Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.02.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.01.2010

obiectiv

 

Finante-Contabilitate-Resurse Umane-Administratie-Marketing-Achizitii- Manager -Agent Vanzari

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Functii publice, Telecomunicatii, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economista

Responsabilitati:

-transmiterea debitelor ce urmeaza a fi actionate in instanta,efectuarea punctajului periodic cu asociatiile si agentii economici,inventarierea periodica a creantelor
-situatia debitorilor aflati in litigiu cu societatea,calcul subventie pentru diferentele de pret la energia termica potrivit reglemaentari ANRE
-verificarea neconcordantelor aparute la facturare si urmarirea clientilor debransati in vederea facturarii corecte
- operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc) platile electronice, licitatii si ridicarile de numerar in lei si valuta;
- operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
- verificarea incasarilor, provenienta si distribuirea acestora;
- colaborarea cu bancile, clienti si furnizorii interni,intocmirea deconturilor,operatiuni casa
- intocmirea, contabilizarea si verificarea lunara a facturile fiscal emise;
- intocmirea lunara a declaratiilor de impozit, taxe si contributii aferente salariilor,
- intocmirea facturilor de decontare pentru plati in numele clientului;
- intocmirea zilnica a soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar

01.06.2013 - 28.02.2014

Departament: marketing

Titlu Job: referend de specialitate marketing (desfiintat serviciul)

Responsabilitati:

-promovarea societatii pe piata,redactarea si transmiterea raspunsurilor pentru toate solicitarile cetatenilor sau organizatiilor legal constituite,am tinut legatura cu asociatiile de proprietari si agenti economici
-inregistrarea si eliberarea avizelor pentru CT proprii, la cererea proprietarilor de apartamente,agenti economici sau institutii
- inregistrarea cererilor de verificare a debransarilor care indeplinesc toate conditiile cerute de legislatia in domeniu
- obligatia de a raspunde sesizarilor formulate de asociatiile de proprietari si agenti economici privind legislatia in domeniu,pretul local de referinta,probleme tehnice,de facturare
- colaborarea cu reprezentantii Oficiului Judetean pentru protectia Consumatorului in vederea rezolvari sesizarilor primite,referitoare la furnizarea de energie termica
-incheierea de contracte, participarea la audiente saptamanale impreuna cu sefii de resort.
-coordonarea actiuni de publicitate
-actualizarea si elaborarea sit-urile de internet ale companiei

01.03.2012 - 30.11.2012

Departament: altele

Titlu Job: consultant asigurari de viata

Responsabilitati:

-dezvoltarea si gestionarea portofolilui de clienti
-prospectarea pietei si contactarea potentialilor clienti,urmarirea clientilor restantieri
-prezentarea ofertei de produse si servicii
-identificarea nevoilor clientilor si consilierea lor in a lua o decizie corecta si optima,
-asigurarea procesului de vanzare si post-vanzare in cele mai bune conditii
- formarea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti prin promovarea serviciilor oferite
de companie(pensii,rentede studii,asigurari de sanatate)
-intocmirea rapoartelor de activitate
-participarea la programul training
-respectarea politicii de vanzari a companiei

01.02.2011 - 31.12.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabila

Responsabilitati:

-contabilizarea si inregistrarea facturilor de furnizori
-intocmire facturi clienti si contabilizarea lor
-operarea incasarilor si platilor conform registrului de casa -evidenta platilor si a incasarilor (casa, banca , trezoreria) precum si inregistrarea
acestora in contabilitate,evidenta registrului de casa
-relatia cu banca si cu trezoreria (extrase de cont, intocmire ordine de plata)
-jurnale TVA
-inregistrare facturi de prestatii furnizori interni;

08.08.2000 - 01.01.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Intocmirea facturilor clienti,evidenta furnizori si inregistrarea in contabilitate,evidenta casa,banca,stocuri,intocmit jurnale tva,intocmirea notelor contabile,state de plata

01.04.1990 - 01.07.2000

Departament: altele

Titlu Job: mgaziner comercial

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Finante,Banci si Contabilitate la Universitatea Crestina DIMITRIE CANTEMIR din BRASOV. ECONOMIST

Premii

Calificari
Mar 2012: Calificare profesionala in domeniul ASIGURARI DE VIATA -Management in asigurari

Jun 2010: Utilizarea sistemului informatic San.ERP

Apr 2010: Curs de INSPECTOR RESURSE UMANE -



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20