Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.06.2007

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional, dinamic, un mediu care sa-mi permita folosirea abilitatilor si cunostintelor acumulate in folosul companiei si in acelasi timp sa imi permita sa ma dezvolt atat profesional cat si personal.

Salariu: nespecificat

Beneficii: ASIGURARE MEDICALA

Tip job: Part time, Full time

Departament: Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Ploiesti, Breaza, Campina, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1. Efectuarea tuturor formalitatilor de import ( China) - verificare facturi, packing list, traducerea facturilor, comunicarea cu Vama si comisionarii vamali (DHL etc), transmitere documente necesare vamuirii, OP -uri taxe vamale ,tva etc.
2. traduceri fise tehnice utilaje in engleza si romana, traduceri facturi, precum si traduceri in cadrul intalnirilor cu furnizorii (din Germania, Rusia, etc)
3. realizarea de situatii privind investitiile in curs, a proceselor verbale de punere in functiune mijloace fixe si cladire, precum si orice alte rapoarte sau situatii cerute de conducere sau firma de contabilitate
4. intocmirea situatiilor importurilor in vederea rambursarii de TVA
5. relatia cu firma de deseuri, precum si intocmirea avizelor de expeditie si a facturilor
6. intocmirea facturi vanzare si packing list clienti interni si externi
7. intocmire de contracte comerciale
8. m am ocupat de incheierea contractelor de utilitati , de contractul de chirie a spatiului (relatia cu parcul industrial din Breaza)
9. traducere plan de conturi si declaratii in vederea implementarii Sap-ului in cadrul companiei
10. note de receptie mat prima, mijloace fixe, mat auxiliare etc, verificare rapoarte productie, fise magazie stocuri
11. suport obtinere certificare produse ISO 9001
12. efectuare de plati in sistemul online UNICREDIT ( de asemenea relatia dintre banca si conducerea companiei a fost realizata prin mine)
13. relatia dintre Primarie privind diversele declaratii de impunere, ajutor de minimis, declararea constructiilor afost realizata de mine
14. relatia cu ANAF- obtinere cod TVA, certificate fiscale, notificari chirie etc
15. pregatirea documentatiei in vederea obtinerii avizului de munca ,precum si a permiselor de sedere pentru angajatii chinezi
16. relatia cu firma externa de contabilitate-pregatire dosare lunare, relatia cu furnizorii in vederea confirmarii soldurilor, realizarea de diverse rapoarte necesare in efectuarea analizei financiare
17. intocmirea registrului de casa, precum si invatarea colegilor in vederea intocmirii acestuia
18. comunicarea cu diversele departamente s-a realizat verbal si in scris, in engleza, deoarece colegii straini nu stiu romana, precum si comunicarea cu firma mama din China
19. instalarea diverselor programe de contabilitate -saga c si a imprimantelor
20. formalități de export (pregătirea facturilor, lista de ambalare, cmr și certificatul de origine pentru export și comunicarea cu agenții vamali pentru a furniza toate documentele necesare)

01.08.2017 - 31.07.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist mijloace fixe

Responsabilitati:

Inregistrare facturi mijloace fixe, creare mijloace fixe in SAP, inventar, analiza OPEX, analiza CAPEX, inregistrare in sap a facturilor de materie prima, intocmirea diverselor rapoarte cerute de conducere

01.06.2017 - 31.08.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

01.06.2009 - 31.07.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Intocmirea declaratiilor lunare si trimestriale si a statelor de plata, ordine de plata, facturare, contabilitate in saga c (intrari,iesiri, registru de casa, registru de banca), inventare, operare pe internet, tehnoredactare contracte, indosariere acte contabile

01.01.2009 - 31.05.2009

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist-asistent auditor

Responsabilitati:

tehnoredactare contracte de audit, verificarea situatiilor firmei in timpul perioadelor de audit, verificarea situatiilor facturilor si a tva ului aferent, participarea la inventarul firmelor si realizarea fiselor de inventar

01.08.2007 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist/secretar

Responsabilitati:

Intocmirea declaratiilor lunare si trimestriale si a statelor de plata , întocmire facturi, încasare numerar, eliberare bonuri fiscale, întocmire ordine de plata, contabilitate in saga p.s ( intrari, iesiri etc) , operare pe internet, tehnoredactare acte, inregistrare acte, realizare situatii statistice, verificari, inregistrari registre electronice notariale, preluare si inregistrare corespondenta,inventariere, intocmire fise post salariati, contracte de munca, programarea concediilor de odihna etc

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate: DREPT la UNIVERSITATEA SPIRU HARET, FACULTATEA DE DREPT, la zi din BUCURESTI.
2008 - 2010 Masterat: Administrarea Afacerilor la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI, FACULTATEA DE ADMINISTRAREA AFACERILOR cu predare in limbi straine, sectia Engleza din BUCURESTI.
2005 - 2008 Facultate: Administrarea Afacerilor la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI, FACULTATEA DE ADMINISTRAREA AFACERILOR cu predare in limbi straine, sectia Engleza din BUCURESTI.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: MATEMATICA-INFORMATICA la LICEUL TEORETIC AUREL VLAICU BREAZA din BREAZA, PRAHOVA.

Premii

Traininguri
Apr 2019 - Apr 2019: Lean Six Sigma Yellow Belt

Sep 2018 - Sep 2018: Curs de inteligenta emotionala

Voluntariat
Apr 2017 - Jul 2017: Voluntariat Crucea Rosie Spania -Navarra si la Colegiul din Cintruenigo, Navarra
Am fost voluntar la Colegiul din orasul Cintruenigo, Navarra Spania , unde i am ajutat pe elevii clasei a 4 a la lecțiile de matematica si engleza.
Am fost de asemenea voluntar la Crucea Rosie, lucrând pe calculator, in baza de date, înregistrând si modificand informatii. Am participat la cursuri destinate persoanelor in varsta

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close