 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 17.03.1979 Permis conducere: Cat.A,B, Data obtinerii:30.07.2006
|
|
obiectiv | |
|
- dezvoltarea activitatii profesionale si personale intr-un mediu inovativ si provocator.
- lucrul in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste cu posibilitati reale de promovare, care sa-mi permita dezvoltarea abilitatilor, sprijin pentru a obtine cele mai bune rezultate
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Achizitii, Inginerie, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Confectii / Design vestimentar Oras de lucru: Timisoara Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2016 - 31.08.2016 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator call center italiana - part-time |
|
01.06.2016 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: - asigurarea suportului administrativ
- activitati de contabilitate primara, evidenta si urmarirea datoriilor/ creantelor societatii fata
de bugetul statului, bugetele locale, clienti, furnizori, salariati si asigurarea desfasurarii
corespunzatoare a operatiunilor de decontare cu acestia.
- activitati specifice de contabilitate primara (intocmirea registrului de casa si a raportului de
gestiune, fise de magazie, introducerea facturilor interne si externe, intocmire facturi, chitante,
situatii bancare, completarea OP- urilor, biletelor la ordin si evidenta acestora)
- completarea registrului scadentar prin urmarirea incasarilor si platilor in relatia cu partenerii
societatii si facturile scadente a clientilor / furnizorilor
- intocmirea contractelor cu clientii si urmarirea derularii acestora de la faza de ofertare pana
la livrare si incasare/facturare, urmarirea platilor si incasarilor
- verificarea si urmarirea contractelor comerciale: de utilitati, cu furnizorii si clientii si in
special a contractelor pentru vehicule si echipamentele specifice pentru activitatea desfasurata,
scadenta si reinnoirea contractelor, obligatii si datorii fata de terti, verificarea documentelor
necesare pentru circulatia utilajelor: revizii, asigurari
- intocmirea de situatiilor economice conform cerintelor societatii
- pregatirea si punerea la dispozitia societatii de contabilitate in termenul solicitat si in maniera
stabilita a documentelor justificative in vederea prelucrarii
- arhivarea registrelor, contractelor, actelor juridice si documentelor justificative in mod
corespunzator
- intocmirea dosarelor de personal pentru salariatii societatii, cu respectarea prevederilor
legislatiei in domeniu
- transmiterea intr-un mod cat mai corect al informatiilor furnizate catre intreg personalul din
subordine, clientii si furnizorii societatii
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, colaboratorii si furnizorii societatii |
|
01.03.2016 - 31.05.2016 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist |
|
01.11.2012 - 29.02.2016 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: contabil-asistent manager-part time |
|
01.09.2009 - 29.02.2016 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: contabil-asistent manager |
|
01.06.2009 - 31.08.2009 Departament: vanzari Titlu Job: consilier vanzari Responsabilitati: - vanzarea si promovarea produselor companiei, consilierea clientilor pt. gasirea solutiilor
optime privind designul de ambient
- realizarea masuratorilor, proiectelor si ofertelor de pret
- incheierea contractelor cu clientii si urmarirea derularii acestora de la faza de ofertare pana
la livrare si incasare/facturare, urmarirea platilor si incasarilor
- intocmirea si verificarea comenzilor catre furnizorii externi si interni
- coordonarea activitatilor legate de transportul si livrarea produselor, planificarea montajelor
si respectarea termenelor
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, colaboratorii, furnizorii interni si externi
- realizarea planului de vanzari
- amenajarea showroom-ului prin gasirea celor mai bune solutii de expunere a mobilierului si a
decoratiunilor
- urmarirea aprovizionarii corecte si la timp a showroom-ului
- gestiunea produselor companiei
- evidenta contabila primara
- completarea registrului scadentar de clienti si furnizorii
- pregatirea documentelor contabile pentru a fi predate spre verificare |
|
01.09.2008 - 30.06.2009 Departament: vanzari Titlu Job: director vanzari Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de vanzare si promovare a produselor companiei
- implementarea politicii de vanzari a companiei
- prospectarea pietei in vederea gasirii potentialilor clienti si cautarea unor noi oportunitati de
dezvoltare
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, colaboratorii, furnizorii interni si externi
- realizarea planului de vanzari
- intocmirea de rapoartele specifice de activitate legate de clienti, vanzari si informarea
superiorilor privind realizarea obiectivelor stabilite
- urmarirea etapelor de desfasurare a unei vanzari, de la faza de ofertare pana la livrare si
incasare/facturare, urmarirea platilor si incasarilor, gestiunea produselor companiei
- evidenta contabila primara
- amenajarea showroom-ului prin gasirea celor mai bune solutii de expunere a mobilierului si a
decoratiunilor
- urmarirea aprovizionarii corecte si la timp a showroom-ului
- consilierea clientilor pt. gasirea solutiilor optime privind designul de ambient
- realizarea masuratorilor, proiectelor si ofertelor de pret
- incheierea contractelor cu clientii si urmarirea derularii acestora
- trimiterea si verificarea comenzilor catre furnizorii externi si interni
- coordonarea activitatilor legate de transportul si livrarea produselor, planificarea montajelor
si respectarea termenelor
- solutionarea problemelor aparute in derularea activitatiilor zilnice |
|
01.01.2008 - 31.08.2008 Departament: vanzari Titlu Job: sef departament marketing |
|
01.09.2006 - 31.12.2007 Departament: vanzari Titlu Job: asistent manager, consilier vanzari |
|
01.08.2005 - 31.05.2006 Departament: confectii / design vestimentar Titlu Job: inginer, modelator tipare |
|
01.09.2003 - 31.08.2004 Departament: confectii / design vestimentar Titlu Job: designer vestimentar, modelator tipare |
| studii | |
|
Facultati: 1999 - 2004 Facultate: licentiata Ingineria si protectia mediului agricol la Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului din Timisoara.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: sectia Turism la Colegiul National C.D Loga din Timisoara.
Premii Certificari
Sep 1998: Curs calificare operator calculator atestat Ministerul Muncii si Protectiei Sociale
Sep 1998: Curs calificare contabilitate primara atestat Ministerul Muncii si Protectiei Sociale
Hobby-uri
design ambiental,design vestimentar
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) italiană(mediu,mediu,mediu) franceză(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|