Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.09.2006

obiectiv

 

Absolventa de studii superioare in domeniul stiinte economice, cu experienta in contabilitate,management, relatii clienti dobandite atat in tara cat si in strainatate, cu o atitudine pro-activa, constiincioasa si responsabila, caut un rol provocator şi dinamic în care să îmi pun în valoare experienţa acumulată şi în care sa evoluez şi sa continui să mă dezvolt profesional intr-o companie stabila unde exista respect fata de specialistii din domeniul financiar-contabil .

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Medicina alternativa

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Tirgu-Mures, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Emiterea şi înregistrarea facturilor de vânzare.
Înregistrarea în contabilitatea a tuturor documentelor primare în programul WinMentor.
Întocmirea şi înregistrarea deconturilor de numerar şi card.
Înregistrarea în contabilitate a extraselor bancare. Întocmirea registrului de casa.
Întocmirea pontajelor şi a statului de plată, înregistarea avansurilor în numerar acordate salariaţilor.
Întocmirea notelor de predare şi a rapoartelor de producţie. Întocmirea bonurilor de consum. Împărţirea şi repartizarea cheltuielilor indirecte aferente producţiei şi a cheltuielilor generale. Întocmirea şi înregistrarea compensărilor şi a diferentelor de curs valutar.
Realizarea de rapoarte şi analize cerute de management.

01.11.2018 - 31.05.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Întocmirea evidentele contabile în conformitate cu legislația fiscală și contabilă ;
Efectuarea înregistrărilor contabile pana la nivel de balanța in SAP;
Verificarea documentele justificative și avizarea lor în conformitate cu legislația fiscală și contabilă;
Verificarea și contabilizarea registrelor de casa din punctele de lucru;
Verificarea importurilor automate de marfa, transferul de marfă, importurile de monetar din sistemul de gestiune al farmaciilor în sistemul de contabilitate;
Verificarea schimbările legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislație;
Colaborarea din punct de vedere informatic la întocmirea situațiilor financiare semestriale și anuale.

01.04.2017 - 30.11.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent financiar-contabil

Responsabilitati:

Evidenţă contabilă la zi.
Înregistrarea în gestiune a facturilor, avizelor, bonurilor fiscale. Întocmirea deconturilor cash, card, utilităţi.
Evidenţa şi gestiunea stocurilor.
Înregistrarea bonurilor de consum, a bonurilor de transfer, a documentelor de dare în folosinţă
Intocmirea proceselor verbale de punere în funcţiune a mijloacelor fixe.
Evidenţa şi întocmirea pontajelor lunare şi a statelor de plată pentru salarii.
Înregistrarea de plăţi în sistemul bancar electronic.
Întocmirea facturilor fiscale şi a proformelor.
Întocmirea notelor de producţie conform rapoartelor de producţie.
Întocmirea şi evidenţa registrului de casa, întocmirea dispoziţiilor de plată şi de încasare.
Întocmirea contractelor de muncă, a actelor adiţionale şi înregistrarea tututor modificărilor aferente în Revisal.
Întomirea şi evidenţa situaţiilor specifice pentru resurse umane.
Continua colaborare cu departamentul de producţie, cu furnizorii şi cu clienţii.
Participarea la intocmirea declaratiilor cerute de auditul lunar in data de 25 ale lunii.
Întocmirea de tabele, documente, situaţii în Word şi Excel. Întocmirea şi trimiterea declaraţiei pentru fondul de mediu.
Ţinerea evidenţei formularelor A1.

01.12.2010 - 31.10.2016

Departament: management

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Inițial angajată ca ospatară, am fost promovată la funcția de Supervisor și apoi Manager datorită performanțelor excepționale.
Ca atribuții principale în funcția de Manager: supervizarea activității sectoarelor restaurantului: livrările la domiciliu, petrecerile private, sala principală; gestioarea calendarului cu evenimente și a emailurilor companiei, gestionarea si aprovizionarea stocului de băuturi alcoolice/non alcoolice;
recrutarea și instruirea personalului nou, implementarea de strategii de vânzări și marketing pentru atingerea targeturilor de vânzări precum și menținerea standardelor serviciilor oferite;implicarea activă în promovarea produselor și ofertelor restaurantului; realizarea de ședințe săptămânale pentru evaluarea performanțelor echipei și îmbunătățirea calității seriviilor oferite.
Evaluarea performanțelor individuale ale echipei prin feedback de la clienți și din mediul online; comunicarea cu toate departamentele restaurantului pentru a mă asigura că toți clienții sunt mulțumiți și personalul își îndeplinește toate atribuțiile; realizarea monetarului și a închiderilor de zi și a tuturor documentelor necesare bunei funcționări a restaurantului. Planificarea lunară financiară a vânzărilor restaurantului.

01.04.2010 - 31.10.2010

Departament: management

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

Coordonarea,recrutarea și instruirea echipei aflate în subordine, în scopul derulării eficiente a operațiunilor agentiei; coordonarea procesului de aprovizionare cu marfă; implementarea strategiei de marketing și vânzări la nivelul magazinului; supervizarea mentenanței echipamentelor și a agenției per ansamblu în scopul prevenirii disfuncționalităților sau a remedierii lor prompte; supervizarea, înregistrarea, verificarea și reconcilierea tranzacțiilor derulate în contabilitatea agenției în scopul menținerii complete și corecte a evidenței lor, în conformitate cu legislația în vigoare.

01.11.2008 - 30.06.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Încasarea ratelor, încheierea de contracte de credit conform targetului, activități de marketing, evidența operațiunilor cu numerar, contabilitate primară.

01.03.2008 - 31.03.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: economist/manager relatii clienti

Responsabilitati:

Managementul calității, asigurarea calității conform ISO, evidența raportărilor lunare și trimestriale, lucrul cu softuri medicale, menținerea relațiilor cu furnizorii și colaboratorii, furnizarea de informații privind serviciile oferite de firmă, rezolvarea reclamațiilor clienților,contabilitate primară.

01.06.2007 - 30.09.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Atribuții legate de rezervarea camerelor,realizarea procedurilor de check-in si check out, asistență permanentă telefonică pentru clienți, încasarea contravalorii serviciilor oferite de hotel.

01.06.2007 - 30.09.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sales associate

Responsabilitati:

Atributii legate de vânzarea produselor specifice magazinului, lucru cu cărți de credit, ordine de plată, verificare facturi, aranjarea produselor pe raft, inventarierea stocului de produse, realizarea comenzilor de marfa.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Banci si piete de capital la Universitatea Dimitrie Cantemir din Targu Mures.
2005 - 2008 Facultate: Finante Banci la Universitatea Petru Maior din Targu Mures.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Colegiul National Alexandru Papiu Ilarian din Liceu.

Premii

Calificari
Sep 2019: Contabil - curs profesional

Voluntariat
Nov 2005 - Dec 2006: AIESEC



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close