de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.03.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.10.2004

obiectiv

 

- munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator - dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Controlul calitatii

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - 01.07.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitate primara, facturare, depunere declaratii.

15.01.2012 - 25.12.2012

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: referent cultural

27.09.2010 - 01.08.2011

Departament: marketing

Titlu Job: director marketing

Responsabilitati:

- coordonarea activitati de marketing a companiei,
- propunerea si gestionarea bugetului de marketing,
- realizarea planului si strategiilor de marketing,
-organizarea informatiei;
-pregatirea documentatiei pentru parteneriate;
- coordonarea studiilor de piata.
- mentinerea contractelor cu clienti/ colaboratori

15.04.2010 - 27.09.2010

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asigurarea suportului Directorului General; Asistenta in luarea deciziilor;Solutionarea orcaror probleme aparute in sediu; Redactarea/ indosarierea acte; Mentinerea contractelor cu clientii/colaboratorii;Primirea indrumarea vizitatorilor;Gestionarea rapoartelor lunare de activitatea;Prelucrarea datelor in baele de date interne;Activitati specifice recrutari de personal;Administrare E-mail.

15.06.2009 - 04.04.2010

Departament: medicina umana

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

(Sanatate / Asistenta sociala)(Radiologie si imagistica)

2009-06 - 2010-04
UME DIAGNOSTIC SERVICES S.A.Oradea
-Asigurarea suportului Directorului general;
-Prelucrarea datelor in bazele de date interne;
-Semnarea contractelor cu medicii;
-Inregistrarea pacientilor;
-Informarea pacientilor;
-Realizarea legaturilor telefonice;
-Inregistrarea si eliberarea analizelor;
-Intretinerea calculatorului si a altor echipamente;
-Pontaje;
-Receptii;

Derularea rapida, culturala si civilizata a convorbirilor telefonice. Ton civilizat, cultural si atent cu medici care au facut trimiterea si cu pacientii.
La eliberarea rezultatelor trebuie sa verifice daca rezultatele respective ( film, cd , etc. ) este a pacientului respectiv. In caz de incurcatura este direct raspunzator.
Semnarea condicii de eliberare a rezultatelor de catre pacient sau persoana imputernicita de catre pacient.
In cazul in care rezultatul se elibereaza la o persoana imputernicita , se retine imputernicirea ,care se va indosaria.
Angajatii se vor concentra asupra activitatii proprii si vor evita analiza si criticarea activitati altora. Orice problema generala despre activitatea , critici propuneri se va dezbate la Forumurile corespunzatoare ( intilniri si discutii cu patronatul , medicul sef de specialitate. )
Comportamentul uman, etic si civilizat este essential si primordial in activitatea desfasurata la EURORAD.(UME DIAGNOSTIC SERVICES)

01.03.2007 - 30.08.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- evidenta marfurilor aflate in gestiune,
- intocmirea de facturi, chitante si incasarea contravalorii lor de la clienti,
- intocmirea de rapoare aferente vanzarilor,
- evidentierea clientilor cu neancasatele ce depasesc 60 de zile.

studii

 

Facultati:

Liceaul Industrial ''Grigore Moisil'' profil Protectia Mediului
Studii aprofundate:
Universitatea Tehnica Cluj-Napoca profilul Inginerie Economica 2005 - 2009
Curs Inspector Resurse Umane

Activitati extracurriculare

Aptitudini si competente artistice: desenul tehnic, pictura, literatura.

Premii

Atestat -limba engleza
Cures Rsurse Umane
Vernisaje si expozitii de pictura.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close