Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.10.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.08.2005

obiectiv

 

Imi doresc sa folosesc experienta si cunostintele acumulate in domeniul financiar - contabil.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor justificative in contabilitate pentru mai multe firme cu obiect de activitate Comert cu amanuntul al produselor farmaceutice, in magazine specializate) - (activitate
de cabinet) - evidenta contabila; balanta; bilant; depunerea declaratiilor lunare si trimestriale D 112, D 300, D 394, A4200, D4109, salarii si a situatiilor financiare la organele abilitate, intocmirea situatiilor financiare lunare si anuale; ordine de plata/foi de varsamant; analiza financiar-contabila a clientilor din portofoliul direct; situatii extracontabile.
O buna colaborare cu celelalte departamente (filialele judetene, farmacii, departamentul resurse umane si salarizare, departamentul financiar).
- soft utilizat - Charisma ERP .

01.11.2011 - 30.11.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: specialist contabilitate si receptia marfurilor

Responsabilitati:

Indeplinirea activitatilor specifice din cadrul Departamentului de Contabilitate si Receptia
marfurilor cat si realizarea de raportari/situatii transmise Managerului Administrativ Departamentului
Financiar Contabil din centrala.
1. Intocmirea documentelor financiar-cantabile ale Departamentului:
- prelucrarea actelor de casa si a documentelor referitoare la vanzari, inclusiv a inchiderilor de zi; verificarea corectitudinii intocmirii acestora;
- prelucrarea Ordinelor de Plata intrate si CEC-urile incasate si intocmirea anumitor situatii care sunt transmise direct Managerului Comercial si Administrativ;
- completarea zllnica a Registrului de Casa Magazin, referitor la vanzarile efectuate, a Regislrului de Casa al Departamentului de Contabilitate Si Receptia Marfurilor; intocmirea Registrului de Casa centralizator si a Registrului de Casa al Trezorului;
- intocmirea notelor contabile si inregistrarea lor in SAP - System &Application Products.
lista profiturilor si incasarilor (Till30);
- intocmirea notelor contabile cu privire la plati/incasari si pentru consumul intern (pe centre de cost);
- inregistrarea Registrului de Casa in sistemul informatic SAP;
- calcularea si inregistratea deconturilor in SAP;
- tinerea evidentei avansurilor acordate in cursul lunii;
- intocmirea situatiilor contabile saptamanale si lunare si transmiterea lor Departamentului
Contabilitate;
- verificarea CEC-urilor;
- verificarea consumului intern;
- verificarea zilnica si lunara a soldurilor conturilor utilizate.
2. Preluarea avizelor si certificatele de calitate si conformitate care insotesc marfa, verificarea existentei comenzilor si inregistrarea in sistem.
Prelucrarea retururilor, transferurilor si confiscarilor atat manual cat si in sistem. Introducerea in sistem a termenelor de valabilitate si a codurilor de bare.
Verificarea temperaturilor pentru marfa refrigerata si congelata si evidentierea acestora in fisele HCCP.
Tinerea evidentei (gestionarea) paletior Euro,Tip Euro si Chep, a deseurilor din carton/folie.
3. Asistent clienti de rezerva: aranjarea marfurilor in raft (FIFO), etichete, inventar, pregatire marfa clienti, servire clienti magazin, lucrul cu aparatul symbol, efectuarea de transferuri, retururi.
Soft utilizat - SAP.
- Tichete de masa;
- Prime, premii,bonusuri;

01.07.2011 - 30.11.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor justificative in contabilitate pentru mai multe firme (activitate de cabinet) - evidenta contabila; balanta; bilant; state salarii; Revisal; depunerea declaratiilor lunare si trimestiale D 112, D 300, D 390 , D 394, salarii si a situatiilor financiare la organele abilitate, intocmirea situatiilor financiare lunare si anuale; fise fiscale; ordine de plata/foi
de varsamant; analiza financiar-contabila a clientilor din portofoliul direct;
O buna colaborare cu clientii.
Soft utilizat - CIEL.

01.05.2007 - 31.07.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor justificative in contabilitate pentru mai multe firme (activitate
de cabinet) - evidenta contabila; balanta; bilant; state salarii; Revisal; depunerea declaratiilor ..
lunare / trimestriale D 112, D 300, D 390 , D 394, salarii si a situatiilor financiare la organele
abilitate, intocmirea situatiilor financiare lunare si anuale; fise fiscale; ordine de plata/foi
de varsamnt; analiza financiar-contabila a clientilor din portofoliul direct;
O buna colaborare cu clientii.
Soft utillzat - ARHIMEDE.
Recomandari:
- DAVID STURZU - DIRECTOR;

01.11.2004 - 31.10.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmirea NIR-urilor, a bonurilor de consum, proceselor verbale de predare-primire materiale, mijloace fixe, obiecte de inventar. Vanzarea directa catre clienti, intocmirea avizelorsi facturarea catre acestia, completarea si personalizarea contractelor de vanzare-cumparare, incasarea debitului prin chitanta si bon de casa. Intocmirea registrului de casa. Scrierea documentelor de plata bancare - ordine de plata si cec-uri.
Realizarea rapoartelor din evidenta primare necesare contabilului sef si administratorului privind scadentele furnizorilor si clientilor, a balantelor stocurilor de materii prime si materiale din gestiuni.
Activitate pe teren - incasarea creantelor clienti pe baza de chitanta.
Activitati cu caracter specific de secretariat - preluare, transmitere mesaje telefon, multiplicarea, redactarea inscrisurilor, clasarea documentelor, inregistrarea corespondentei, protocol.
Am contribuit la micsorarea duratei de incasare a creantelor clienti.

Tichete de masa.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Pitesti - Facultatea de Stiinte Economice, Juridice si Administrative din Pitesti. Diploma de licenta.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Chimie - Fizica la Colegiul Zinca Golescu din Pitesti. Diploma de bacalaureat.

Premii

Traininguri
Jan 2012 - Mar 2012: Training abilitati de vanzare

Hobby-uri
Ciclism, fitness



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close