Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.10.2005

obiectiv

 

Obiectivul meu este acela de a lucra intr-o companie in care mi se ofera posibilitatea de a oferi un plus de valoarea proiectelor intreprinse.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

19.01.2012 - 07.01.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Supravegherea bunei desfasurari a activitatilor din pensiune si restaurant sub un control strict in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite clientilor, urmarind astfelfunctionarea si dezvoltarea afacerii.

Interpretarea si punerea in aplicare a strategiei de marketing si a planului de afaceri al pensiunii si al restaurantului precum si procedurile, stabilite de proprietar sugerand schimbari si raportand contradictiile ce pot aparea.

Motivarea permanenta a angajatilor pensiunii si implicarea totala in activitatile desfasurate de acestia in vederea oferiii de servicii de o inalta calitate.

01.01.2012 - 01.04.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Consultant in cadrul Proiectului strategic „Intreprinzatori in turism – pensiuni in Romania” proiect implementat de Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri, in parteneriat cu organizatiile Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores de Almeria si Asociatia Nationala de Turism Rural Ecologic si Cultural.

Responsabilitatile din cadrul proiectului ca si Consultant pe regiunea de N-V a tarii sunt urmatoarele:
- Consultanta personalizata pentru dezvoltarea afacerilor a cel putin 500 intreprinzatori si manageri de pensiuni in colaborare cu ceilalti consultanti regionali;
- Identificarea necesitatilor operatorilor din turismul de pensiune si conexe;
- Formalizarea cererii de consultanta;
- Asistarea beneficiarilor in familiarizarea cu structurile IT din cadrul Programului e- Learning: educatie antreprenoriala si consultanta pentru intreprinzatori in turism si manageri de pensiuni;
- Realizarea vizitelor la beneficiari;
- Promovarea proiectului si motivarea a peste 1500 de actuali si viitori intreprinzatori si manageri de pensiuni, in vederea imbogatirii bagajului de cunostinte antreprenoriale si inceperii unei afaceri turistice;
- Dezvoltarea portalului de promovare a pensiunilor si a platformei B2B de interactiune intre pensiuni si furnizori de servicii conexe in domeniul turismului.
- Contributii la realizarea catalogului cu pensiuni la nivel national

Realizari:

Crearea unei retele de cooperare si networking la nivelul intregii tari, urmarind transferul de bune practici nationale si internationale si initierea de parteneriate. Imbunatatirea cunostintelor si abilitatilor manageriale si de marketing ale actualilor si viitorilor intreprinzatori si ale angajatilor lor din sectorul turistic.

10.02.2010 - 15.01.2012

Departament: productie

Titlu Job: agent contractari achizitii

Responsabilitati:

Reprezentarea firmei in relatia cu furnizorii, clientii, persoanele/organizatiile din tară si din strainatate.

Atributii principale si sarcini intrepinse in cadrul firmei:
- Identificarea necesarul de aprovizionare;
- Negocierea cu furnizorii a preturilor de achizitie, incheierea si supervizarea contractelor cu acestia;
- Adoptarea masurilor necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate în limita bugetului;
- Recomandare in alegerea produselo in functie de calitate si pret;
- Intocmirea si analizareaiz cererilor de oferta;
- Elaborarea rapoartelor cu privire la cheltuieli si la directiile de urmat ale afecerii pe viitor;
- Elaborarea propunerilor de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor;
- Organizare si participare la licitarii;
- Analizarea pietei si a sistemului de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor;
- Intocmirea si urmarirea comenzilor de aprovizionare import/export;
- Urmarirea ca derularea tuturor activitatilor sa se facă cu respectarea normelor legale;

studii

 

Facultati:

Masterat, zi, buget, in cadrul Universitatii Babes Bolyai Cluj-Napoca, la Faculatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor (2008-2010), specializarea Banci si Piete de Capital cu Lucrarea de diploma Strategii de tranzacționare cu opțiuni

Licenta, zi, taxa, in cadrul Universitatii Babes Bolyai Cluj-Napoca, la Faculatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor (2005-2008), specializarea Finante şi Bănci cu Lucrarea de diploma Tranzacții cu opțiuni

Licenta, zi, buget, in cadrul Universitatii Babes Bolyai Cluj-Napoca, la Faculatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor (2005-2008), specializarea Informatica economica cu Lucrarea de diploma Activităţi comerciale prin intermediul magazinelor virtuale


Bacalaureat, matematică-informatică bilingv română-engleză
Liceul Teoretic ''Gheorghe Şincai'' (2001-2005)

Activitati extracurriculare

Hobbiuri

Basketball
Muzica si dansul
Drumetiile
Matematica
Design-ul interior


Abilitati

Atitudine profesionista si atentie la detalii
Buna intelegere a proceselor de business
Capacitate de analiza si sinteza
Personalitate deschisa si flexibila

Premii

Proiecte
''Cunoaşte-ţi drepturile! - Campanie de educare şi modelare a atitudinii civice şi a comportamentelor democratice."
“Intreprinzatori in turism – Pensiuni in Romania”, dezvoltat de Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri (FNTM), in calitate de lider de proiect.

Cursuri/Training-uri
Curs de operare MS Office,E.C.D.L., European Computer Driver Licence.

Certificari
Expert Evaluator de Intreprinderi
Atestat de competente de operare pe calculator.
Atestat de competenţe lingvistice nivel avansat în limba engleză.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20