Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.10.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.07.2000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Agricultura, Internet / e-Commerce, Achizitii, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Braila, Galati

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist – in cadrul compartimentelor import export ; planificare si control de gestiune; responsabil protectia mediului

Responsabilitati:

Intocmirea si tinerea evidentei documentelor privind importul/exportul de marfuri intracomunitare si extracomunitare: Factura exterma, Factura proforma, CMR, Declaratie vamala de import, Declaratie vamala de export, Fisa justificativa privind importurile temporare etc., Note consum, Note justificative import definitiv, Note justificative reexport, Inventar scriptic marfa aflata in evidenta vamei. Operez in diferite aplicatii informatice SAVA, CROSS, programe dezvoltate de societate pentru facturare si gestiune a stocurilor si fisiere excel dezvoltate pentru evidenta anumitor operatiuni (functioneaza similar ca o mica aplicatie software).
Depunere declaratie Intrastat

Participarea la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli pe intreprindere, sectii, proiecte/activitati
Determinare productie lunara ca numar de bucati si minute lucrate pe marca/linie/produs
Determinare productiei in curs de executie lunare ca numar de bucati si minute lucrate pe marca/linie/produs si transformarea in produs echivalent
Determinarea costului de productie lunar in functie de bucati/minute
Identificarea si explicarea abaterilor de la plan
Calculul indicatorilor lunari privind personalul (nr. personal variabil direct, indirect si ficsi, contracte active de munca, minute lucrate pe sectii, absenteiesmul etc...)
Consultarea si maparea bazelor de date unde sunt stocate datele/informatiile privind fluxul productiei in luna, intre sectii, magazia de produs finit (sunt diverse aplicatii dezvoltate in cadrul societatii cu baze de date access, dbf-uri, csv-uri, txt-uri ...)

01.02.2015 - 28.02.2017

Departament: it software

Titlu Job: consultant software

Responsabilitati:

Realizarea analizei aplicațiilor financiar contabile, patrimoniu, personal, atât prin cunoaștere și analiza legislativă din domeniul softului de contabilitate, cât și prin analizarea cerințelor clienților,
Urmarirea legislatiei contabile (legea contabilitatii, ordine si norme MFP, modificari Cod fiscal) ce sta la baza elaborarii aplicatiei si updatarea acestei conform schimbarilor;
Elaborarea sau optimizarea ghidurilor de operatii uzuale, manualelor aplicatiilor, metodologiilor de instruire a aplicatiilor contabile
Instruirea clientilor pentru efectuarea corecta a inregistrarilor contabile, pentru verificarea balantei contabile, intocmirea notelor de inchidere a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea corecta a situatiilor financiare
Intruirea clientilor privind modul de intocmire a declaratiilor fiscal (D394 , D300) si verificarea acestora cu datele din jurnalele de cumparari si vanzari
Verificarea inregistrarilor contabile, analiza balantei sintetice contabile, balantelor analitice furnizori / clienti / materiale / obiecte de inventar / active fixe , precum si intocmirea, verificarea si analiza situatiilor financiare
Pregătirea specificațiilor funcționale și testarea funcționalităților dezvoltate, potrivit cu cerințele de proiect și/sau cerințele solicitate și agreate în fluxul de business al clientului.
Reprezentarea firmei in relatia cu clientii existenti, gestionand complet, eficient si eficace solicitarile clientilor;
Primirea solicitarilor clientilor, asigurarea completitudinii informatiei, oferirea de solutii financiar contabile sau tehnice pe loc, urmarirea stadiului indeplinirii acestora, furnizarea raspunsurilor timp util;
Cunostinte privind utilizarea aplicatiilor ERP complexe, financiar contabile si de personal (buget, active fixe, obiecte de inventar, materiale, productie, situatii financiare, ALOP, vanzari, salarizare) - SAGA ; Ciel ; AvanCont ; AvanPatrimoniu, AvanTaxVenituri; ZBuget ; ZPersonal si analiza aplicatii financiar contabile similar existente pe piata
Experiență de lucru cu baze de date relaționale SQL, Visual Fox Pro
Cunostinte privind operarea PC - MS Office nivel avansat: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Acces, Visual Basic for Aplicattions
Cunostinte în domeniul contabilitatii firmelor private, contabilitatii bugetare, patrimoniului institutiilor din administratia publica centrala si locala, impozitelor și taxelor locale.
Asigurarea testarii aplicatiilor contabile/modulelor nou dezvoltate, realizarea si actualizarea documentatiei acestora si furnizarea lor catre beneficiar;
Monitorizarea satisfactiei clientilor si includerea celor mai bune sugestii si/sau celor mai pertinente si frecvente solicitari intr-o versiune noua optimizata;
Identificarea de noi funcționalități, zone de interes în dezvoltarea aplicatiilor financiar contabile
Capacitatea de a duce la indeplinire in timp util mai multe sarcini, de a respecta dead-line-urile si de a lucra in conditii de stres;
Persoana dinamica, cu bune abilitati de comunicare, cu abilitati de lucru atat individual cat si in echipa, comportament business, aptitudini didactice, atitudine pozitiva;
Elaborare materiale scrise și susținere prezentări.
Gândire analitică
Persoană organizată și orientată către rezultate.
Capacitatea de a rezolva probleme.
Abilitatea de adaptare la schimbarea cerințelor clienților. Auto-motivare, inițiativă.

01.06.2005 - 28.02.2015

Departament: it software

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

Identificarea necesitatilor clientilor cu privire la modificarea/actualizarea aplicatiilor furnizate ;
Identificarea cerintelor clientilor actuali si potentiali privind caracteristicile functionale ale aplicatiilor;
Identificarea posibilitatilor de dezvoltare a aplicatiilor existente sau pentru dezvoltarea unora noi;
Studierea legislatiei referitoare la producerea si comercializarea produselor software;
Urmarirea bunei derulari a contractelor, in conformitate cu prevederile acestora, si asigurarea unei calitatii corespunzatoare a serviciilor de asistenta tehnica prestate;
Cunostinte privind legislatia romaneasca in vigoare care reglementeaza sistemul de salarizare si contabilitate bugetara
Cunostinte privind contabilitatea financiara, de gestiune si publica
Cunostinte privind utilizarea aplicatiilor complexe financiar contabile si de personal (buget, mijloace fixe, obiecte de inventor, materiale, productie, situatii financiare);
Cunostinte privind operarea PC - MS Office nivel avansat: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Acces, Visual Basic for Aplicattions
Cunostinte privind utilizarea MS SQL Server, Microsoft Visual Studio Express (limbaj de programare Visual Basic), Visual Fox Pro ; HTML
Determinarea necesitatilor beneficiarilor si adaptarea acestora la modul de lucru al aplicatiei;
Instalarea pachetului de aplicatii la sediul clientului pe platforma hardware (reteaua fizica ), configurarea programului informatic astfel incat sa functioneze ca o aplicatie client server (Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008), configurare scripturi prin intermediul interfetei aplicatiei si/sau a procedurilor externe utilizand limbajele de programare Visual Basic / Visual Foxpro, administrarea bazelor de date SQL prin intermediul Microsoft SQL Server Management Studio, utilizare scripturi sql ;
Consilierea beneficiarilor aplicatiilor software pe parcursul derularii implementarii aplicatiei pe specificul propriei activitati ;
Executarea de modificari ale aplicatiei, testarea acestora si adaptarea acesteia in functie de cerintele si necesitatile clientilor;
Implementarea pachetului de aplicatii proiectat si dezvoltat de firma la peste 300 de unitati bugetare, fiecare dintre acestea cu specificul sau(Finantare de la buget de stat, finantare de la buget local, autofinantare, etc.)
Mentinerea unei bune comunicari cu actualii clienti pentru a asigura reinnoirea contractelor de prestari servicii ,pentru aplicatiile de zvoltate de firma;
Efectuarea de studii de piata in vederea cresteriia portofoliului de clienti prin, crearea unor oferte avantajoase, efectuarea unor prezentari sau demo-uri in fata potentialilor clienti;
Negocierea, incheierea contractelor cu potentialii clienti si monitorizarea modului de derulare a acestora
Monitorizarea permanenta a veniturilor firmei prin intocmirea unor situatii centralizatore a contractelor in derulare precum si a cheltuielilor efectuate cu fiecare client;
Urmarirea situatiei incasarilor si a facturilor restante si luarea masurilor necesare;
Elaborarea de rapoarte si analize specifice conform cerintelor superiorului ierarhic;
Monitorizarea permanenta si mentinerea legaturii cu clientii ce detin o pondere importanta in cifra de afaceri (de ex.: Ministerul Justitiei, Administratia Nationala a Penitenciarelor, Ministerul Fondurilor Europene, Consilii Judetene, Prefecturi ...);
Efectuarea de studii de piata in vederea cresterii portofoliului de clienti prin crearea unor oferte avantajoase si stabilirea strategiilor de vanzare adecvate;
Elaborea de planuri de actiune cu privire la vanzari prin stabilirea zonelor de desfacere, a momentelor sau perioadelor cand produsele sunt necesare clientilor;
Coordonarea si supervizarea activitatii personalului din subordine;
Urmarirea bunei derulari a contractelor, in conformitate cu prevederile acestora;
Mentinerea unei bune comunicari cu actualii clienti pentru a asigura reinnoirea contractelor de prestari servicii, pentru aplicatiile dezvoltate de firma;

01.04.2004 - 31.05.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Receptionarea tuturor materialelor intrate in unitate;
Inregistrarea facturilor furnizorilor si clientilor si verificarea evidentei lor analitice;
Operarea incasarilor si platilor prin banca si caserie;
Urmarira nivelului de incasare a facturilor precum si necesarul de plati catre furnizori si informarea conducerii asupra acestor situatii;
Intocmirea documentelor legale referitoare la platile catre furnizori;
Intocmirea devizelor pentru lucrarile efectuate si elaborarea de oferte de pret.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Facultatea de Stiinte Economice / Specializarea Strategii si politici manageriale la Universitatea Dunarea de Jos Galati din Galati.
1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Facultatea de Stiinte Economice / Specializarea Managementul firmei la Universitatea din Craiova din Craiova.
1994 - 1998 Liceu: Specializarea Finante Contabilitate la Grupul Scolar Economic Administrativ “ION GHICA” Braila din Braila.

Premii

Calificari
Aug 2003: Certificat de absolvire a cursului de formare in specialitatea Programator cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close