 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
00.00.0000
|
|
obiectiv | |
|
Angajarea pe termen lung la o societate care se respecta si pentru care sunt importanti angajatii
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2010 - 01.01.2015 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: Activitati si responsabilitati principale
1. Asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
-Contabilizarea facturilor emise pentru clientii interni;
-Inregistrarea incasarile si platilor in lei conform extrasului de cont;
- Operarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casa;
-Operarea avansurile din trezorerie conform deconturilor;
-Inregistrarea facturilor de prestatii furnizori interni;
-Inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).
2. Intocmirea situatiilor si rapoartelor financiar-contabile si verificarea corelatiilor acestora:
-Intocmirea saptamanala a listelor facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
-Intocmirea balantelor de verificare pentru clienti;
-Intocmirea listelor de avansuri din trezorerie.
-Intocmirea situatiilor financiar contabile anuale( bilant).
-Intocmirea declaratiilor lunare / trimestriale pentru bugetul de stat.
3. Intocmirea contractelor individuale de munca;
-Intocmirea actelor aditionale de modificare CIM;
-Intocmirea deciziilor de desfacere/suspendare a CIM;
-Intocmirea si actualizarea permanenta a Registrului evidenta a salariatilor (REVISAL);
-Intocmirea si intretinerea dosarului de personal;
-Intocmirea adeverintelor solicitate de salariatii;
-Crearea si actualizarea permanenta a bazei de date prin inregistrarea contractelor individuale de munca si a modificarilor acestuia;
-Intocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;
-Calculul salariilor, al concediilor medicale si de odihna, al sporurilor si adaosurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus saptamanal, spor de vechime, etc.;
-Calculul retinerilor si popririlor salariale;
-Intocmirea statelor de plata;
-Intocmirea ordinelor de plata pentru taxele salariale;
-Intocmirea declaratiei lunare;
-Intocmirea fiselor fiscale pentru salariatii societatii;
|
|
01.10.2009 - 01.04.2010 Departament: vanzari Titlu Job: consilier vanzari/sef tura Responsabilitati: Activitati si responsabilitati principale -Intocmirea situatiilor si rapoartelor zilnice(raport gestiune,raport vanzari, monetar,comenzi,facturi);
-Derularea activitatilor de vanzare a produselor din magazin si consilierea clientilor.
|
|
01.10.2007 - 01.10.2008 Departament: vanzari Titlu Job: consilier vanzari-sef tura Responsabilitati: – Intocmirea situatiilor si rapoartelor zilnice(raport gestiune,raport vanzari, monetar,comenzi,facturi);
- Derularea activitatilor de vanzare a produselor din magazin si consilierea clientilor.
|
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Managementul resurselor umane la Feea din iasi.
2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Economie si Administrare a afacerilor din iasi.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Servicii la Colegiul Economic Iasi din iasi.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|