de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.06.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.02.2008

obiectiv

 

Un job in domeniul contabilitate/finante/resurse umane.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: program flexibil,colectiv dinamic,primitor

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Import - export, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Roman

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist /account payable

Responsabilitati:

- Asigurarea introducerii corecte a facturilor de furnizori în sistemul SAP de către furnizorul tert; suport și verificare în introducerea facturilor în sistem;
- Pregatirea platilor saptamanale către furnizori;
- Administrarea portofoliului de furnizori în ceea ce privește facturile și plățile;
- Participarea la închiderea de luna prin verificarea cheltuielilor și intocmirea provizioanelor;
- intocmirea documetelor necesare pentru respectarea procedurilor SOX;

01.02.2015 - 31.05.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilizarea si inregistrarea registrului de casa in lei si valuta;
Contabilizarea si inregistrarea incasarilor si platilor prin banca;
Contabilizarea si inregistrarea facturilor de furnizori;
Evidenta scadentelor furnizorilor pentru efectuarea platilor;
Contabilizarea si inregistrarea deconturile de cheltuieli;
Evidenta si intocmirea notelor contabile pentru contul 471; 
Tinerea evidentei pentru notele contabile de amortizare; 
Verificarea si corectarea jurnalul de cumparari si cumparari;
Verificarea soldurilor de furnizori si clienti la sfarsitul fiecarei luni si intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului;
Intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de sefi;
Indosarierea si arhivarea documentelor intocmite;
Participarea la intocmirea inventarierii periodice a patrimoniului.

01.11.2009 - 01.12.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-analizarea, verificarea si inregistrarea in program a operatiunilor contabile ce stau la baza intocmirii balantei contabile( inregistrari contabile de casa, banca, facturi de cheltuieli, venituri, deconturi de cheltuieli, NIR-uri, bonuri de consum);
-evidenta balantelor de furnizori si clienti;
-completarea Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul de Evidenta Fiscala;
-intocmirea declaratiilor de impozite si taxe (declaratii TVA, impozit pe profit,taxe locale, etc) si a situatiilor si rapoartelor financiare semestriale si anuale;
-administrarea portofoliului de angajati ai firmei;
-inregistrarea si transmiterea informatiilor cu privire la registrul general de evidenta a salariatilor in format electronic;
-activitati de secretariat: primire/transmitere de faxuri, e-mail-uri, adrese, solicitari; indosariere documente.

04.04.2009 - 30.09.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- intocmirea registrului de casa avand la baza documentele de incasare si plata
- verificarea si tinerea evidentei deconturilor si a avansurilor
- elaborarea diverselor rapoarte referitoare la operatiunile din casierie
- evidenta si arhivarea documentelor financiare operate

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Expert contabil la Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania din Piatra Neamt.
2011 - 2013 Masterat: Gestiunea Financiara a Afacerilor in Spatiul European la Universitatea Danubius din Galati.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Management la Universitatea A.I.Cuza Iasi,Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2002 - 2006 Liceu: Matematica informatica la Grup scolar Vasile Sav din Roman.

Premii

Certificari
Mar 2010 - Jun 2010: Curs Inspector Resurse Umane
Intocmirea contractelor individuale de munca, intocmirea dosarelor de angajare, transmiterea REVISAL-ului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close