Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.01.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.09.1998

obiectiv

 

- construirea unei cariere care imi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobandite in timpul facultatii si liceului

Beneficii: tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Statistica / Matematica, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Brasov, Sacele

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 10.04.2013

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- intocmirea ofertelor de preturi
- tinerea evidentei contabile pana la nivel de bilant
- verificarea din punct de vedere financiar a clientilor noi
- intocmirea si urmarirea proceselor de compensare a createlor si datoriilor societatii
- intocmirea si verificarea jurnalelor de TVA
- intocmirea declaratiilor de mediu, precum si a declaratiilor fiscale
-intocmirea de rapoarte financiare si de gestiune, grafice si rezumate pentru conducere si pentru societatea mama Handlopex Polonia
- participarea la inventarele lunare si anuale, intocmire dosare de inventar si a registrului inventar
- colaborare la intocmirea situatiilor financiare anuale
- administrator de aplicatie SocrateCloud si responsabila de implementarea aplicatiei in cadrul companiei

01.02.2010 - 31.12.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-inregistrarea si evidenta contabila a funizorilor;
-intocmirea actelor de banca-plati
-intocmirea ofertelor de preturi
-introducere in evidenta contabila computerizata a unitatii angajatoare a chitantelor, facturilor fiscale,extraselor de cont, bonuri de consum; verificarea datelor introduse
-emiterea documentelor de insotire a marfii distribuite : avize, facturi fiscale, procese verbale etc
-intocmirea deconturilor aferente deplasarilor interne
-completarea si verificarea documentelor de plata
-gestionarea si urmarirea cecurilor si biletelor la ordin primite de la clienti
-urmarirea facturilor neincasate pentru fiecare client/agent
-informarea clientilor referitor la solduri, facturi, platile si actiunile premergatoare recupararii eventualelor creante pe cale juridica
-verificarea din punct de vedere financiar a clientilor noi
-intocmirea si urmarirea proceselor de compensare a creantelor si datoriilor societatii
-inregistrarea furnizorilor externi de marfa
-verificarea jurnalelor de TVA
-participarea la inventar
-intocmirea de rapoarte obisnuite, grafice si rezumate pentru conducere

01.07.2006 - 31.01.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-inregistrarea si evidenta contabila a funizorilor;
-intocmirea actelor de banca-plati;
-urmarirea avansurilor spre decontare
-introducere in evidenta contabila computerizata a unitatii angajatoare a chitantelor, facturilor fiscale,extraselor de cont verificarea datelor introduse emiterea documentelor de insotire a marfii distribuite : avize, facturi fiscale, procese verbale etc

01.09.2003 - 30.09.2006

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor matematica

01.09.2002 - 30.09.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef departament comercial

Responsabilitati:

- contact direct cu clientii si furnizorii societatii; efectuarea, gestionarea si supravegherea contractelor cu acestia, a platilor efectuate
- realizarea devizelor estimative si finale, ordine de plata, bonuri de consum, registre si inregistraricontabile
- gestionarea corespondentei
- elaborarea contractelor individuale demunca ale angajatilor societatii si urmarirea derularii lor

01.09.2001 - 01.09.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor matematica

01.09.2000 - 01.09.2001

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor matematica

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Transilvania - Facultatea de Stiinte Economice din Brasov. - absolvent cu diploma de licenta
1996 - 2000 Facultate: Matematica la Universitatea Transilvania - Facultatea de Stiinte din Brasov. - absolvent cu diploma de licenta
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: Finante - contabilitate la Colegiul Economic Andrei Barseanu din Brasov. - absolvent cu diploma de bacalaureat si atestat de contabil -statistician

Premii

- Training in managementul deciziei - simulari de situatii - Centrul de studii si cercetari
2004 - 2004, Brasov

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close