Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.07.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.10.2007

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional, dinamic care sa-mi permita folosirea cunostintelor acumulate precum si oportunitati de avansare in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - 30.06.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Intocmirea zilnica a registrului de casa , efectuarea platilor si incasarilor prin casierie.
- Efectuarea platilor online , inregistrarea si verificarea zilnica a extraselor de cont bacare.
- Inregistrarea si verificarea platilor catre bugetul statului conform statului de plata a salariilor.
- Inregistrarea si verificarea cheltuielilor in avans aferente rovinietelor si asigurarilor.
- Emitere cecuri si bilete la ordin la termenele stabilite de terti.Tinerea evidentei a acestora si a adecontarii lor la termen.
- Contabilizarea facturilor emise catre clientii interni si repartizarea pe obiective si centre de cont.
- Inregistrarea facturilor emise pe baza situatiilor de lucrari avizate si tinerea evidentei nominala a clientilor , a incasarii acestora la termen , precum si a garantiilor de buna executie pe termene de recuperare.
- Verificarea existentei si arhivarea contractelor intocmite cu beneficiarii.
- Inregistrarea provizioanelor de garantii trimestriale , urmarirea si verificarea termenelor de expirare a garantiei retinute in vederea facturarii acesteia.
- Intocmirea situatiilor lunare a acontractelor in curs , creantelor , in vederea transmiterii la banca.
- Participarea la intocmirea situatiilor finaniare de inchidere.
- Verificarea si intocmirea balantei lunar.
- Participarea la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului.

01.02.2007 - 30.06.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitate financiara – trezorerie:
- evidenta cambii (C.E.C., B.O.) - primire cambii , verificare date, inregistrare in sistemul contabil, trimitere la banca spre scontare , urmarire scontare , intocmire situatii incasare cambii / refuzuri;
- procesare plati ; emiterea de plati prin Internet Banking sau prin bilete la ordin \ op-uri manuale ; mentinerea evidentei acestora; raportare plati externe cf. Normelor BNR.
- mentinerea relatiei cu bancile;
- asigurarea necesarului de numerar pe valute in functie de necesitati;
- inregistrarea extraselor de banca : ron si valuta;
- mentinerea relatiei cu furnizorii si clientii din punct de vedere al soldurilor existente.
- emiterea avansurilor de trezorerie;
- prelucrarea deconturilor si a documentelor justificative pentru avansurile spre decontare – verificarea corectitudinii acestora , validarea tipului de cheltuieli admis pentru decontare , inregistrarea acestora in sistem, verificarea soldurilor lunare;
- intocmirea de rapoarte specifice activitatii de trezorerie;
- participarea la auditul anual – oferirea de documente specifice, intocmirea de situatii, oferirea de informatii specifice la cerere;
- participarea activa la inchiderile de luna;
- inregistrarea notelor contabile specifice in concordanta cu legile in vigoare;
- verificarea si corectarea jurnalului de cumparare si jurnalului de vanzare;
- operarea facturilor de achizitii, obiecte inventar , prestari servicii,
- operarea facturilor de import si export;
- evidenta mijloacelor fixe;
- evidenta si contabilizarea contractelor de leasing financiar;
- participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Managementul sistemelor economice , turistice si administrative la Universitatea de „Petrol-Gaze” Ploieşti, Facultatea Ştiinţe Economice din Ploiesti. Master in Managementul sistemelor economice , turistice si administrative
2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Economist, Specializare Management la Universitatea de „Petrol-Gaze” Ploieşti – Facultatea Ştiinţe Economice din Ploiesti. Economie politică, contabilitate, drept civil şi comercial, management internaţional, managementul resurselor umane, management strategic, managementul riscului, negociere şi tranzacţii , statistică, finanţe, marketing, comerţ internaţional, politici comerciale, economia integrării europene;

Premii

Certificari
May 2016 - May 2016: Inspector resurse umane
Curs de Inspector resurse umane @ ATelierele ILBAH Ploiesti



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close