 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 27.11.1958 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:29.11.1993
|
|
obiectiv | |
|
Sa lucrez in departamentul economic (financiar- contabilitate), intr-o companie aflata in plina asccensiune si sa contribui la optimizarea proceselor financiare.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2012 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: Responsabilitati:
- efectuarea platilor interne pe suport fizic si prin sisteme electronice de plati in lei
- plata salarii,pensii alimentare,popriri,deconturi,avansuri,referate,facturi furnizori
- intocmirea unui cash flow de trezorerie
- mentinerea relatiei cu banca pt desfasurarea operatiunilor curente
- informare permanenta cu privire la produsele bancare
- colaborare cu departamentele de contabilitate,comercial,operational,pentru recuperarea creantelor
- obtinerea extraselor de cont si a altor documente specifice de la banca
- implementare specimene de semnatura
- emitere scrisori de garantie,bonitate
- emitere /anulare carduri de serviciu ,de salarii
- bilete la ordin,ordine de compensare
- deschidere/inchidere conturi bancare
- elaborarea diverselor rapoarte solicitate de conducere
- acordare de suport pentru realizarea activitatilor departamentului
- realizarea rapoartelor zilnice privind situatia de cash a companiei
- negocieri de comisioane si dobanzi bancare, conventii salariale, facilitatii bancare pentru angajati
- intalniri permanente cu reprezentatii bancilor. |
|
01.11.2005 - 01.02.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Responabilitati:
- efectuare platilor interne si externe pe suport fizic si prin sisteme electronice de plati in lei si valuta
- plata salarii,pensii alimentare,popriri,deconturi,avansuri,referate,facturi furnizori
- intocmirea unui cash flow de trezorerie
- mentinerea relatiei cu banca pt desfasurarea operatiunilor curente
- informare permanenta cu privire la produsele bancare
- efectuarea schimburilor valutare,negocierea cursului valutar
- colaborare cu departamentele de contabilitate,comercial,operational,pentru recuperarea creantelor
- obtinerea extraselor de cont si a altor documente specifice de la banca
- implementare specimene de semnatura
- emitere scrisori de garantie,bonitate
- emitere /anulare carduri de serviciu ,de salarii
- bilete la ordin,ordine de compensare
- deschidere/inchidere conturi bancare
- elaborarea rapoartelor solicitate de grup si de managementul local
- acordare de suport pentru realizarea activitatilor departamentului
- realizarea rapoartelor zilnice privind situatia de cash a companiei
- realizarea raportarilor periodice la group treasury
- realizarea raportarilor periodice catre BNR
- negocieri de comisioane si dobanzi bancare, conventii salariale, facilitatii bancare pentru angajati,
- implementarea serviciilor bancare personalizate,servicii bancare electronice(swift)
- am analizat,urmarit si incasat clienti debitori (am incheiat intelegeri de plata conform unor grafice stabilite in prealabil) |
|
01.01.2000 - 01.10.2005 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil trezorier Responsabilitati: - am desfasurat activitati contabile( registre de casa, jurnale, state, extrase) si de trezorerie.
- am intocmit documentatii pentru licitatii si am participat la desfasurarea licitatiilor.
- am intocmit state de salarii si am completat cartile de munca.
- am mentinut relatiile cu bancile si cu Administratia Publica.
- am urmarit clientii debitori si m-am ocupat de incasarea lor. |
|
01.04.1993 - 01.12.1999 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: - am desfasurat activitati contabile( registre de casa, jurnale, state, extrase) si de trezorerie.
- am intocmit documentatii pentru dosare de credit.
- am intocmit documentatii pentru licitatii si am participat la desfasurarea licitatiilor.
- am intocmit state de salarii si am completat cartile de munca.
- am mentinut relatiile cu bancile si cu Administratia Publica.
- am urmarit clientii debitori si m-am ocupat de incasarea lor. |
|
01.09.1979 - 01.03.1993 Departament: functii publice Titlu Job: contabil Responsabilitati: - am rulat programele informatice al bancilor:B.R.C.E, Banca de Investitii, Banca Agricola.
- am facut inchiderea contabila zilnica(balanta) si lunara (balanta) in sistemul informatic |
| studii | |
|
Facultati: 2014 - 2014 Facultate: Expert achizitii publice la Institutul I.R.E.C.S.O.N din bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: finante- banci la Universitatea Spiru Haret- Facultatea Finante si Banci din Bucuresti.
2001 - 2001 Colegiu / Studii postliceale: inspector resurse umane la A.N.O.F.P. - Ministerul Muncii din Bucuresti.
1993 - 1993 Colegiu / Studii postliceale: noua contabilitate la C.E.C.C.A.R. din Bucuresti.
1974 - 1978 Liceu / Școală profesională: finante - contabilitate la Liceul Economic de contabilitate si drept administrativ nr.1 din Bucuresti.
Premii Proiecte
Aug 2002 - Dec 2003: ALKA GRUP
- desfasurare expertiza financiar contabila judiciara pentru stabilire prejudiciu
- am verificat toate actele contabile ale societatii de la data infiintarii ei pana la data inceperii expertizei si am intocmit toate situatiile solicitate de instanta.
Aug 2001 - Jun 2002: S.C.G.M.T AGRO INTERNATIONAL 94 S.R.L.
- desfasurare expertiza financiar contabila judiciara pentru stabilire prejudiciu
- am verificat toate actele contabile ale societatii de la data infiintarii ei pana la data inceperii expertizei si am intocmit toate situatiile solicitate de instanta.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|