Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.10.2007

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este de a lucra intr-un mediu dinamic, care sa imi ofere posibilitatea de a invata lucruri noi, de a le pune in aplicare pe cele existente si de a ma dezvolta in permanenta. Deasemenea, doresc sa ma implic in permanenta in activitatea companiei in care o sa lucrez iar aportul meu in cadrul intreprinderii sa fie vizibil si in acelasi timp sustinut. O companie care stie sa isi trateze cu respect, incredere si profesionalism in egala masura clientii si angajatii sai este idealul de companie in care mi-as dori sa lucrez.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bistrita, Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist (general accountant statutory)

Responsabilitati:

- Introducerea platilor in sistemul electronic de plata al bancii in baza documentelor justificative;
- Intocmirea fisierului de calcul in baza caruia se emit facturile catre clienti;
- Emiterea facturilor catre clienti si inregistrarea acestora in programul de contabilitate - Oracle;
- Participarea la inventarierea patrimoniului;
- Tinerea evidentei mijloacelor fixe;
- Intocmirea declaratiilor catre autoritatile romane;
- Suport in realizarea corecta si in timp a tuturor rapoartelor catre grup;
- Diverse sarcini primite de la Contabilul sef;
- Inregistrarea in contabilitate a notelor contabile conform tranzactiilor companiei;
- Intocmirea extraselor de cont; confruntari de sold cu clientii;
- Verificarea jurnalelor de vanzari;
- Intocmire extrase de cont; trimiterea solicitarilor de plata catre clienti.

01.02.2016 - 30.09.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Atributii:

1. Asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;
- contabilizarea facturilor emise pentru clientii interni;
- inregistrarea incasarilor si platilor;
- inregistrarea facturilor primite de la furnizori;
- operarea avansurilor de trezorerie;
- inregistrarea intrarilor de marfa pe baza documentelor primite (facturi interne, externe, DVI, NIR);
- operarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri de trezorerie;
- verificarea inregistrarilor contabile la firmele client, care isi operaza documentele primare;
- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli;
- realizare de orice rapoarte sau activitati legate de contabilitate solicitate de managementul companiei;

2. Intocmirea de situatii si rapoarte financiar-contabile;
- intocmirea listei facturilor emise si neincasate, lista avansurilor disponibile in lei;
- intocmirea balantei de verificare pentru clienti;
- efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta;

3. Resurse umane
- introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei (vacantarea postului, intocmirea documentelor necesare in vederea angajarii, transmiterea Revisal);
- gestionarea procedurilor si a contractelor referitoare la asistenta medicala a angajatilor si a membrilor familiilor acestora;
- întocmirea pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului si firmei;
- centralizarea pe calculator a datelor din conturile de salarii si din state de plata a datelor necesare întocmirii rapoartelor statistice solicitate;
- operarea în sistemul de salarizarea a tuturor modificarilor ce apar (încadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, negocieri de salarii, etc...);

01.03.2012 - 29.02.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil - departamentul vanzari

Responsabilitati:

Sarcini principale:
- evidentierea corecta a operatiunilor financiar-contabile;
- operarea in programul de contabilitate WinMentor Enterprise si in MC Locator - aferent GPS-urilor;
- verificarea corectitudinii continutului si formei facturilor de iesire(vanzari);
- intocmirea de FAZ-uri (realizarea consumului lunar la masinile detinute in cadrul companiei);
- realizarea de deplasari pe teritoriul tarii in vederea efectuarii de inventarieri a stocurilor de produse finite si marfuri si verificarea faptica a rutelor agentilor de vanzari;
- monitorizarea cu ajutorul aplicatiei GPS a unei parti din parcul auto al societatii;
- acordarea de instructiuni agentilor de vanzari ai societatii privind utilizarea dispozitivelor mobile de vanzare (pocket pc sau Palm Pc);
- verificarea corectitudinii avizelor de insotire a marfii si facturilor emise de agentii de vanzari ai societati;
- solutionarea problemelor intampinate in relatia cu clientii (consultare de solduri, fise analitice parteneri, extrase de cont);
- identificarea clientilor problema si gasirea de solutii pentru ca acestia sa nu reprezinte un risc pentru companie;
- asigurarea evidentei fiselor clientilor, extraselor de confirmare a soldurilor si fiselor analitice ale clientilor;
- gestionarea clientilor aflati in insolventa/faliment sau rau platnici;
- tine evidenta clientilor cu care societatea este in litigiu, comunica cu executorul judecatoresc in vederea executarii silite a debitorilor;
- oferirea de suport agentilor de vanzari aflati pe teren prin solutionarea problemelor pe care acestia le intampina;
-realizarea de situatii pentru managementul companiei (situatii in ceea ce privesc angajatii companiei, situatia vanzarile lunare/anuale, gestionarea parcului auto, etc);
-monitorizarea/verificarea agentilor de vanzari aflati pe teren;
- tinerea evidentei corecte si complete a tuturor obiectelor de inventar predate in gestiunea agentilor de vanzari;
-gestionarea si asigurarea corectitudinii stocurilor de produse finite,marfuri si obiecte de inventar aflate in custodia agentilor din intreaga tara, etc.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Contabilitate la CECCAR - Corpul Expertilor contabili si al Contabililor Autorizati din Romania din Cluj-Napoca. Stagiar CECCAR
2011 - 2013 Masterat: Expertiza Contabila si Audit Financiar la Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca Facultatatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca. Domeniul Contabilitate
2008 - 2011 Facultate: Finante-Banci la Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca Facultatatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca. Nota obtinuta la examenul de licenta 9.5
2007 - 2010 Facultate: Marketing la Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca. Nota obtinuta la examenul de licenta: 10
2007 - 2010 Facultate: Departamentul pentru Pregatirea Cadrelor Didactice, zi Modulul pedagogic la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Psihologie şi Stiinte ale Educatiei, Cluj-Napoca din Cluj-Napoca.
2007 - 2010 Facultate: la din Cluj-Napoca.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Profil Matematica-Informatica la Liceul Economic Administrativ si de Servicii Nasaud din Nasaud. Mentiuni: Nota obtinuta la examenul de bacalaureat: 9,75

Premii

Proiecte
May 2011 - May 2011: Desfasurarea activitatii de practica la disciplina Asigurari
Principalele activitati si responsabilitati
- Familiarizarea cu operatiunile din domeniul asigurarilor;
- Studierea si observarea modului de incheiere a: asigurarilor de bunuri, persoane, financiare
si raspundere civila;
- prezentarea cazurilor de asigurare (imprejurari, parti implicate, reflectare in dosarul
de dauna);
- constatare (organe de competenta, acte intocmite);
- evaluare dauna;
- stabilirea despagubirii respectiv sumei datorate de asigurator.
Numele si adresa angajatorului ARDAF
Tipul activitatii sau sectorul de activitate Asigurari
Jun 2009 - Jun 2009: Desfasurarea activitatii de practica bancara
Numele si adresa angajatorului Raiffeisen Bank, Agentia Nasaud
Tipul activitatii sau sectorul de activitate Operatuni bancare
Atributii
- invatarea, intelegerea modului de organizare si functionare a institutiei bancare;
- observarea atributiilor de serviciu pentru fiecare categorie de personal din cadrul entitatii
si observarea relatiilor care se stabilesc intre acestea pe parcursul desfasurarii activitatii;
- analiza produselor si serviciilor oferite de catre banca si observarea prticularitatilor si
caracteristicilor acestora;
- invatarea modului de functionare a sistemului de plati si gestionarea riscurilor intr-un
sistem de plati.
Promovarea unor produse bancare (credite de nevoi personale, credite ipotecare, credite
destinate IMM, etc)
May 2009 - May 2009: Operator de interviu
Numele si adresa angajatorului: Prof. Univ. Dr Marius D. Pop
Tipul activitatii sau sectorul de activitate: Cercetare de teren
Atributii
- Realizarea unei cercetari de teren prin administrarea de chestionare in judetul Mures
sub indrumarea D-lui Prof. Univ. Dr. Marius D. Pop (Facultatea de Stiinte Economice
si Gestiunea Afacerilor),
-Introducerea datelor colectate in baza de date (SPSS) in vederea prelucrarii ulterioare
a acestora



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close