Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.03.1986

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva. Sunt decisa sa lucrez pe termen lung in domeniul contabiitatii si/sau al vanzarilor . Pregatirea teoretica realizata in cadru studiilor si experienta profesionala de pana acum m-ar putea ajuta la optimizarea proceselor financiare .

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: - bonuri de masa, - transport decontat, - weeck-end-urile si sarbatorile legale libere , - program flexibil, - training din partea unei echipe profesioniste, - venit atractiv pe baza ce performante

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- inregistrarea extraselor bancare, alocarea sumelor incasate pe facturi;
- urmarirea si verificarea soldurilor furnizorilor si clientilor;
- emitere facturi;
- inregistrare facturi furnizori;
- inchideri de avans;
- verificare case de marcat;
- compensari;
- efectuarea reconcilierii lunare;
- raspunderea de intocmirea corecta si la timp a situatiilor solicitate de ierarhicii superiori;
- verificarea incasarilor, provenienta si distribuirea acestora;
- rambursari sume incasate in avans sau necuvenite
- efectuarea operatiunilor bancare (plati furnizori etc.) si intocmirea setului de documente pentru platile electronice;
-depunere declaratii A4200 si F4109

01.12.2011 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

- intocmirea ofertelor de inchiriere sau vanzare si transmiterea catre client;
- verificarea ICAP a firmelor;
- verificarea disponibilitatii echipamentelor;
- trimiterea instiintarilor de plata si a somatiilor catre client;
- redactarea contractelor sau a actelor aditionale;
- urmarirea contractelor/ actelor aditionale expirate;
- intocmire facturi/chitante;
- esalonari de plata;
- intocmirea documentelor asociate tranzactiilor noi;
- contactarea clientilor, furnizorilor sau clientilor interni

01.10.2011 - 30.11.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: mailling&card processing officer

Responsabilitati:

- preluarea si initierea apelurilor in vederea oferirii de informatii cu privire la specificatiile produselor si cu privire la derularea contractelor in relatia cu clientii
- trimiterea catre client,diferite documente solicitate ;
- initierea prin telefon de oferte catre client, cu prezentarea beneficiilor produselor de creditare si adaptarea acestora catre nevoile clientilor;
- generarea rapoartelor si situatiilor catre managementul companiei si catre alte departamente;
- transmiterea ofertelor Bonus Card catre angajati si clienti;
- coordonarea activitatilor de curierat ;
- asigurarea fluxului de corespondenta , telefoane mobile si distributia cardurilor;
- identificarea necesarului si detaliilor referitoare la echipamentele de telefonie mobila pentru angajatii bancii;
- procesarea cererilor de arhivare primite din cadrul structurilor organizationale ale bancii;
- mentinerea contactului cu furnizorii interni si externi de servicii de depozitare;
- realizarea activitatii de inventariere a documentelor arhivate;

01.02.2010 - 30.09.2011

Departament: banci

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

- inregistrarea extraselor bancare, alocarea sumelor incasate pe facturi;
- urmarirea si verificarea soldurilor furnizorilor si clientilor;
- efectuarea reconcilierii lunare;
- raspunderea de intocmirea corecta si la timp a situatiilor solicitate de ierarhicii superiori;
- verificarea incasarilor, provenienta si distribuirea acestora;
- rambursari sume incasate in avans sau necuvenite;
- remiteri penalitati;
- verificarea Ordinelor de plata(avansuri , rate) precum si a mandatelor postale;
- verificarea acordurilor de de plata teri;
- corectarea incasarilor importate sau introduse in mod eronat;
- efectuarea si inregistrarea platilor catre furnizori conform termenelor contractuale;
- efectuarea operatiunilor bancare (plati furnizori etc.) si intocmirea setului de documente pentru platile electronice, ridicarile de numerar in lei si valuta

01.08.2008 - 28.02.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: assistant manager/receptionist

Responsabilitati:

- anuntatrea destinatarilor in timp util la primirea faxurilor,coletelor,vizitatorilor;
- sortarea si distribuirea corespondentei in cel mai scurt timp destinatarului/expeditorului;
- trimiterea documentelor urgente in timp util;
- verificarea coletelor si a corespondentei inainte de a fi trimise;
-verificarea avizelor pentru fiecare livrare inainte de a semna de primire;
- operare facturi si plati furnizori;
- completare registru cu numere de intrare-iesire;
- comandarea de papetarie pentru companie;
- asigurarea activitatii de secretariat si protocol a societatii(intampinarea partenerilor, clientilor,furnizorilor);
- preluarea si distribuirea apelurilor telefonice, fax, email;
- arhivarea documentatiei;
- alimentarea stocurilor;
-pastrarea evidentelor corespondentei atat electronic,cat si scriptic

01.01.2008 - 31.01.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: part time

Responsabilitati:

- prezentarea si vanzarea produselor turistice;
- efectuarea rezervarilor;
- pregatirea documentelor aferente inainte si in timpul vanzarii (facturare, emitere documente fiscale i de calatorie);
- realizarea de rapoarte, analize privind vânzările

01.07.2006 - 31.07.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: comerciant-vanzator

Responsabilitati:

- intocmirea monetarului si documentelor specifice activitatii;
- gestionarea numerarului si intocmirea registrului de casa;
- efectuarea operatiunilor pe casa de marcat ( cash, carduri);
- realizarea operatiunilor banesti (colectare, numarare, sortare si pregatire numerar pentru depunerea in banca);
- efectuarea platilor / incasarilor in numerar catre furnizori;
- intocmirea registrului de casa, dispozitiilor de plata / incasare si chitantelor interne;

01.09.2005 - 31.05.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- vanzarea produselor;
- asigurarea calitatii produselor;

studii

 

Facultati:

2014 - 2015 Colegiu / Studii postliceale: Limbi straine la ABSOLUTE SCHOOL din Bucuresti.
2012 - 2012 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate la ABSOLUTE SCHOOL din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Contabilitate la UNIVERSITATEA "SPIRU HARET"-BUCURESTI Facultatea de Management Financiar-Contabil din Bucuresti.
2007 - 2007 Colegiu / Studii postliceale: Comert la SC CENTRUL DE FORMARE,MANAGEMENT SI CONSULTANTA SRL din Bucuresti.
2006 - 2006 Liceu / Școală profesională: Cofetarie/Patiserie la Scoala franceza de patiserie "AGAPE"-in cadrul Liceului Ecoomic Nr. 4 din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Tudor Vladimirescu din Draganesti-Olt.

Premii

Traininguri
Jun 2009 - Jun 2009: Time Management

Oct 2008 - Oct 2008: Basic Communication Skills

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close