Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.10.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.11.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Banci, Management

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Gestionarea bunurilor bănești și a altor valori
- Acordarea de avansuri spre decontare pentru deplasări interne și achiziții de bunuri și servicii
- Verificarea deconturilor de cheltuieli și stabilirea diferențelor de primit/restituit
- Întocmirea evidenței cheltuielilor Agenției și verificarea încadrării lor în plafoanele stabilite de conducerea societăii
- Înregistrarea lunară, în aplicația informatică specifică societății, a notelor contabile aferente încasărilor și plăților prin caserie, NIR-urilor, bonurilor de consum și facturilor primite
- Calcularea consumului de carburant pentru mașinile Agenției
- Întocmirea pontajului
- Preluarea, verificarea și prelucrarea documentelor primare din cadrul Ageniei

01.03.2015 - 30.09.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Participarea activă la elaborarea strategiilor specifice derulării, în condții optime, a activității organizației
- Administrarea și arhivarea documentelor
- Primirea clienților în unitate și oferirea de informații specifice solicitate de către aceștia
- Menținerea relației cu clienții și furnizorii
- Actualizarea în mod constant a bazei de date cu clienții unității
- Încasarea contravalorii serviciilor prestate de către unitate clienților săi
- Plata către furnizori pentru produsele achiziționate și/sau serviciile solicitate
- Întocmirea notelor de intrare și recepție, a bonurilor de consum, a registrului de casa, etc.

01.06.2006 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

- Promovarea produselor firmei
- Informarea în mod constant a clienților
- Prospectarea pieței
- Vânzarea produselor
- Fidelizarea clienților

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Managementul și dezvoltarea resurselor umane la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași. Managementul strategic al resurselor umane, Etică în afaceri, Managementul conflictelor, Piețe
regionale de capital uman, Metode cantitative și calitative în managementul resurselor umane,
Diagnoză, Leadership, Tehnici avansate de negociere și vânzări
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași. Contabilitate, Micoeconomie, Macroeconomie, Managementul comerțului, Managementul turismului,
Managementul resurselor umane, Managementul calității, Finanțe, Marketing

Premii

Voluntariat
Sep 2014 - Mar 2015: Grădinița cu program prelungit Oblio
- Redactarea/ tehnoredactarea documentelor solicitate de către directorul unității
- Administrarea și arhivarea documentelor
- Primirea clienților în unitate și oferirea de informații specifice solicitate de către aceștia
- Menținerea relației cu clienții și furnizorii
- Actualizarea în mod constant a bazei de date cu clienții unității
Nov 2012 - Jun 2014: Asociația AsdMark
- Prezență activă la diferite standuri de prezentare
- Vânzarea de bilete la anumite evenimente organizate de Asociație sau de alți colaboratori
- Intrarea în contact cu reprezentanții diferitelor firme de pe piața ieșeană pentru a le prezenta anumite
evenimente, pentru a-i invita să ia parte la acestea sau pentru o posibilă colaborare
Proiecte
Mar 2014 - Apr 2014: Practicant la S.C. OMCO România S.R.L., Iași
- Actualizarea bazei de date cu angajații companiei
- Ordonarea și scanarea dosarelor angajaților
- Introducerea datelor din dosare în sistemul informatic al companiei
- Identificarea documentelor lipsă din dosarele de personal
- Observarea întregului circuit al documentelor de personal
May 2013 - Jun 2013: Practicant la Casa de Asigurari de Sănătate Iași
- Urmărirea conformității documentelor specifice
- Urmărirea corectitudinii numerotării documentelor
- Efectuarea operațiunilor specifice pregătirii plicurilor cu deciziile de imputare din oficiu pentru
expediera acestora
- Urmărirea elaborării procedurilor de lucru specifice
- Păstrarea confidențialității datelor
Jan 2013 - Apr 2013: Seminarii de asistență pe studii de caz în Etica Afacerilor pentru Întreprinzători
Proiect POSDRU, id 56330 "Academia de Antreprenoriat bazat pe Cunoaștere" coordonat de
Academia de Studii Economice București, în parteneriat cu Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iași
- Adoptarea celor mai bune decizii atât din punct de vedere al angajatorului, cât și al angajatului
- Aducerea în discuție a tuturor posibilităților de a rezolva un caz (o dilema etică, un conflict) într-o firmă
- Identificarea punctelor tari și a punctelor slabe pentru fiecare decizie propusă
- Analiza celor mai bune decizii și comportamente în ceea ce privește protecția consumatorilor
Feb 2011 - May 2011: Practicant la Proiect POSDRU 63442 "Acces real la piața muncii prin întreprinderea simulată"- domeniul turism, Iași
- Analiza situației firmei
- Însușirea procedurilor de lucru din cadrul întreprinderii
- Adoptarea celor mai profitabile decizii pentru firmă, ținând cont atât de factorii interni cât și de cei externi



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close