Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.12.2000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoană cu gândire analitică și sunt axat pe performanță și pe rezultate bazate pe cifre. Imi doresc sa ma dezvolt profesional in compania unde pot contribui alaturi de colegii mei la indeplinirea obiectivelor periodice. Consider ca am abilități bune de comunicare ceea ce mă face să obțin de multe ori ceea ce îmi propun. Cele mai mari calități ale mele sunt seriozitatea și perseverența .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Productie, Achizitii, Protectia muncii, IT Software, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Înregistrarea în SAP și verificarea extraselor bancare ale Companiei;
- Înregistrarea în SAP facturi furnizori ;
- Contabilizarea si înregistrarea Registrului de Casă;
- Contabilizarea și înregistrarea deconturilor;
- Înregistrarea și verificarea comenzilor (purchase order) și recepția lor în SAP pentru facturile aferente Head Office;
- Înregistarea cursurilor valutare zilnice și a cursurilor de reevaluare lunare;
- Reconcilierea soldurilor cu furnizorii;
- Plata către furnizorii interni prin diferite platforme bancare;
- Plăți automate SAP și Internet Banking;
- Efectuarea plăților externe prin electronic banking conform termenelor indicate;
- Emiterea instrumentelor de plată ( Bilete la ordin/CEC-uri) și stabilirea scadențelor acestora;
- Înregistrarea tuturor instrumentelor de plată în SAP ( bilete la ordin /cecuri, bilete la ordin garanție emise de/către Companie, scrisori de garanție) ;
- Urmărirea scadențelor instrumentelor de plată și asigurarea necesarului de plată;
- Negocierea cursurilor de schimb la vânzarea/cumpararea de valută;
- Raportarea către top managementul Companiei a situației bancare săptămânale ;
- Analiza documentelor economice ;
- Intocmirea documentatiei necesare desfășurării auditului statutar anual ;
- Analiza și monitorizarea activității economice;
- Întocmirea și analiza cash-flow-ului lunar și raportarea către managementul Companiei;
- O buna comunicare cu celelalte departamente ale Companiei.

01.08.2014 - 31.05.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Departamentul: Financiar / Contabilitate | Industria: Construcții
▪ Avizare certificate scutire TVA la AJFP Slatina ;
▪ Întocmirea și analiza cash-flow-ului lunar și raportarea către managementul Companiei ;
▪ Inregistrări extrase bancare ;
▪ Salarii, resurse umane ;
▪ Intocmiri /incetări contracte individuale de munca, alte documente ;
▪ Traduceri, rapoarte, situatii ;
▪ Mentinerea relatiei cu subcontractorii si furnizorii ;
▪ Înregistrarea și verificarea extraselor bancare ale Companiei ;
▪ Înregistrare facturi furnizori ;
▪ Contabilizarea si înregistrarea Registrului de Casă ;
▪ Contabilizarea și înregistrarea deconturilor ;
▪ Reconcilierea soldurilor cu furnizorii ;
▪ Plata către furnizori interni/externi prin diferite platforme bancare ;
▪ Urmărirea scadențelor instrumentelor de plată și asigurarea necesarului de plată ;
▪ Analiza documentelor economice ;
▪ Intocmire documentatie necesare desfășurării auditului statutar anual ;
▪ Analiza și monitorizarea activității economice ;
▪ O buna comunicare cu celelalte departamente ale Companiei.

01.10.2011 - 31.07.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

- Mentinerea si cresterea vanzarilor produselor Companiei
- Cresterea oportunitatilor de afaceri prin diferite cai de marketing
- Mentinerea la curent cu produsele concurentei
- Monitorizarea performantelor
- Raportare catre Directorul de Vanzari


01.01.2011 - 31.10.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- Mentinerea si cresterea vanzarilor produselor Companiei
- Cresterea oportunitatilor de afaceri prin diferite cai de marketing
- Mentinerea la curent cu produsele concurentei
- Monitorizarea performantelor
- Raportare catre Directorul de Vanzari

01.10.2008 - 31.01.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier economist in economie generala

Responsabilitati:

- Vanzari produse financiare (carduri de credit si imprumuturi de nevoi personale) prin intermediul Sucursalei
- Identificarea potentialilor clienti
- Stabilirea, mentinerea si extinderea bazei de clienti
- Raportare catre Manager Sucursala

01.08.2008 - 31.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- Vânzari produse Johnson WAX pe diferite canale de distribuție
- Venirea în întâmpinarea nevoilor clienților existenți
- Identificarea potențialilor clienți
- Stabilirea, menținerea și extinderea bazei de clienți
- Raportare către Directorul de Vânzări și Administratorul Societății

01.01.2004 - 31.07.2008

Departament: productie

Titlu Job: manager de productie

Responsabilitati:

- Supravegherea procesului de producție ;
- Urmărirea rentabilității și productiei ;
- Supravegherea și motivarea echipei de lucru ;
- Asigurarea regulilor de protecție a muncii ;
- Asigurarea producției la standarde de calitate acceptate ;
-Raportare către Managerul de Producție.

studii

 

Facultati:

2013 - 2014 Masterat: Drept Antreprenorial în Afaceri la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate: Relatii Economice Internationale la Facultatea de Stiinte Economice din Craiova. Diploma Licenta
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Informatica la Liceul de Informatică «Ștefan Odobleja» din Craiova. Atestat Profesional - Analist Informatică, Tehnică de Calcul

Premii

Calificari
Jul 2016: Eurodeal - Manager Resurse Umane

May 2016: Eurodeal - Inspector Resurse Umane

Traininguri
May 2013 - Jul 2014: EUREKA TRAINING & TESTS - Managementul Vânzărilor
TEHNICI DE VANZARE
May 2012 - Jul 2012: EUREKA TRAINING & TESTS - Tehnici de Vânzare
MANAGEMENTUL VANZARILOR



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close