Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.06.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.08.2007

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor si in acelasi timp sa imi permita sa imi dezvolt abilitatile, prin rezolvarea problemelor cotidiene, gestionarea bugetelor si indeplinirea obiectivelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Productie, Achizitii, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Constanta, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2021 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Validarea informatiilor colectate din facturile primite de la clientii externi prin intermediul programului Kofax. Participarea activa la elaborarea si imbunatatirea procedurilor de lucru. Respectarea politicilor interne, a competentelor fundamentale si a proceselor de evaluare specifice departamentului. Intocmirea rapoartelor de activitate bi-lunar.(Time-Sheet)

01.04.2018 - 30.04.2021

Departament: productie

Titlu Job: facilities administrator

Responsabilitati:

Gestionarea contractelor de curatenie, gradinarit, cantina, servicii medicale, mobilier, transport, fitness, facilitati angajati. Intocmirea contractelor de colaborare si/sau acte aditionale si introducerea in aplicatia companiei. Emiterea comenzilor lunare si receptionarea lucrarilor in SRM/SAP pentru contractele administrate sau alte solicitari/cereri de servicii sau materiale. Participarea la sedintele de negociere a contractelor. Intocmirea si actualizarea bugetului aferent departamentului. Intocmirea situatiei cu tichetele de masa aferente fiecarui angajat in colaborare cu departamentul HR si comanda acestora. Intocmirea prezentarilor Power Point solicitate de superiorul direct. Implicarea in proiectele fabricii. Intocmirea diferitelor comunicate de informare a angajatilor cu privire la activitatile sau actualizarea informatiilor administrate de departamentul Facilities. Efectuarea rezervarilor de hoteluri, taxi, bilete de avion. Gestionarea protocolului pentru sedinte. Implicarea in pastrarea standardelor companiei si imbunatatirea continua a acestora. (ex: curatenie, spatii verzi, spatii de relaxare, cantina). Intocmirea caietului de sarcini pentru serviciile de curatenie si intretinere spatii verzi aferente fabricii, spatiilor de productie si administrative.

01.07.2015 - 31.03.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asigurarea fluxul informational intre societate si clientii externi, cat si intre compartimentele structurale ale societatii; Procesarea si organizarea de diverse documente, utilizarea Microsoft Word, Excel si Outlook,Transmiterea fax-urilor; Asigurarea fluxului informational cu firmele externalizate; Efectuarea de deplasari si pastrarea legaturii cu autoritatile statului si cu alte institutii publice si private: diverse modificari ale societatii la Registrul Comertului; Actualizarea/prelungirea valabilitatii autorizatiilor societatii; Actualizarea bazelor de date, documente; Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Asistarea la activitatiile de audit ale societatii: audit intern, audit secunda parte si audit de extern, intocmire proceduri; Gestionarea/clasarea dosarelor si a documentelor de Resurse Umane si Sanatate si Securitate in Munca; Activitatii de arhivare si gestionare a arhivei societatii; Participare la inventarierea lunara si anuala a patrimoniului societatii; Instruirea colegiilor noi pentru partea de secretariat si achizitii;

01.02.2015 - 31.07.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: tehnician analist calitate

Responsabilitati:

Intocmirea rapoartelor zilnice solicitate de conducere cu privire la activitatea departamentului operational conform cu planificarea pentru saptamana in curs; Clasarea documentelor si evidenta lucrarilor suplimentare la cerere; Monitorizarea rezolvarii cat mai prompte a solicitarilor clientilor; Alte sarcini administrative

01.03.2013 - 28.02.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: agent achizitii si contractari

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii si materiale/echipamente; Emiterea comenzilor pentru materiale, servicii si executie lucrari; Incheierea contractelor cu furnizorii, gestionarea dosarelor de furnizori; Cautarea potentialilor furniori si negocierea conditiilor contractuale; Intocmirea comparatiilor de pret; Asigurarea stocului de materiale pentru depozitul central; Utilizarea Microsoft Outlook, Excel si Word; Functie de arhivar si gestionarea arhivei de documente contabile, comerciale si de resurse umane; Gestionarea portofoliului de asigurari ale societatii; Radiere/inmatriculare/preschimbare documente ale autoturismelor din parcul auto al societatii; Activitatii de curierat (banca, transmitere facturi si corespondeta); Participarea la inventarierea materialelor, echipamentelor si mijloacelor fixe;

01.07.2012 - 31.03.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asigurarea fluxul informational intre societate si clientii externi, cat si intre compartimentele structurale ale societatii; Coordonarea fluxul de corespondenta si comunicare din sediu; Procesarea si organizarea de diverse documente, Utilizarea Microsoft Word, Excel si Outlook;Transmiterea fax-urilor; Asigurarea fluxului informational cu firmele externalizate; Gestionarea registrelor de inregistrarea a documentelor; Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; Asigurearea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Preluarea,inregistrarea, distribuirea la departamentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Efectuarea de deplasari si pastrarea legaturii cu autoritatile statului si cu alte institutii publice si private; Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax si e-mail; Actualizarea bazei de date, documente; Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Alte sarcini trasate de managerul direct.

01.07.2008 - 31.10.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice, preluarea corespondentei; Intampinarea si indrumarea clientilor, furnizorilor; Activitati de protocol.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Facultatea de Stiinte Economice,Master Managementul sectorului public la Univesitatea Petrol Gaze din Ploiesti.
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Litere si Stiinte, Profil Administratie Publica la Universitatea Petrol Gaze din Ploiesti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul "C-tin Cantacuzino" din Baicoi.

Premii

Certificari
Nov 2020 - Dec 2020: Responsabil de mediu

Feb 2019 - Feb 2019: Auditor Intern ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018
Lloyd's Register Romania SRL
Calificari
May 2016: Auditor intern ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001

Feb 2016: Manager Proiect

Aug 2013: Diploma Inspector SSM (curs 80 ore)

May 2007: Atestat Operator PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close