Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.05.1985

obiectiv

 

Salariu: 400,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Banci

Oras de lucru: Piatra Neamt

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

08.08.2011 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

01.09.2008 - 07.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

.

1) Activitati zilnice de Secretariat:
• preluarea si directionarea apelurilor telefonice,
• primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate,
• asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice,
• preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
• redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
• asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
• actualizarea bazei de date documente
• elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
• asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
2) Activitati zilnice de Caserie :
• Gestionarea numerarului, actelelor de valoare si instrumentelor de plata din societate;
• Executarea platilor aferente drepturilor salariale ale personalului din societate;
• Efectueaza operatiunile cu banca (plati furnizori, ordine de plata bugetare, ridicare extrase, depuneri si ridicari numerar etc), verificarea seturilor de documente pentru platile electronice, externe, licitatii, etc pastrarea legaturii cu bancile in ceea ce priveste atributiile detinute;
• Executarea atributiilor din acest domeniu, atat cele prevazute din actele normative in vigoare cat si cele dispuse de sefii ierarhici superiori. Tinerea evidentei pe fise de magazie a obiectelor de inventar date in folosinta, a formularelor tipizate necesare in activitatea financiar-contabila, precum si a necesarului acestora;
• Verificarea documentelelor justificative decontate, intocmirea registrului de casă în lei şi în valută;
• Întocmirea şi înaintarea Managerului General a rapoartelor zilnice privind soldul lichidităţilor în casierie si din conturile bancare;
• Tine evidenta cronologica a scadentelor facturilor de la furnizori ;

3) Activitati specifice departamentului de Resurse Umane : Planificarea, organizarea si supervizarea activitatilor de resurse umane din companie

• Întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului;
• Întocmirea ştatului de plată pentru personalul încadrat;
• Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului in Revisal.

4) Asistenta implementare proiect finantat prin fonduri europene (FEADR):
Activitati de intocmire a :
- Rapoartelor de progres,
- Memoriilor Justificative,
- Notelor explicative de modificare a contractului de finantare,
- Dosare de achizitii si coordonarea achizitiilor, asistenţă licitatii, intocmire contracte.
- Dosare de plata si recuperare a sumelor subventionate.

studii

 

Activitati extracurriculare

Program de contabilitate si gestiune WINMENTOR
Program de contabilitate si gestiune Saga Software

Premii

2011 Curs Specializare : Competente Anteprenoriale
2009 Curs Specializare : Manager de Resurse Umane
2005 CURSURI: - DE REFLEXOTERAPIE SI MASAJ

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(incepator,incepator,incepator)

italiană(incepator,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close