Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.04.1988

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:17.09.2008

obiectiv

 

Economist, Contabil, Inspector Resurse Umane

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsablitatile mele:
Contabilitate primara :
- intocmirea registrului de casa.
- intocmirea notelor de intrare-receptie (nir-uri).
- intocmirea de conturilor de cheltuieli.
- intocmirea facturilor care trebuie emise catre clienti (facturare).
- intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie.
- completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant.
Contabilitatea financiara include:
- Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale.
- Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende
- Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare.
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori.
- Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale.
- Intocmirea,depunerea bilantului contabil.
- Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare.
- Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii.
- Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil.
- Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului.
- Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale.
- Realizarea punctajului în privința soldului în relația cu partenerii comerciali ai societatii
- Efectuarea platilor către partenerii societății
- Evidenta încasărilor
Contabilitate de gestiune include:
- Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor.
- Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice.
- Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
Servicii de personal:
- întocmirea contractelor de munca, verificarea, si urmarirea dosarelor de personal(fisa de post, medicina muncii,alte documente legate de personal) respectiv desfacerea contractelor de munca si modificarile legate de acestea.
- intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii.
- completare si depunerea Revisal la inspectoratele teritoriale de munca.
- calcularea salariilor.
- intocmirea si editarea statelor de salarii (listelor de avans chenzinal, fluturasilor pentru personal).
- stabilirea platilor aferente contributiilor sociale, a taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat.
- intocmire/verificare pontaje lunare pentru calculul salarial.
- calculare sporuri si adaosuri la salariul de baza: ore suplimentare ,spor de noapte,conditii grele, premii, ajutoare.
- calculare concedii de odihna si concedii medicale.
- calculare retineri si popriri salariale.
- elaborarea fiselor fiscale, precum si depunerea lor la institutiile teritoriale.
- intocmire rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.
Cunoasterea Programului Petrescu:
-programul de gestiune
-programul de contablitate
-programul de salarii




01.01.2014 - 30.11.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist sef

Responsabilitati:

Responsablitatile mele:
Contabilitate primara :
- intocmirea registrului de casa.
- intocmirea notelor de intrare-receptie (nir-uri).
- intocmirea de conturilor de cheltuieli.
- intocmirea facturilor care trebuie emise catre clienti (facturare).
- intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie.
- completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant.
Contabilitatea financiara include:
- Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale.
- Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende
- Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare.
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori.
- Intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale.
- Intocmirea,depunerea bilantului contabil.
- Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare.
- Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii.
- Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil.
- Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului.
- Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale.
Contabilitate de gestiune include:
- Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor.
- Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice.
- Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
Servicii de personal:
- întocmirea contractelor de munca, verificarea, si urmarirea dosarelor de personal(fisa de post, medicina muncii,alte documente legate de personal) respectiv desfacerea contractelor de munca si modificarile legate de acestea.
- intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii.
- completare si depunerea Revisal la inspectoratele teritoriale de munca.
- calcularea salariilor.
- intocmirea si editarea statelor de salarii (listelor de avans chenzinal, fluturasilor pentru personal).
- stabilirea platilor aferente contributiilor sociale, a taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat.
- intocmire/verificare pontaje lunare pentru calculul salarial.
- calculare sporuri si adaosuri la salariul de baza: ore suplimentare ,spor de noapte,conditii grele, premii, ajutoare.
- calculare concedii de odihna si concedii medicale.
- calculare retineri si popriri salariale.
- elaborarea fiselor fiscale, precum si depunerea lor la institutiile teritoriale.
- intocmire rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.
Cunoasterea Programului Petrescu:
-programul de gestiune
-programul de contablitate
-programul de salarii

01.01.2012 - 01.10.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele : - administrare personal - realizarea dosarului de angajare pentru noii angajati (contract de munca, act aditional de confidentialitate, fise de protectia muncii, fisa postului, formulare ce tin de procedura interna de angajare, inregistrarea contractului de munca la ITM - realizarea de adeverinte de medic/ pentru banca/ pentru facultate etc. pentru angajatii activi, de adeverinte de vechime/salariu pentru angajatii lichidati - actualizarea programului de resurse umane - Emsys- intrati, plecati, modificari. - realizarea de acte aditionale privind modificarile din timpul angajarii, inregistrarea lor in progamul Revisal,- realizarea dosarului in cazul plecarii unui angajat , decizia de incetare a contractului individual de munca, nota de lichidare, adeverinta de vechime - realizarea fiselor fiscale si trimiterea lor catre angajati - realizarea dosarului de lichidarea a unui angajat - desfiintarea postului (restructurare) - actualizarea zilnica a concediilor de odihna/medicale/de studii/fara plata - realizarea dosarului de lichidare a unui angajat cu articolul 61.a - abarea disciplinara - instiintare/scrisoare catre angajat in legatura cu abaterea savarsita cu confirmare de primire, referatul de desfacere a contractului de munca disciplinar, decizia, inregistrarea in programul Revisal, - realizarea decizie de suspendare contract individual de munca,pentru angajatele care intra in concediu de crestere a copilului si alte cazuri de suspendare, - inegistrarea la ITM a zilieilor pe baza Registrului de evidenta a zilierilor, -depunderea concediilor medicale la CNAS, - intocmirea documentelor privind eligibilitatea participarii la licitatii, -incarcarea documentelor in SEAP, -inscrierea la procedura de a participa la licitatiile publicate in SEAP.

01.08.2010 - 31.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea produselor Procter&Gamble.
- Consilierea clientilor in vederea cresterii vanzarilor pe produsele din portofoliu.
- Extinderea ariei de acoperire prin marirea portofoliului de clienti noi.
- Mercantizarea produselor promotionale la raft.
- Realizarea targetului propus.
- Realizarea campaniilor comerciale lunare prin atingerea obiectivului.
- Realizarea si mentinerea unei bune relatii cu clienti din portofoliu.
- Finalizarea cu success a campaniilor comerciale prin realizarea si depasirea targetului propus de management pe fiecare campanie comerciala.
- Rezolvarea prompta a sarcinilor primite.
- Vizite regulate la clienti din zona alocata.
- Raportarea si planificarea activitatii zilnice si saptamanale.
Realizarea si depasirea targetelor lunare.
Masina, Bonusuri

06.07.2010 - 01.12.2010

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea produselor existente si a celor nou aparute si extinderea numarului de clienti

Realizari:

Atingerea si chiar depasirea targetelor impuse

01.09.2005 - 01.06.2010

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea produselor

Realizari:

In urma promotiilor vanzarile firmei au crescut la produsele pe care le-am promovat

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Facultate / Colegiu: Audit si management financiar-contabil la Facultate de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
2004 - 2008 Liceu: Matematica-informatica la Liceul "Stefan Odobleja" din Craiova. Atestat de competente profesionale

Activitati extracurriculare

Sociabila, Comunicativa, Perseverenta

Premii

Atestat de competente profesionale specializarea Matematica -Informatica
" Intelegerea si aplicarea standardelor internationale de raportare financiara(IFRS)"
Cercul Stiintific Studentesc"Analiza si Evaluarea Financiara a Organizatiilor"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close