Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.06.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.08.2001

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala si personala continua, desfasurarea activitatii intr-o entitate cu o puternica cultura organizationala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: specifice pozitiei.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Evidenta contabila a operațiunilor financiar-contabile, verificarea documentelor contabile, inregistrarea zilnica a incasarilor si platilor cu numerar, verificarea si inregistrarea notelor de receptie si a facturilor de marfuri, inregistrarea discount-urilor comerciale si financiare, efectuarea descarcarii de gestiune, inregistrarea rezultatelor inventarierii, urmarirea si efectuarea platii facturilor la scadenta, urmarirea derularii contractelor cu clientii si inregistrarea facturilor catre acestia, intocmirea rapoartelor solicitate de coordonator.

01.08.2008 - 01.07.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: agent asigurari

Responsabilitati:

Intermediere in contractarea diferitelor produse: asigurari RCA, CASCO, asigurari obligatorii si facultative de locuinta, asigurari medicale ( activitate part-time)

01.03.2006 - 01.07.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: operator telesales

Responsabilitati:

Contactarea telefonica a farmaciilor pentru obtinerea comenzilor, intocmirea facturilor catre clienti, intocmirea tuturor documentelor din contabilitatea primara, gestionarea bugetelor alocate agentiei, intocmirea rapoartelor privind incasarile si vanzarile, realizarea targetelor catre directiune, gestiunea stocurilor, pregatirea comenzilor pentru livrare, verificarea respectarii standardelor de calitate la nivel de agentie.

01.01.2006 - 01.03.2006

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Pregatirea dosarelor privind litigiile cu clientii pentru depunerea lor la instantele de judecata competente, mentinerea legaturii cu Inspectoratele Judetene de Politie, urmarirea derularii litigiilor cu clientii, intocmirea si trimiterea notificarilor catre clienti, evidenta tichetelor de masa

01.08.2004 - 01.12.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea extraselor de cont si a registrului de casa, emiterea facturilor catre clienti, urmarirea incasarii ratelor de leasing, analiza dosarelor de solicitare leasing, intocmirea registrului de casa, inregistrarea deconturilor, efectuarea platilor interne si externe, depunerea declaratiilor lunare la institutiile statului, intocmirea conventiilor cu Inspectoratul Teritorial de Munca, evidenta tichetelor de masa.

01.09.2003 - 01.08.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Intocmirea dosarelor pentru vama, expedierea facturilor fiscale catre toti clientii companiei, instiintarea clientilor in cazul aparitiei oricaror modificari privind derularea contractelor lor, urmarirea incasarii ratelor de asigurare CASCO si RCA si plata acestora catre societatea de asigurari, activitati de secretariat

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Romano-Germana din Sibiu.
2003 - 2005 Facultate: Drept la Universitatea Lucian Blaga-Facultatea de Drept ”Simion Barnutiu” din Sibiu. Continuare de studii
1999 - 2003 Facultate: Administratie Publica la Universitatea Lucian Blaga- Facultatea de Drept ”Simion Barnutiu” din Sibiu.

Premii

Traininguri
Jun 2012 - Jun 2012: Optimizarea performantelor de vanzare la telefon
Training sustinut de societatea DE KLAUSEN-Management & Sales Consulting- in vederea cresterii vanzarilor de catre telesales din fiecare agentie arondata societatii AC HELCOR PHARMA
Hobby-uri
literatura motivationala,florile,amenajarile interioare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close