Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.03.2008

obiectiv

 

Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator. Dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu fix+ Bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Analize economice si financiare in cadrul functiei ocupate;
Colaborarea cu furnizorii;
Colaborarea cu celelalte departamente implicate in activitatea de logistica;
Intocmirea zilnica a registrelor de casa;
Inregistrarea in evidentele contabile a extraselor bancare/ a registrelor de casa ;
Verificari de solduri clienti/furnizori lunar si punctaje ori de cate ori este nevoie;
Situatii centralizatoare/ raportari diverse legate de trezorerie;
Verificarea deconturilor de cheltuieli si inregistrarea lor in evidentele contabile;
Verificarea corectitudinii inregistrarii intrarilor de marfa in stoc (fie de la furnizori / fie retururi comerciale);
Verificarea modului in care sunt operate iesirile de marfuri din stoc;
Verificarea corectitudinii operarii documentelor contabile aferente intrarilor sau iesirilor de marfuri din stoc.

01.02.2013 - 01.07.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

Planificarea, implementarea și coordonarea activitatii zilnice de amanet;
Dezvoltarea și implementarea procedurii operaționale;
Pregatirea periodica a analizelor rezultatelor activității;
Participarea activa în proiectele de deschidere ale noilor agenții;
Propunerea de măsuri pentru creșterea eficienței activității și profitabilității companiei;
Propunerea de măsuri pentru reducerea costurilor și a riscurilor operaționale
Supervizarea activitatii echipei de ofițeri amanet cu scopul de a asigură servicii de înaltă calitate;
Menținerea și dezvoltarea de noi relații cu furnizorii;
Inițierea și implementarea de campanii de marketing pentru clienții companiei.

01.11.2011 - 01.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Încasarea contravalorii în bani sau documente de plata (tichete cadou, bonuri masa, etc ) a articolelor achiziţionate de către clienţi.
Responsabila de toate tranzacţiile cu bani lichizi şi carduri bancare la nivelul magazinului, am operat schimburi, am încasat/depus bani, emis facturi.
La sfârşitul fiecărei zile/luni, am efectuat închiderea de zi/luna şi verificat dacă operaţiile sunt înregistrate corect.
Am predat serviciului contabilitate actele de primire a produselor la termenele şi condiţiile stabilite.
Am indeplinit temporar şi în limitele de competenţă, orice sarcină încredinţată de superiorul direct.
Am ajutat la realizarea targetului de vanzari.
Persoana de contact : Daniel Ilie Tel:0767514389
Salariu fix + Bonuri de masa

01.03.2011 - 11.11.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent vanzari- casier

Responsabilitati:

Încasarea contravalorii în bani sau documente de plata (tichete cadou, bonuri masa, etc ) a articolelor achiziţionate de către clienţi.
Responsabila de toate tranzacţiile cu bani lichizi şi carduri bancare la nivelul magazinului, am operat schimburi, am încasat/depus bani, emis facturi.
La sfârşitul fiecărei zile/luni, am efectuat închiderea de zi/luna şi verificat dacă operaţiile sunt înregistrate corect.
Am predat serviciului contabilitate actele de primire a produselor la termenele şi condiţiile stabilite.
Am indeplinit temporar şi în limitele de competenţă, orice sarcină încredinţată de superiorul direct.

Realizari:

Am ajutat la realizarea targetului de vanzari.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori, Master Banci si Asigurari
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Economie la Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Facultatea de Administratie si Afaceri, Specializarea Administrarea Afacerilor
2004 - 2007 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic "NEAGOE BASARAB" din Oltenita. Profil Filologie-Intensiv Engleza

Activitati extracurriculare

Stagiu de Practica 19.03.2012- prezent

In perioada mentionata am efectuat un stagiu de practica in cadrul Agentiei BRD Theodor Pallady. Unitatea BRD Theodor Pallady cu adresa: Bdul Theodor Pallady, nr 2, bl. M2A, parter, sector 3, Bucuresti, face parte din grupul Unirea, minigrupul Decebal.
Echipa este formata din 4 persoane. In perioada petrecuta in cadrul agentiei am asistat la operatiunile ce au loc zilnic la deschiderea/inchiderea bancii, am învătat cum să deschid si să închid conturi, m-am documentat asupra instrumentelor de plata, Am urmarit procedura de deschidere/ inchidere a conturilor de depozit. Am urmarit procedura de deschidere/ inchidere a conturilor de depozit, Am asistat la modul cum se poarta o discutie si cum se dau toate informatiile unor clienti cu privire la obtinerea unui credit.

Persoana de contact: Carmen Condeiu ( Responsabil de Agentie) Tel: 0753 04 59 44

Premii

Traininguri
Mar 2012 - Jun 2012: BRD-Societe Generale
In perioada mentionata am efectuat un stagiu de practica in cadrul Agentiei BRD Theodor Pallady. Unitatea BRD Theodor Pallady cu adresa: Bdul Theodor Pallady, nr 2, bl. M2A, parter, sector 3, Bucuresti, face parte din grupul Unirea, minigrupul Decebal.
Echipa este formata din 4 persoane. In perioada petrecuta in cadrul agentiei am asistat la operatiunile ce au loc zilnic la deschiderea/inchiderea bancii, am învătat cum să deschid si să închid conturi, m-am documentat asupra instrumentelor de plata, Am urmarit procedura de deschidere/ inchidere a conturilor de depozit. Am urmarit procedura de deschidere/ inchidere a conturilor de depozit, Am asistat la modul cum se poarta o discutie si cum se dau toate informatiile unor clienti cu privire la obtinerea unui credit.

Recomandare:
Persoana de contact: Carmen Condeiu Tel:0753045944

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20