 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 05.03.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:08.06.2005 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltarea unei cariere in domeniu
Salariu: nespecificat Beneficii: nespecificat Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: 31.10.2015 | experienta profesionala | |
|
16.10.2009 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: Economist-Expert financiar junior- implicat in cadrul mai multor proiecte de tip grant si strategic finantate din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurelor Umane 2007-2013.Atributii:
Financiar:
-monitorizare financiara a proiectelor (bugetare ; cheltuieli prevazute/efectuate ;eligibilitatea acestora;atingerea/pastrarea indicatorilor bugetari intermediari si finali );
-intocmirea si monitorizare permanenta a cash flow-ului proiectelor ;
-intocmirea de documente financiar contabile aferente proiectelor( inregistrari contabile ,anexe raport tehnico financiar ,anexe conform instructiunilor AMPOSDRU (TVA ,graficestimativ al cererilor de rambursare ,alte documente justificative ),cereri de rambursare , note de justificare cheltuieli ;
-intocmirea evidentei cheltuielilor conform instructiunilor AMPOSDRU si introducerea acestora in modulul ActionWeb;
-elaborarea unor proceduri financiare si linii directoarea pentru respectarea unui management financiar riguros si eficient ;
-coordonarea echipelor regionale din punct de vedere financiar ;
-intretinerea relatiilor cu bancile ;
Tehnic
-organizarea unor evenimente de informare/publicitate(conferinte nationale ,work shop-uri,campanii,caravane,evenimente de diseminare informatii ,cursuri participanti) ;
- verificarea rapoartelor si pontajelor expertilor pe termen scurt si lung ( beneficiar si parteneri )precum si a documentelor justificative acestora;
-sprijinul in coordonarea cursurilor cu participantii-grup tiinta ( inregistrare ,consiliere ,asistenta);
-spriin in elaborarea unor proceduri tehnice si linii directoare pentru buna implementare a proiectelor;
Achizitii publice
-participare la elaborarea listelor de achizitii in conformitate cu bugetul proiectului;
-participare la comisii de achizitii (analiza oferte tehnice si financiare primite ,conform caietelor de sarcini;declararea ofertelor castigatoare in functie de criteril ales);
-verificarea contractelor de achizitie publica precum si urmarirea derularii acestora(acuratea si corectitudinea datelor din cadrul contractului ,verificarea proceselor verbale de receptie a serviciilor/produselor ,efectuarea platilor catre furnizori);
Parteneriate nationale si transnationale
-mentinerea unei legaturi continue cu partenerii din cadrul proiectelor pentru o buna implementare a acestore ;
-verificarea documentelor financiare (evidenta cheltuieli,balanta, registru jurnal,registru casa,documente plata,facturi si alte documente justificative)si tehnice(rapoarte experti ,documente justificative rapoarte,rapoarte intermendiare de progres si alte documente tehnice) aferente partenerilor din cadrul proiectelor si trasarea unor linii directoare in cazul unor neconcordante ;
-actionarea ca un buffer intre partenerii proiectelor si echipele de management pentru o comunicare cat mai eficienta ;
Management
-participarea la intalnirile de lucru cu echipele de management ale proiectelor precum si cu partenerii coordonatori;
-consultanta acordata echipelor de management in ceea ce priveste deciziile financiare necesare ;
-punerea la dispozitia echipelor de management a tuturor documentelor intermediare necesare;
-sprijin in coordonarea echipelor regionale;
-mentinerea legaturii cu institutiile statului pentru POSDRU (AM si OIR POSDRU ).
-sprijin in elaborarea unor planuri de actiune pe termen scurt ,mediu si lung aferente,cu implicarea fiecarui expert al beneficiarului cat si ai partenerilor avand in vedere rezultatelor care trebuie atinse in urma actiunilor/activitatilor intreprinse. |
|
01.04.2009 - 01.09.2010 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: expert asistent implementare/ monitorizare financiara/tehnica Responsabilitati: -elaborare/planificare resurse financiare proiect precum si planului de monitorizare financiar aferent
-dezvoltarea unui plan detaliat financiar si tehnic de implementare al proiectului
-monitorizarea financiara si tehnica a implementarii activitatilor
-verificare eligibilitatii cheltuielilor efectuate/prevazute conform normelor in vigoare
-verificarea documentelor financiare/tehnice ale partenerilor
- monitorizarea cash flowului aferent proiectului
- elaborarea de documente finanaciare
-elaborarea evidentei cheltuie pentru fiecare cerere de rambursare si introducerea acesteia in modulul ActionWeb
- elaborarea si urmarirea periodica a planului de monitorizare al activitatilor proiectului conform graficului de activitati si bugetul/cash flow-ul proiectului
- participarea activ la diferite evenimente de informare/publicitate ( conferinte, work shopuri, caravane ) |
|
01.10.2008 - 01.04.2009 Departament: audit / consultanta Titlu Job: auditor intern Responsabilitati: Derularea de actiuni in ceea ce priveste :
-verificarea conformitatii procedurilor de audit si planului de audit si updatarea acestora in functie de necesitati , in conformitatea cu procedurile acceptate de catre grup
- derularea de actiuni specifice in vedere depistarii aspectelor negative in ceea ce priveste ciclul productie , financiar , resurse umane , costuri , vanzari . achizitii , cheltuieli , impozite si taxe.
- elaborarea unui raport de audit intermediar la terminare unui ciclu dintre cele enumerate mai sus
-deplasari in vederea efectuarii misiunilor de audit la diverse puncte de lucru a entitatii
-controlae nocturne in vederea depistarii eventualelor disfunctionalitati
- participarea la inventare periodice si sfarsit de an
- pastrarea relatiilor cu managerii de departamente precum si cu ceilalti angajati in vederea depistarii din timp a disfunctionalitatilor.
-participarea la diferite sedinte in vederea discutarii aspectelor aparute cu coordonatorul de audit al grupului
|
|
01.06.2007 - 01.09.2007 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: functionar administrativ Responsabilitati: Derularea de activitati in ceea ce priveste :
- mentinerea relatiilor publice ;
- elaborare de contracte aferente noilor instalatii
- creare si intretinere baza de date
- coordonarea inginerilor si personelor din teritoriu pentru realizarea sarcinilor zilnice
- verificare documente si operarea acestora in sistem
- mentinerea relatiilor cu ANRE in vederea transmiterii periodice a informatiilor necesare
- emiterea si operarea comenzilor in sistem
- colectarea numerarului din teritoriu si intocmirea registrului de casa total , la nivel de societate
|
|
01.02.2006 - 01.10.2006 Departament: publicitate Titlu Job: coordonator echipa Responsabilitati: coordonare echipa, intocmire agenda zilnica, coodonarea activitati |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: Contabilitate, audit si informatica de gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Cursuri reprezentative: audit intern, audit financiar, evaluare, contabilitate bancara, contabilitate financiara aprofundata, piete financiare, baze de date, IFRS, fiscalitate nationala
2005 - 2008 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Contabilitate finaciara, aprofundata, audit, baze de date, fiscalitate
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Liceul Dan Barbilian din Campulung.
Premii Traininguri
Jan 2014 - Jan 2014: Curs formator si Antreprenor in Economie Sociala
cursuri autorizate ANC
Jan 2013 - Jan 2013: Cursuri limba greaca
Centru de limbi straine Fides si Fundatia Culturala greaca
Sep 2011 - Dec 2011: Cursuri Management and Business Administration ( online)
Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
Marketingul Afacerilor , Comunicare in Afaceri, Management Strategic , Advertising, Societati, contracte si operatiuni comerciale, Banking
Cursuri online-Coursera impreuna cu diferite universitati din America
Voluntariat
Jan 2014 - Apr 2015: Junior Chamber International JCI Bucuresti
membru si trezorier
Conferinte
Jan 2010 - Jan 2010: Cursuri
Managementul financiar al proiectelor cu finantare din Fondurile Structurale POSDRU”-decembrie 2010- Fundatia Dezvoltarea Societatii Civile ( FDSC)
Workshop pentru transfer de experienta : Dezvoltarea Durabila a resurselor umane din turismul rural „- februarie 2010
Proceduri convenite pentru certificarea cheltuielilor eligibile din cadrul FSE”- mai 2009
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) franceză(incepator,incepator,incepator) germană(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|