Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.10.1986

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2010 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- inregistrarea documentelor contabile de gestiune(facturi furnizori, bonuri de consum, bon de transfer, avize de expeditie, etc);
- realizarea ordinelor de plata;
- emiterea facturilor catre clientii;
- evidenta si arhivarea documentelor;
- evidenta stocurii;
- verificarea si intocmirea corespondentei;
- comandarea de papatarie pentru firma;
- intocmirea si urmarirea ordinelor de compensare;
- suport in timpul controalelor fiscale;
- inregistrerea extraselor de cont;
- inregistrarea incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;

16.03.2008 - 23.12.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: contabil de gestiune

Responsabilitati:

- inregistrarea documentelor contabile de gestiune(facturi furnizori,
- bonuri de consum, bon de transfer, avize de expeditie, etc);
- evidenta si inregistrarea operatiunilor privind receptiile de marfa;
- controlul si operarea intrarilor si iesirilor de marfa;
- verificarea inregistrarilor contabile de gestiune(verificarea miscarilor de materiale si a documentelor inregistrate de gestionari);
- inventarierea gestiunii lunar si anual si prezentarea rapoartelor solicitatede conducerea societatii);
- rapoarte zilnice;

01.10.2005 - 15.03.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

elaborarea si redactarea documentelor cerute;
- introducere date in program;
- verificarea si intocmirea corespondentei;
- completare registru cu numere de intrare-iesire;
- mentinerea relatiilor cu clientii;
- comandarea de papetarie pentru firma;
- asigurarea activitatii de protocol a societatii(intampinarea partenerilor, clientilor, furnizorilor);

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Management Financiar Contabil la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Industrie Alimentara la Liceu DR. C. Angelescu din Gaesti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close