Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.05.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.12.1999

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Realizarea unei cariere

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa sau masa asigurata.

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente, Management, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Intocmirea si verificarea documentelor fiscale, evidenta contabila primara
• Intocmirea contractelor si a situatiilor de lucrari
• Facturarea si urmarirea incasarilor
• Urmarirea post vanzare a contractelor

01.04.2016 - 30.11.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Intocmirea si verificarea documentelor fiscale, evidenta contabila primara
• Receptionarea si inregistrarea facturilor, intocmirea NIR-urilor si procesarea lor in platforma online
• Prelucrarea Cash flow-ului
• Efectuarea platilor in sistemul de on-line banking
• Procesarea incasarilor de tip Cash Depozit, OP, Card de credit/debit/PayPal, SMS Payment sau prin terminalele ZebraPay, Rompay, Qiwi si ramburs prin Fan Courier
• Verificarea registrului de casa
• Organizarea dosarelor si arhivarea documentelor contabile, salvarea datelor in clowd si google drive
• Importarea facturilor, emise din platforma online, in programul de contabilitate Ciel V7 si procesarea extraselor de banca

01.05.2007 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: manager economic

Responsabilitati:

• Coordonarea si controlul activitatii magazinului
• Sustinerea de stagii de instruire a personalului din subordine
• Elaborarea si urmarirea bugetului de venituri si cheltuieli
• Organizarea si controlul activitatii de logistica
• Administrarea parcului auto
• Recrutarea de personal
• Verificarea intocmirii corespunzatoare a documentelor de intrare/iesire in/din gestiune
• Intocmirea documentelor si a tabelelor de calcul utilizand programele Microsoft Office si Open Office
• Realizarea comenzilor si gestionarea stocurilor prin intermediul aplicatiei interne (baza de date realizata in Visual Basic Dot Net, FOXPRO 2.6 si SQL Server 2000)
• Asistenta tehnica privind utilizarea calculatoarelor; software-urilor instalate; programelor interne de baze de date Cross si Bord; echipamentelor electronice; POS-urilor si caselor de marcat
• Colaborarea cu departamentul IT pentru dezvoltarea si optimizarea aplicatiilor informatice specifice, prin realizarea de noi tabele pentru baza de date, machete de ecran, interogari si rapoarte

01.08.2006 - 31.01.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

• Coordonarea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in activitatea de vanzare directa
• Identificarea noilor oportunitati de vanzare
• Ofertarea si negociera contractelor
• Realizarea masuratorilor si intocmirea documentatiei tehnice
• Coordonarea executarii contractelor
• Urmarirea post vanzare a contractelor

01.10.2002 - 31.07.2006

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

• Stabilirea contactelor intre firma si potentialii clienti/furnizori
• Intocmirea, negocierea si incheierea contractelor
• Intocmirea si verificarea documentelor fiscale, evidenta contabila primara
• Promovarea intereselor si a imaginii firmei
• Stabilirea strategiilor si tacticilor de marketing
• Organizarea, indrumarea si controlul intregii activitati a firmei
• Reprezinta firma in fata autoritatilor statului
• Am realizat o baza de date a contractelor si clientilor in Access cu VBA

01.07.2002 - 30.09.2002

Departament: functii publice

Titlu Job: functionar

Responsabilitati:

• Gestionarea, intretinerea si administrarea bazelor de date
• Culegerea, introducerea si prelucrarea datelor, corectarea erorilor constatate, tehnoredactarea si listarea de rapoarte cu date extrase din baza de date
• Asigurarea securitatii bazei de date, a informatiilor si a datelor cuprinse in aceasta
• Participarea la dezvoltarea aplicatiilor software existente, evidentierea anomaliilor de exploatare a programelor si echipamentelor

01.01.2001 - 31.05.2002

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

• Prospectarea pietii, largirea portofoliului de clienti (contactarea potentialilor clienti si dezvoltarea relatiilor de afaceri), negocieri cu clientii, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii
• Transmiterea si receptia corespondentei
• Intretinerea calculatoarelor din cadrul firmei (Asistenta tehnica privind calculatoarele si echipamentele electronice din cadrul firmei)

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: Managementul Afacerilor Comerciale la Universitatea Romano – Americana din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate: Informatica economica la Universitatea Romano – Americana din Bucuresti. Economist licentiat in profilul economic, specializarea informatica economica, Facultatea de Informatica Manageriala
1996 - 2000 Liceu: Informatica la Liceul George Calinescu din Bucuresti. Atestat profesional de „Programator Ajutor”

Premii

Traininguri
Oct 2006: “Sales and products Training for Hansgrohe, Axor and Pharo”. Organizat de Senso Ambient.

Sep 2006: Franke - Best Partners Training 2006, “Tehnici avansate de vanzare si negociere”. Organizat de Result si Franke.

Calificari
Jun 2000: Atestat profesional de „Programator Ajutor”, Liceul George Calinescu, Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close