de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.03.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.11.2004

obiectiv

 

Implicarea într-un job ce îmi oferă posibilitatea utilizării experienţei din domeniul contabilităţii, resurselor umane şi evaluãrii proprietãţilor imobiliare, dar care în egală măsură îmi creează oportunitarea relaţionării şi comunicării cu oamenii, reprezintă pentru mine o ţintă pe plan profesional. Dat fiind spiritul organizatoric, atitudinea responsabilă, riguroasă, perseventă şi pozitivă pe care o am, pasiunea pentru cifre și dorinţa de a lucra cu şi pentru oameni, îmi stabilesc drept obiectiv utilizarea experienţei acumulate până în prezent într-un job care să îmbine armonios aceste abilităţi.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Servicii contabile pentru un portofoliu de societăți mari și mijlocii, dar și mici, din județul Iași.



01.07.2015 - 31.07.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist şef

Responsabilitati:

Responsabilitatea funcţiei de economist şef ocupate în cadrul acestei societăţi de construcţii constă în ţinerea evidenţei contabile complete, corecte şi la zi, precum şi atribuţii specifice gestionării resurselor umane. De asemenea, activitatea mea presupune realizarea închiderilor de lună, depunerea declaraţiilor lunare (112, 300, 394, intrastat), trimestriale (100) şi anuale (101, 205, etc.), precum şi întocmirea situaţiilor financiare anuale şi semestriale. Totodată, activitatea mea prespune orice alte servicii specifice domeniului în cauză, cum ar fi realizarea de situaţii, analize, pregătirea documentaţiei pentru participarea la proceduri de licitaţii publice, menţinerea legăturii cu instituţiile statului, etc.

01.09.2011 - 31.07.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: economist (contractări și achiziții publice)

Responsabilitati:

Responsabilitatea funcţiei de economist ocupate în cadrul acestei instituţii constă în negocierea clauzelor contractuale cu operatorii economici parteneri, prin intermediul SEAP-ului sau/şi prin organizarea şi derularea de licitaţii publice/cereri de ofertă/negocieri.
Precizez utilitatea experienței acumulate pe parcursul acestui job în direcția realizării de documentații pentru participarea la proceduri de achiziții publice, precum și în vederea dobândirii de abilități necesare negocierii clauzelor contractuale, prin buna comunicare cu partenerii de afaceri.

01.09.2010 - 01.09.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist (contabil)

Responsabilitati:

Responsabilităţile din domeniul contabilităţii se bazează pe asigurarea evidenţei contabile a stocurilor, a relaţiilor cu terţii, a trezoreriei, precum şi evidenţa veniturilor şi cheltuielilor, astfel:
- înregistrarea încasărilor şi plăţilor, conform extrasului de cont;
- operarea încasărilor şi plăţilor în numerar conform registrului de casa;
- operarea avansurilor de trezorerie conform deconturilor;
- înregistrarea facturilor de prestaţii emise de furnizori;
- înregistrarea intrării de marfă în baza documentelor justificative;
- verificarea zilnică a soldurilor din banca, casă şi avansuri de trezorerie în lei.

Responsabilităţile din domeniul resurselor umane cuprind:
- înregistrarea contractului individual de muncă, deciziei de desfacere a contractului individual de muncă sau orice alte modificări survenite în contractul de muncă al angajaţilor în registrul de evidenţă al salariaţilor;
- evidenţa şi păstrarea dosarelor de personal;
- eliberarea de adeverinţe solicitate de salariaţi pentru medicul de familie, credite bancare sau alte motive.

Alte responsabilitati sunt:
- citirea contorilor mecanici şi electronici ai aparatelor de tip slot machines amplasate în sălile de jocuri;
- gestionarea contractelor cu furnizorii de servicii ai societăţii;
- reprezentarea societăţii în relaţiile cu furnizorii, precum şi cu instituţiile de stat (Registrul Comerţului, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală etc.)

01.04.2009 - 01.08.2010

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: administrator financiar patrimoniu debutant m (perioada determinata)

Responsabilitati:

În cadrul acestui job, util pentru acumularea de experienţă pe parcursul anilor de facultate, am deţinut atribuţii de bibliotecar, printre care:
- primirea, înregistrarea, aşezarea în rafturi şi eliberarea de cărţi către cititori;
- evidenţa consultării publicaţiilor;
- sprijinirea beneficiarilor bibliotecii în obţinerea informaţiilor necesare privind folosirea publicaţiilor, a softului de bibliotecă etc;
- participarea la activităţi administrative solicitate de Direcţia pentru Probleme Social-Studenţeşti.

studii

 

Facultati:

2017 - 2017 MBA: Evaluator proprietăți imobiliare (EPI) la Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România din Iasi.
2013 - 2015 MBA: Expert contabil la Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Iasi.
2010 - 2012 Masterat: Master de specializare - Contabilitate, expertiza si audit la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2007 - 2010 Facultate: Specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2005 - 2008 Facultate: Jurnalism la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din Iasi.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Informatica intensiv la Colegiul National Iasi din Iasi.

Premii

Certificari
Feb 2015 - Feb 2015: Expert achizititii publice

Apr 2013 - Apr 2013: Inspector (Referent) Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close