Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.07.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.12.2015

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Marketing, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Timisoara, Targu Jiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- asigurarea desfasurarii corespunzatoare a operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii,
urmarirea debitorilor si a creditorilor;
- asigurarea inregistrarii si prelucrarii documentelor financiare, evidenta incasarilor si platilor;
-verificarea jurnalelor de cumparari si vanzari precum si intocmirea decontului de TVA pe baza
acestora.
- asigurarea si raspunderea indeplinirii la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- supravegherea reconcilierii si inchiderii conturilor;
- asigurarea si raspunderea elaborarii balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in
vigoare;
- organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la
operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in
conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;

01.03.2013 - 30.11.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- efectuarea de plati interne si externe in MC;
- gestionarea valorilor din casierie si intocmirea zilnica a Registrului de casa in lei si in devize;
- evidenta operatiunilor de factoring;
- urmarire indicatori de lichiditate (ciclu de conversie in numerar);
- verificarea lunara a Jurnalului de Cumparari interne;
- intocmirea Declaratiei 394 privind livrarile / achizitiile de bunuri pe teritoriul national;
- introducerea in programul contabil a furnizorilor de servicii si urmarirea corectei lor preluari in situatiilevizate: fisa contului, jurnal de cumparari;
- verificarea facturilor de vanzare catre clienti externi si interni;
- intocmirea situatiilor aferente raportarilor catre Institutul National de Statistica;
- urmarirea si actualizarea permanenta a contractelor incheiate de unitate;
- introducerea in programul contabil a Extraselor de cont si intocmirea notelor contabile specificetuturor operatiunilor inregistrate;
- analiza consumului de materiale si a abaterilor fata de normele tehnologice;
- intocmirea si verificarea Balantelor de verificare lunare si a fisierului de inchidere lunara

01.10.2012 - 01.03.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

- analiza OPEX lunara;
- derulare PNL;
- intocmirea raportului de venituri al edy Group;
- diverse analize financiare.

01.11.2011 - 01.09.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- introducerea Notelor de contabilitate in sistemul informatic;
- responsaabilitatea operatiunilor bancare, introducerea extraselor in sistemul informatic;
- responsabilitatea managementului financiar-contabil al tranzactiilor cu clienti, incluzand reconcilierea soldurilor cu acestia;
- procesarea in Navision ERP a tuturor tranzactiilor de debit / credit, investigarea si tinerea sub control a scadentelor clientilor concretizate prin elaborarea raportului de AR;
- verificarea deconturilor de cheltuieli;
- realizarea operatiunilor de compensare;
- analizarea situatiilor financiare a potentialilor clientii pentru a determina gradul de risc al acestora in ceea ce proveste acordarea sau extinderea creditelor comerciale si trimiterea catre conducere a rapoartelor aferente.

28.08.2011 - 28.10.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: intership in contabilitate

Responsabilitati:

- reconciliere clienți şi furnizori;
- verificarea centrelor de cost;
- verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari;
- elaborarea unei baze de date a tuturor furnizorilor activi, colaboratori.

01.07.2010 - 22.08.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practicant in cadrul programului oi-posdru

Responsabilitati:

- verificarea gestiunilor de consumabile si marfuri;
- verificarea inregistrarilor aferente facturilor de achizitii;
- urmarirea modalitatii de receptie a marfurilor si elaborarea Notelor de receptie;
- verificarea platilor si incasarilor efectuate prin casa si prin banca.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Contabilitate la Universitatea de Vest din Timisoara, Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor din Timisoara. Specializare master: Contabilitate si sisteme informatice integrate in corporatii

-Sisteme informatice integrate (SAP), Baze de date avansate,Standarde internationale de raportare financiara privind corporatiile, Teoria generala a auditului, Tratamente fiscale la nivel de corporatii

Media examenului de disertatie: 10
Media ponderata a anilor de studiu: 9.90

Participare in perioada 11-12 mai 2012 la Sesiunea de Comunicari cu lucrarea ,,Tratamente contabile si fiscale privind rezerva din reevaluare" din cadrul Olimpiadei Nationale a Studentilor Economisti organizata de catre Asociatia Facultatilor de Economie din Romania;
2011 - 2013 Masterat: Contabilitate la Universitatea de Vest din Timisoara, Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor din Timisoara. Specializare Master: Auditul si managementul financiar al fondurilor europene

Accesarea fondurilor europene, Principii si reglementari speciale europene, Achizitii publice aferente proiectelor,Managementul Proiectelor Europene, Sisteme inormatice pentru gestionarea proiectelor
Media examenului de disertatie: 10
Media ponderata a anilor de studiu: 9.80
Masterul este organizat prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritara 1 „Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere”.
2008 - 2011 Facultate: Contabilitate la Universitatea de Vest din Timisoara, Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor din Timisoara. Contabilitate financiara, Contabilitate de gestiune, Control de gestiune, Audit financiar-contabil, Expertiza contabila, Analiza si proiectarea sistemelor informatice de gestiune, Analiza economico-financiara
Titlul lucrarii: „Sistemul informational-contabil al evidentei marfurilor cu amanuntul”
Media examenului de licenta: 10
Media ponderata a anilor de studiu: 9.85
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Grup Scolar Industrial ,,Constantin Brancoveanu" din Baia de Arama. Certificat de Atestare a competentelor profesionale - Analist programator - mentiunea excelent

Premii

Certificari
Apr 2013 - Apr 2013: SC HR PERFORM TRAINING SRL
Certificat de absolvire al cursului de inspector resurse umane

- intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
- intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat;
- intocmirea si depunerea declaratiei privind contributiile la Bugetul de stat;
- administrarea bazei de date de evidenta a personalului.
Jun 2012 - Jun 2012: Academia de Studii Economice Bucuresti
- Certificat de absolvire a cursului Contabilitatea obligatiilor fiscale ale IMM" organizat de Academia de Studii Economice in cadrul Proiectului strategic "Centru Pilot integrat pentru initierea si sprijinirea afacerilor in scopul cresterii competitivitatii economiei romanesti in conditiile aderarii la Uniunea Europeana"
Jun 2012 - Jul 2012: Academia de Studii Economice, Bucuresti
- Certificat de absolvire a cursului ,, Managementul financiar al IMM-urilor" organizat de Academia de Studii Economice din Bucuresti in cadrul Proiectului strategic "Centru Pilot integrat pentru initierea si sprijinirea afacerilor in scopul cresterii competitivitatii economiei romanesti in conditiile aderarii la Uniunea Europeana

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close