 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 02.02.1978
|
|
obiectiv | |
|
Doresc ca pe termen lung sa urmez o cariera in domeniul financiar-contabil, in cadrul unei organizatii care sa imi ofere posibilitatea de a ma dezvolta profesional, iar eu sa pot contribuii prin cunostintele acumulate, puterea de munca, seriozitatea si devotamentul meu la indeplinirea obiectivelor de afaceri.
Abilitati:
- atentie la detalii;
- putere de munca;
- adaptare la schimbari;
- seriozitate si devotament;
- cunostinte de legislatie financiar-contabila;
- abilitati bune de comunicare;
- abilitati de gestionare eficienta a timpului;
- pastrarea confidentialitatii.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Financiar / Contabilitate Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2019 - 30.06.2020 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: - Inregistrarea documentelor financiar–contabile in programul de evidenta contabila (facturi furnizori, facturi clienti, deconturi de cheltuieli, chitante/bonuri fiscale etc);
- Operarea incasarilor si platilor prin banca sau casa;
- Efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare;
- Verificarea jurnalelor de vanzari, cumparari si calcul TVA;
- Intocmirea balantelor de verificare, situatiilor lunare, trimestriale si anuale, in conformitate cu prevederile legale;
- Intocmirea declaratiilor fiscale si a taxelor de plata (D100, D300, D390 etc.)
- Intocmirea de bilanturi anuale;
- Intocmirea documentelor de lichidare aferente clientilor;
- Indosarierea documentelor contabile si arhivarea lor, conform procedurii interne. |
|
01.05.2009 - 31.03.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist/ asistent manager Responsabilitati: - Evidenta primara a activitatilor de incasari si plati;
- Derularea de activitati financiar-contabile, utilizand programele SAGA si ContaPro;
- Gestionarea documentelor justificative pentru decontarea de cheltuieli, efectuarea calculului diurnei in baza ordinelor de deplasare;
- Intocmirea si transmiterea facturilor catre clienti;
- Mentinerea relatiei cu clientii, furnizorii etc.;
- Redactarea contractelor incheiate cu clientii de publicitate;
- Redactarea de imputerniciri, cereri, procese verbale, adeverinte etc;
- Organizarea, inregistrarea si arhivarea documentelor;
- Gestionarea si organizarea corespondentei zilnice;.
- Administrarea agendei Directorului general;
- Organizarea sedintelor echipei de management. |
|
01.07.2008 - 31.12.2008 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: responsabil administrativ Responsabilitati: - Asigurarea comunicarii intre institutie si partenerii externi (Parlament, Primarii, ONG-uri etc.);
- Elaborarea si gestionarea documentelor de corespondenta externa;
- Participarea la procesul de organizare a sedintelor institutiei;
- Intocmirea de evidente si rapoarte specifice institutiei;
- Asigurarea suportului administrativ pentru managementul institutiei;
- Aprovizionarea si gestionarea materialelor de birotica si de protocol. |
|
01.09.2005 - 31.07.2008 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice primite la secretariat;
- Redactarea de rapoarte, informari, comunicari generale, minute ale intalnirilor etc.;
- Preluarea, inregistrarea si distribuirea corespondentei la departamentele implicate, indosarierea si arhivarea documentelor si a mesajelor primite din partea clientilor si furnizorilor;
- Mentinerea relatiilor cu diverse institutii, clienti, furnizori;
- Intocmirea pontajelor pentru personalul aflat in subordinea Directorului general;
- Administrarea agendei zilnice a Directorului general si organizarea sedintelor de management;
- Elaborarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele societatii. |
| studii | |
|
Facultati: 2004 - 2008 Facultate: Management Administratie publica la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
Premii Certificari
Sep 2018 - Nov 2018: Curs de Contabilitate Financiara
Absolute Pro Training Bucuresti
Jan 2010 - Dec 2010: Curs de limba Engleza
Centrul de limbi straine Fides
Feb 2008 - Apr 2018: Curs de Contabilitate Primara
Absolute Pro Training Bucuresti
Traininguri
Feb 2009 - Jun 2009: Curs de calculatoare (Word, Excel, PowerPoint)
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|