Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.10.1986

obiectiv

 

Aspir către stabilitate profesionala, un post în cadrul căruia sa îmi folosesc aptitudinile în beneficiul companiei și un salariu motivant.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:


• Verifica si inregistreaza documentele financiar-contabile in conformitate cu prevederile legale si procedurile interne ale companiei pana la nivel de balanța;
• Verifica, inregistreaza si arhiveaza facturile fiscale, avizele de expeditie, nir-urile. Valideaza jurnalul de vanzari si cel de cumparari;
•Înregistrează încasările cash și prin banca,verifica registrul de casa și jurnalul de banca;
• Realizeaza managementul clientiilor din punct de vedere financiar-contabil: emite confirmari de sold cu ocazia inventarierii si ori de cate ori este necesar; clarifica direct cu clientii eventualele neconcordante;
• Verifica și validează jurnalele necesare închiderii lunare;
• Participa la inventarierea patrimoniului;
• Organizarea și procesarea fiselor de client (comenzi,livrari,retururi);
• Redactează contracte și oferte pentru clienti
• Activități de protocol


01.10.2007 - 31.01.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Coordonarea și organizarea activitatii pe departament în scopul atingerii obiectivelor comerciale;
• Gestionarea corespunzătoare a intrărilor și ieșirilor de marfa (comenzi de produse,transferuri,retururi reale și fictive) precum și a bunurilor de pe departament;
• Mentinerea unei relații profesionale optime cu furnizorii precum și cu alte departamente (contabilitate, administrativ);
• Organizarea și participarea la desfășurarea inventarului anual;
• Întocmirea fiselor de pontaje și a programului de lucru.

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate: Contabilitate și informatica de gestiune la Universitatea de stat Pitești din Pitesti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica informatica la Colegiul Național I. C. Bratianu din Pitesti.

Premii

Traininguri
Feb 2017 - Mar 2017: Cursuri contabilitate - SAGA.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close