Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.12.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2004

obiectiv

 

Valorificarea in folosul firmei dumneavoastra a abilitatilor, cunostintelor si experientei mele.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Doresc sa invat cat mai multe lucruri si sa avansez in timp in cadrul firmei angajatoare.

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Saloane / Clinici frumusete, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Principalele responsailitati:
-inregistrarea clientilor, furnizorilor, extraselor de banca, a documentelor de casa si a deconturilor in programul de contabilitate;
-verificarea jurnalelor de cumparari si vanzari;
-verificarea fiselor pe clienti si furnizori;
-confirmari de sold cu partenerii firmelor lucrate;
-mentinerea legaturii cu clientii si administratiile financiare;
-emiterea si trimiterea facturilor catre clientii lucrati;
-gestionarea numerarului din caseria firmei de contabilitate.

Staub Consulting este o firma de contabilitate cu un portofoliu de aproximativ 50 de clienti.

01.05.2013 - 31.05.2015

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar popriri

Responsabilitati:

In cadrul Biroului Popriri am umatoarele responsabilitati:
- receptionarea si scanarea adreselor aferente popririi si insolventei;
- verificarea legalitatii documentelor receptionate si procesarea lor in sistemul informatic al bancii;
- monitorizarea si emiterea adreselor de raspuns aferente adreselor de poprire/insolventa receptionate;
-efectuarea de plati in vederea achitarii popririlor ;
-depoprirea conturilor pe baza adreselor primite din partea organelor abilitate;
-oferirea de consultanta pentru colegii din sucursale/agentii cu privire la procesul de procesare popriri;
-comunicarea scrisa/telefonica cu executorii in vederea solutionarii diferitelor probleme;
-verificarea la sfarsitul zilei a rapoartelor ce contin documente procesate;
-transmiterea corespondentei si intocmirea actelor doveditoare.

01.10.2008 - 31.05.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar suport operatiuni

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
-verificarea corectitudinii instrumentelor si a existentei tuturor elementelor obligatorii;
-introducerea si validarea operatiunilor de incasari, plati interne si plati externe; (OPN,OPT, CEC-URI, BILETE);
-procesarea salariilor, pensiilor si alocatiilor;
-operarea Fondurilor Europene (APIA) pe conturile clientilor;
-operarea incasarilor ALPHA pe conturile clientilor;
- consultanta pentru colegii din sucursale/agentii;
- blocarea/ preluarea comisioanelor bancare;
- trimiterea de notificari catre politie si somatii catre clienti (in cazul cec-urilor la plata refuzate);
- notificarea in scris a clientilor ce au avut ordine de plata anulate si nerefacute in aceeasi zi;
- calcularea si returnarea de comisioane clientilor ce au conventii incheiate cu banca;
- colaborarea cu diverse departamente: Birou Popriri, Plati Externe,Trezorerie, Contabilitate etc;
- reconcilierea operatiunilor procesate (compararea rapoartelor din sistemul informatic cu datele completate de sucursale si agentii);
- arhivarea documentelor verificate;
-trainuirea unor noi colegi.

05.05.2008 - 25.05.2008

Departament: banci

Titlu Job: practica

Responsabilitati:

- am participat la promovarea produselor bancii prin drop si promovare directa;
- am indeplinit sarcini legate de operatiunea de primire si predare de carduri;
- am îndeplinit sarcini legate de introducerea anumitor date cu privire la carduri in baza de date a bancii;
-am indeplinit sarcini cu privire la arhivarea documentelor din agentie;
- am sprijinit direct angajatii in derularea operatiunilor zilnice;
- intelegerea practica a cunostintelor teoretice dobandite in
timpul facultatii.

Realizari:

Am participat la promovarea produselor bancii, ceea ce a dus la cresterea numarului de clienti noi din luna respectiva a Agentiei Lacul Tei.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Finante,Asigurari, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Feb 2013 - Feb 2013: Curs de contabilitate bancara organizat de ProCredit Bank.
24 de ore
Oct 2011 - Dec 2011: Curs de Microsoft Office organizat de Academia de Studii Economice.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close