Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.04.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.01.2011

obiectiv

 

Sunt decis să lucrez pe termen lung în domeniul contabilității financiare. Pregătirea teoretică realizată în cadru studiilor universitare m-ar putea ajuta la optimizarea proceselor financiare din cadrul companiei. Perfectionare in noi domenii de activitate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - 30.04.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert/formator pe termen scurt

Responsabilitati:

Lector instruire teoretica si practica pentru ,,Administrator pensiune Turistica”

01.01.2011 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- centralizarea tuturor datelor societăţii şi întocmirea rapoartelor financiare şi contabile periodice şi legale ( balanţa de verificare, state de salarii,situaţiile şi declaraţiile lunare, bilant);
- întocmirea si actualizarea rapoartelor zilnice care să coreleze stocurile cu comenzile ;
-urmărirea scadenţelor facturilor;
-urmărirea modului de încasare a facturilor la termenele stabilite;
-urmărirea modului de preluare a instrumentelor de plată, circuitul lor, precum şi ordinele de compensare a facturilor;
-stabilirea legăturilor cu clienţii în vederea soluţionării neclarităţilor de orice natură;
-întocmirea rapoartelor si situaţiilor zilnice;
- intocmirea si evidentierea instrumentelor financiare;
- intocmirea zilnica a operatiunilor cu numerar;
- responsabilitati in relatiile de munca;
- coordonarea personalului(barman, ospatar, bucatar-pizzer) in vederea respectarii normelor igienico-sanitare cat si modul de organizare a muncii;
-colaborarea cu clientii in vederea organizarii de mese festive pentru diverse evenimente;
-supravegherea si pregatirea meise-en-place-ului, modul de pregatire si servire a preparatelor culinare ;
- coptarea in echipa de concepere, intocmire si verificare a reteleor culinare;
-colaborare cu furnizorii privind aprovizionarea necesarului de materii prime in vederea bunei desfasurari a activitatii;

01.01.2004 - 31.12.2008

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

- modul de expunere si prezentare a marfurilor
- etichetarea produselor cu preturile expuse in documentele legale
- calitatea produselor alimentare(termen de garantie si valabilitate)
- modul de cantarire si inregistrare a sumelor rezultate din incasari
- starea igienico-sanitara in interiorul si exteriorul magazinului
- tinuta vestimentara si conduita salariatilor
- inregistrare in casa de marcat a tuturor incasarilor
- intocmirea situatiilor zilnice priviind vanzarile
-urmărirea respectării clauzelor contractuale în momentul livrării comenzilor;
-urmărirea modului de livrare a mărfurilor către clientul final la termenele stabilite;
-urmărirea scadenţelor facturilor;
-urmărirea modului de încasare a facturilor la termenele stabilite;
-urmărirea modului de preluare a instrumentelor de plată, circuitul lor, precum şi ordinele de compensare a facturilor;
-stabilirea legăturilor cu clienţii în vederea soluţionării neclarităţilor de orice natură;
- supervizare/organizare a inventarelor lunare/anuale;
- urmarirea contractelor incheiate cu partenerii de afaceri cu privire la modul de respectare a acestora.
- urmarirea si verificarea curateniei la locul de munca in salile de preparare a mancarurilor si de servire a mesei
- urmarirea igienei la locul de munca a angajatilor
- organizarea de mese festive si diferite evenimente (nunti, botezuri, aniversari,etc).
- informarea clientilor despre zonele care pot fi vizitate in localitate cat si in afara acesteia

01.01.2003 - 31.12.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

01.01.2003 - 31.01.2003

Departament: marketing

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

asigurarea aprovizionrii permanentă a rafturilor cu toate produsele clientului existente în depozit;
- să anunţe şeful de raion în cazul lipsei unor produse din stoc pentru a emite comandă, iar
dacă problema nu se rezolvă, să anunţe şeful direct;
- verificarea, aranjarea produselor în raft, în scopul unei bune prezentări a mărfii, iar dacă
întâmpină greutăţi să informeze şeful de raion şi apoi şeful direct;
- verificarea termenele de valabilitate ale produselor şi să le expună în funcţie de termene;
- controlarea zilnică a existenţei etichetelor de preţ la raft pentru fiecare produs în parte, pentru a asigura o permanentă concordanţă între produsul expus spre vânzare şi eticheta magazinului;
- să informeze şeful direct de evoluţia sortimentală şi a preţului produselor similare furnizate de firme concurente;
- să asigure o legătură permanentă cu şeful direct, în vederea unei acoperiri continue a necesarului de marfă, evitand situaţiile “fără stoc” sau “suprastoc”;
- să respecte programul de lucru şi să anunţe din timp părăsirea locului de muncă, din
diverse motive, în timpul programului;
- să respecte normele de protecţie a muncii şi regulile existente în magazinul în care îşi desfăşoară activitatea;
- să menţină şi să construiască relaţii profesioniste cu toţi clienţii;
- să raporteze imediat Key Account Managerului orice plângere, sugestie sau dorinţă din partea unui client;
- să remedieze în cel mai scurt timp orice problemă semnalată de oricare dintre clienţi;
- să întocmească raportul saptămânal şi să-l trimită la timp, în ziua convenită.

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Masterant in Instituţii de Drept Bancar, Vamal şi Fiscal la Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia din Alba Iulia.
2003 - 2005 Facultate: Contabilitate şi Informatică de Gestiune la Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia din Alba Iulia.
2000 - 2003 Facultate: Contabilitate şi Gestiune Financiară la Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia din Alba Iulia.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Contabil statistician la Liceul Economic “ Dionisie Pop Martian”Alba Iulia din Alba Iulia.

Premii

Calificari
Oct 2011: Formator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close