca am avut posibilitatea de a-mi aplica cunostintele contabile, de a invata in permanenta, de a-mi insusi cunostinte in domeniul fiscal, comercial si de drept al muncii. Activitatea contabila mi-a fost coordonata si verificata de un expert contabil.

11.06.2008 - 12.01.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- efectuarea de plati si incasari;
- intocmirea zilnica a Registrului de Casa;
- relatii cu banca;
- evidenta avansurilor de trezorerie si a creditorilor diversi,
- activitati de secretariat, asigurarea activitatii de protocol, organizarea si repartizarea corespondentei, asigurarea necesarului de materiale pentru departamentul secretariat.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea de Petrol si Gaze Ploiesti din Ploiesti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Administratie Publica la Universitatea de Petrol si Gaze Ploiesti din Ploiesti.
2000 - 2004 Liceu: Filologie la Liceul Al. I. Cuza din Ploiesti.

Premii

Curs de formare profesionala - contabil

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close