Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.09.2005

obiectiv

 

Perfectionarea pe plan profesional si material prin indeplinirea obiectivelor societatii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Baia Mare, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Verificarea facturilor de clienti, urmarirea incasarilor si instiintarea departamentului de vanzari despre limitele de credit depasite. Intocmirea si trimiterea instiintarilor de plata. Intocmirea Cash flow saptamanal. Propunerea platilor in functie de cash flow si introducerea in banca a platilor. Urmarirea litigiilor in colaborare cu dep Juridic.
Urmarirea creditelor si dobanzilor intercompany.
Analiza contului 231, urmarirea proiectelor in colaborare cu responsabilii de proiect, pregatirea documentatiei si oferirea suportului necesar pentru punerile in functiune, casare, vanzare a mijloacelor fixe. Analiza amortizare mijloace fixe, reversare amortizare mijloace fixe aflate in conservare.
Analiza cost, proiectii overlook, intocmire Buget si Forecast pe parte de operatiuni.
Verificarea rapoartelor de productie, urmarirea transferurilor intre diferite depozite, inchidere comenzi.
Calcul volum productie, calcul diferente pret standard,
Urmarirea respectarii politicilor si procedurilor financiare din grup.
Intocmirea diferitelor situatii si rapoarte cerute de superiorii din societate si grup.

01.02.2019 - 30.09.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inventarierea marfurilor din magazine, introducerea in programul de contabilitate a notelor de receptie, mentinerea permanenta a relatiei cu clientii si furnizorii.
Introducerea in programul de contabilitate a facturilor, chitanțelor, extraselor bancare in lei si euro.
Menținerea la zi a pontajelor, concediilor de odihna, concediilor medicale, intocmirea statelor de plata. Înregistrarea in revisal a contractelor de munca, incetarilor si suspendărilor conform legislației in vigoare.

01.07.2009 - 28.02.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Mentinerea la zi a registrului de casa, intocmirea, inregistrarea facturilor de clienti si furnizori si mentinerea permanenta a legaturii cu acestia, inregistrarea extraselor bancare si mentinerea legaturii cu bancile, intocmirea notelor de receptie si constatare si a bonurilor de consum, completarea ordinelor de plata, intocmire documentatie pentru credite si leasinguri pentru diferite institutii bancare si nebancare, actualizarea permanenta a situatiei decontarilor pe fiecare lucrare in parte si pe fiecare client in parte. Resurse umane (contractede munca, decizii, Revisal si transmiterea informatiilor la ITM, mentinerea relatiilor cu AJOFM).
Iacob Adela - Contabil Sef
Onea Cornelia - Administrator
decontare transport, bonuri de masa

01.02.2009 - 01.06.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Mentinerea la zi a registrului de casa, inregistrarea facturilor de clienti si furnizori si mentinerea permanenta a legaturii cu acestia, inregistrarea extraselor bancare si mentinerea legaturii cu bancile, intocmirea notelor de receptie si constatare si a bonurilor de consum, completarea ordinelor de plata, depunerea declaratiilor.
STEFAN MIHAI - DIRECTOR GENERAL
COSTACHE ALEXANDRU - ADMINISTRATOR

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Fanante- Banci la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor - Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca. Certificat de competente lingvistice - Engleza Afacerilor
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Administratie publica si secretariat la Colegiul Economic Nicolae Titulescu din Baia Mare.

Premii

Voluntariat
Mar 2010: Asociatia Tineretului Orientat spre Binele si Interesul Socetatii - TOBIS Baia Mare
Calificari
Nov 2009: Inspector resurse umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close