Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.06.1975

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: tichete de masa, mediu de lucru stimulativ, posibilitati de dezvoltare

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Satu-Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2010 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1.Evidenta si inregistrarea clientilor in litigiu, a celor cu executare silita, sau aflati in insolventa /faliment .Verificarea datoriilor clientilor intrati in procedura generala / simplificata de insolventa sau faliment (Buletinul Procedurilor de Insolventa, notificari de la administrator/lichidator).
2.Actualizarea starii clientilor actionati in judectata in aplicatiile informatice pe baza documentelor primite de la Consilierul Juridic (ex. sentinte investite cu formula executorie, cerere de executare silita, cerere de admitere a creantei)
3.Analizarea si verificarea dosarelor clientilor rai platnici primite de la birourile comerciale ,transmiterea documentatiei catre Biroul Juridic in vederea actionarii lor in judecata, respectiv inscrierea la Masa Credala a clientilor aflati in solventa /faliment ;
4.Intocmirea notei de fundamentare / informare in vederea inaintarii catre Consiliu de Administratie ; Inregistrarea pe cheltuieli nedeductibile / deductibile fiscal a creantelor irecuperabile , pe baza Hotaririlor Consiliului de Administratie, conform legislatiei in vigoare
5.Inregistrarea extraselor de banca , verificarea incasarilor ,prelucrarea fisierelor trimise zilnic de banci/posta.
6.Urmariea, prelucrarea conventiilor de direct debit incheiate sau reziliate de banci
7.Utilizarea si prelucrarea datelor prin aplicatiile ING on line, Multix BRD si Multicash Raiffeisen
8.Intocmirea acordurilor de compensare si inregistrarea ordinelor finalizate, realizarea punctajelor cu mici si marii consumatori ,solutionarea cazurilor de refuz din partea consumatorilor.
9.Intocmirea de raportari, situatii lunare / trimestriale / semestriale/ anuale pe categorii de client, grupe de consumatori privind incasarea, evolutia creantelor totale si restante , situatia clientilor actionati in judecata, intrati in insolventa, faliment.

Experienta in domeniul relatiilor cu clientii / bancile
Bonuri de masa ; sporuri

01.04.2008 - 01.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1.Evidenta si inregistrarea clientilor in litigiu, a celor cu executare silita , respectiv in insolventa si faliment.
2.Plata si inregistrarea taxelor judiciare de timbru,pe client
3.Actualizarea starii clientilor incerti pe baza documentelor primite de la Consilierul Juridic
4.Analizarea si verificarea dosarelor clientilor rai platnici primite de la birourile comerciale si intocmirea notei justificative in vederea inaintarii catre Consiliu de Administratie

BONURI DE MASA,

01.10.2007 - 29.02.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

ATRIBUTII ADMINISTRATIVE
1.Identificarea problemelor legate de facturile fiscale şi rezolvarea acestora conform legislatiei si normelor interne
2.Emiterea documentelor fiscale cu regim special de inseriere catre clientii firmei
3.Asigurarea alimentarii corespunzatoare a contului deschis la administratori /angajati
4.Avizarea documentelor fiscale emise catre clienti
5.Verificarea documentelor fiscale emise de catre clienti
6.Evidenta contractelor si a corespondetei comerciale;


ATRIBUTII FINANCIAR-CONTABILE
1.Efectuare operatiunilor bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc) si intocmirea setului de documente pentru platile electronice, ridicarile de numerar in lei si valuta; 2. Inscrierea in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
3. Verificarea incasarilor;
4. Tinerea legaturii cu bancile, clientii si furnizorii interni si externi
5. Preluarea si verificarea documentelor din departamentul comercial, intocmirea deconturilor pentru deplasarile intene si externe;
6. Intocmirea, contabilizeaza si verificarea lunara a facturilor fiscale emise;
7. Intocmirea lunara a punctajului in vederea calcularii salariilor;
8. Indosarierea documentelor si arhivarea lor;
9. Analiza lunara a balantei de verificare si intocmirea diverselor situatii cerute de administratorii societatii;

01.07.2007 - 01.09.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1.Evidenta si inregistrarea furnizorilor de utilitati , respectiv a furnizorilor de transport.
2. Evidenta cheltuielilor inregistrate in avans ( abonamente, polite de asigurari)
3. Evidenta si urmarirea scadentelor cecurilor si biletelor la ordin primite de la clienti ,acceptate, remise la banca, incasate, girate

01.03.2001 - 30.06.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu contabilitate centre de cost patrimoniu

Responsabilitati:

*ORGANIZAREA, COORDONAREA EVIDENTEI CONTABILE (materiale consumabile, obiecte de inventar, stocuri, mijloace banesti, furnizori,decontari cu Sucursala; inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA,)
*INTOCMIREA DIVERSELOR SITUATII FIANCIARE SEMESTRIALE, ANUALE
*INTOCMIREA DIVERSELOR RAPOARTE SI SITUATII LUNARE (balanta de verificare; situatia cheltuielilor deductibile/ nedeductibile fiscal)
*INTOCMIREA SI ANALIZA BVC ANUALE,TRIMESTRIALE,LUNARE
*ORGANIZAREA ,CENTRALIZAREA SI VERIFICAREA REZULTATELOR INVENTARIERII, URMARIREA VALORIFICAII ACESTORA
*CALCULAREA SI ANALIZAREA INDICATORILOR ECONOMICI

BONURI DE MASA,SPORURI, INDEMNIZATII

21.09.1998 - 01.03.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1.Inregistrarea operatiunilor cu numerar
2.Inregistrarea mijloacelor materiale, a obiectelor de inventar si echipamentelor de lucru si protectie.
3.Inregistrarea contabila a TVA, intocmirea registrelor de vanzare/cumparare TVA
4.Intocmirea si inregistrarea notelor de debitare / creditare

studii

 

Facultati:

1994 - 1998 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea de Vest din Timisoara; Facultatea de Stiinte Economice din Timisoara. Licentiata : Contabilitate-Control financiar

Premii

2006-2007 LIMBA GERMANA PT.INCEPATORI -INSTITUTUL EUROCOR
2004-2005 MANAGEMENT FINANCIAR -INSTITUTUL EUROCOR
2002-PERFECTIONAREA MANAGERIALA A SEFILOR DE COMPARTIMENTE -ORGANIZAT DE SUCURSALA DE FORMARE PROFESIONALA S.C.TRANSELECTRICA S.A BUCURESTI
2000-CONTROL FIANCIAR INTERN-ORGANIZAT DE SUCURSALA DE FORMARE PROFESIONALA S.C.TRANSELECTRICA S.A BUCURESTI

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)

germană(incepator,incepator,incepator)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close