Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.03.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.10.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Botosani

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Introducere documente in WinMentor, arhivare documente

01.11.2015 - 31.08.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Redactarea contractelor de arenda;
Inregistrarea contractelor si verificarea acestora in baza de date;
Arhivarea documentelor;
Intocmirea corespondentei atat la divese institutii cat si la arendatori;
Diferite situatii in excel;
Facut pontajul in fiecare luna;
Verificat in permanenta situatia contractelor si actualizarea lor;
Scanat diferite documente.

01.01.2015 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: ofiter credite

Responsabilitati:

Asigura servicii profesionale clientilor oferind informatii corecte despre produsele si serviciile prestate de Client si respectand procedurile de lucru;
Interactioneaza telefonic cu clientii si comerciantii parteneri in vederea indentificarii si solutionarii cerintelor semnalate;
Initiaza apeluri telefonice catre clienti pentru promovarea produselor companiei;
Abordeaza clientii din zona in care lucreaza;
Intocmeste documentatia pentru a finaliza incheierea unui credit in rate.

01.05.2014 - 01.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent comercial vanzări

Responsabilitati:

Întocmire documentatii dosare licitatii;
Redactare contracte, acte adiţionale, oferte și transmiterea către clienţi;
Redactează contractele şi actele adiționale, precum şi alte documente specifice departamentului vânzări, în condițiile cerute de client sau cele stabilite de către Director Național de Vânzări, pentru fiecare client precum şi datele transmise de celelalte compartimente implicate în proces;
Verificare eligibilitate clienţi;
Gestionare (sortare, îndosariere, depozitare şi arhivare a documentelor rezultate în activitatea proprie (comenzi, contracte, acte adiționale, documente care au stat la baza redactării şi analizei acestora);
Asigurare corespondență cu Director Național Vânzări, privind modificări/adaptări ale contractelor;
Actualizare în permanență a informațiilor privind contractele transmise clienților.

01.09.2013 - 01.05.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

• Arhiveaza electronic si pe suport de hartie politile de asigurare,contracte de prestari servicii, de utilitati, decizii de impunere impozite si taxe locale,contracte de inchiriere,de arenda pentru compania EAI si firme din grup
• Arhiveaza electronic si pe suport conventiilor de imprumut acordate de compania EAI catre firmele din grup
• Completeaza trimestrial registrul fiscal pentru compania EAI si fime din grup
• Listează şi îndosariază balanţa de verificare sintetică şi balanţele analitice (închiderea şi reconcilierea) pentru compania EAI si firme grup
• Transmite si urmareste primirea confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti , furnizori interni si externi pentru compania EAI;
• Listează şi îndosariază registrul jurnal şi registrul de TVA, declaratiile 300,394,390,100
• Participă la inventarierea patrimoniului/gestiunilor şi operează rezultatele în „Registrul Inventar
• Arhivează documentele rezultate in activitatea compania EAI si fime din grup
• Asigura arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor din tot grupul EAI si firmele afiliate in spatiile alocate.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Managementul si Dezvoltarea Resurselor Umane la Universitatea „Al.I. Cuza”, din Iasi. Masterand
2008 - 2011 Facultate: Economia Comertului,Turismului si Serviciilor la Universitatea „Al.I. Cuza”, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, din Iasi. Absolvent licentiat
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Profil Bilingv Franceza la Colegiul National „A.T.Laurian”, din Botosani. Absolvent; Diploma de absolvire a liceului + diploma de bacalaureat+ diploma bacalaureat bilingv

Premii

Diplomă de Bacalaureat, Atestat Bac Francofon, Diplomă de Jurnalism.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close