Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.11.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.05.2006

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Farmacie, Telecomunicatii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Tin evidenta contabile a doua firme de servicii medicale;
- plati zilnice pe baza unui scadentar;
- preluarea soldurilor bancare;
-inregistrez in contabilitate in conformitate cu legislatia in vigoare, operatiunile din documentele primare (casa, banca, clienti, furnizori,deconturi etc.);
-elaboreaz si completeaz si asigur pastrarea la zi a inregistrarilor contabile;
-introduc facturile primite in sistemul informatic;
-tin evidenta facturilor primite de la furnizori;
-urmaresc starea platilor facturilor primite de la furnizori;
-elaboreaza lucrarile in conditii de calitate si la termenele stabilite;
-alte sarcini suplimentare solicitate de catre seful de birou.
-inregistrarez si verific creditele si dobanzile;
-inchidrere de luna;
-verific balanta.

01.04.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Asigurarea realizarii activitatii de aprovizionare si desfacere, prin analiza nivelului vanzarilor si al stocurilor si prin centralizarea comenzilor de marfuri la nivel national.
• Elaborarea planului de aprovizionare cu accesorii de mobila si accesorii la nivel national. Analiza stocurilor de siguranta, in vederea evitarii lipsei de stoc la nivelul sucursalelor.
• Realizarea si verificarea transferurilor dintre sucursale, aprovizionarea acestora cu produsele .
• Cercetarea pietei in vederea obtinerii celor mai bune oferte din punct de vedere al raportului calitate-pret.
• Negocierea preturilor cu furnizorii de marfuri.
• Urmarirea derularii contractelor incheiate cu furnizorii de marfuri si mentinut relatia cu acestia.
• Negocierea conditiilor si termenii comerciali cu furnizorii de marfuri, evaluare oportunitatii acceptarii unui furnizor nou.
• Colaborarea direct cu clientul, facturate, avizare, intocmirea documentelor necesare.
• Analizarea si elaborarea repartitiilor de marfa catre depozitele zonale si sucursalele societatii.
• Analizarea periodica a stocurilor si nivelul vanzarilor la nivelul retelei de distributie in vederea redistribuirii marfurilor intre depozitele zonale, depozitele sucursalelor .
• Verificarea si redistribuirea periodica a produselor ce nu au miscare.

01.05.2015 - 30.04.2016

Departament: altele

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Asigurarea realizarii activitatii de aprovizionare si desfacere, prin analiza nivelului vanzarilor si al stocurilor si
prin centralizarea comenzilor de marfuri la nivel national.
Elaborarea planului de aprovizionare cu medicamente si accesorii la nivel national.
Asigurarea stocurilor de siguranta, in vederea evitarii lipsei de stoc la nivelul sucursalelor.
Realizarea si verificarea transferurilor dintre sucursale, aprovizionarea acestora cu produsele promotionale si
de sezon.
Cercetarea pietei in vederea obtinerii celor mai bune oferte din punct de vedere al raportului calitate-pret.
Negocierea preturilor cu furnizorii de marfuri.
Urmarirea derularii contractelor incheiate cu furnizorii de marfuri si mentinut relatia cu acestia.
Negocierea conditiilor si termenii comerciali cu furnizorii de marfuri, evaluare oportunitatii acceptarii unui
furnizor nou.
Analizarea si elaborarea repartitiilor de marfa catre depozitele zonale si sucursalele societatii.
Analizarea periodica a stocurilor si nivelul vanzarilor la nivelul retelei de distributie in vederea redistribuirii
marfurilor intre depozitele zonale, depozitele sucursalelor si farmaciilor.
Verificarea si redistribuirea periodica a produselor ce urmeaza sa expire

01.04.2014 - 31.03.2015

Departament: altele

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

ATRIBUTII :
1. Intocmeste zilnic situatia financiara ( incasari si plati ), avand la baza extrasele bancare, situatia registrului de casa si trimiterea acesteia in format electronic superiorilor ierarhici.
2. Intocmeste si actualizeaza zilnic scadentarele de clienti si furnizori, plati / incasari la scadenta, inregistrand zilnic toate facturile primite/emise, si trimiterea acesteia in format electronic superiorilor ierarhici.
3. Intocmeste zilnic Registru De Casa si centralizeaza incasarile pe centre pentru cele doua puncte de lucru deschise si farmacie.
4. Arhiveaza zilnic documentele financiar contabile
5. Intocmeste zilnic copii ale documentelor inainte de predarea acestora, in original, catre Holding;
6. Intocmeste zilnic borderoul de predari documente, incluzand toate actele primite/emise ce trebuiesc trimise departamentului contabil din Holding;
7. Intocmeste saptamanal propunerea de plata a furnizorilor, scadenti sau ce ajung la scadenta in saptamana respective;
8. Intocmeste lunar situatia de profit/pierdere si o prezinta administratorului si Presedintelui Executiv
9. Intocmeste facturile fiscale de servicii medicale si abonamente lunare furnizate clientiilor, conform datelor puse la dispozitie pe desfasurator de directorul medical si de manager;
10. Verifica si intocmeste deconturile de cheltuieli ( completat, stampilat, semnat, etc )
11. Intocmeste lunar pontajul in functie de prezenta si statul de salarii.
12. Urmareste inchiderea facturilor proforme si a avizelor de expeditie primite anterior facturilor fiscale
13. Verifica si analizeaza corectitudinea datelor facturilor fiscale (servicii, produse, preturilor), etc,
14. Intocmeste si tine evidenta comenziilor de materii prime, materii auxiliare si consumabile, necesare desfasurarii activitatii in clinica si in farmacie.
15. Intocmeste si reactualizeaza centralizatorul de contracte clienti, lectureaza si semneaza din punct de vedere economic contractele de client, inregistreaza toate datele din contractele primite in centralizator, pentru o evidenta clara si exacta a datelor din contracte
16. Calculeaza venitul lunar medicilor colaboratori;
17. Responsabil cu salariile lunare catre angajati.
18. Realizeaza analiza de piata in vederea achizitionarii materialelor de orice tip, obiecte de inventar, mijloace fixe, etc.; Prezinta Presedintelui Executiv un minim de 3 oferte pentru acelasi serviciu/produs, in vederea aprobarii achizitiei
19. Negociaza cu furnizorii cel mai bun prêt/ cea mai buna oferta in vederea achizitionarii oricarui produs/serviciu
20. Responsabil cu aprovizionarea de medicamente din farmacie si cabinetele medicale de la punctele de lucru de la depozitele de medicamente.
21. Intocmirea actelor aditionale, contractelor, contracte de comodat ;
22. Responsabil cu recuperarea debitelor – Credit Controller, suna clientii scadenti, trimite instiintari in scris asupra numarului de zile de intarziere de la data scadenta a documentului fiscal emis anterior.
23. Responsabil si delegat in relatia cu RENAR, participa si se ocupa de derularea in bune conditii a procedurii de acreditare, pune la dispozitie documente referitoare la furnizori, aparatura de laborator, certificate de calitate, declaratii de conformitate, certificate iso, asigurari, certificate de etalonare ale aparatelor prezente in laborator, etc., si toate documentele solicitate pe parcursul si pana la finalizarea procedurii de certificare.
24. Responsabil si delegat in relatia cu Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Oficiul National al Registru Comertului, Directia de Venituri Buget Local, in vederea procurarii diferitelor certificate necesare/ solicitate. (certificat de atestare fiscal, certificat constatator, etc.)
25. Tine legatura cu departamentul contabil din Holding, in vederea rezolvarii tuturor problemelor ce mai apar
26. In afara sarcinilor specificate executa si alte sarcini de servici trasate de Administrator.

01.01.2013 - 08.01.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist in economie generala

Responsabilitati:

Responsabilitati si sarcini:
* Raspunde de respectarea tuturor reglementarilor specifice in vigoare. ;
* Inregistreaza in contabilitate facturile primite de utilitati si carburanti auto, cat si facturile emise in lei; ;
* Inregistreaza in contabilitate contractile de leasing si facturile primate aferente rateleor lunare urmarind corectitudinea intocmirii acestora si a soldului fiecarui contract in parte; ;
* Efectueaza lunar la cursul BNR din ultima zi a lunii reevaluarea datoriilor in valuta aferenta leasingurilor; ;
* Efectueaza la sfarsitul fiecarei luni reevaluarea la cursul BNR din ultima zi a lunii a clientilor si furnizorilor; ;
* Efectueaza inregistrarile lunare la cheltuieli in avans pentru furnizori externi. ;
* Inregistreaza in contabilitate documentele de la sediu respective deconturile in lei si valuta, facturile in valuta si deconturile de la celelalte puncte de lucru; ;
* Inregistreaza in contabilitate banca in lei si in devize, registrul de casa; ;
* Verifica trimestrial costurile de cheltuieli in avans si inregisreaza notele contabile necesarii stingerii acestora; ;
* Efectueaza lunar la cursul BNR din ultima zi a lunii reevaluarea datoriilor in valuta aferente creditelor in valuta precum si a bancilor si casa in devize; ;
* Verifica corectitudinea inregistrarilor din jurnalul cumparari si vanzari in vederea intocmirii decontului de TVA; ;
* Verifica existenta tuturor elementelor obligatorii pe care trebuie sa le contina facturile si orice alte documente justificative de inregistrare in contabilitate conform legislatiei in vigoare; ;
* Indeplineste si alte sarcini din dispozitia Directorului economic. ;

20.05.2006 - 31.12.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist- contabil,

Responsabilitati:

Responsabilitati: Efectueaza lucrari si tine evidente de contabilitate specifice societatii in conformitate cu prevederile legale in vigoare .
Relatii cu banca: -ridica numerarul pentru plati diverse cu respectarea prevederilor legale in vigoare;
-ridica extrasele de la banca;
-depune si ridica declaratiile, certificatele fiscale de la administratie.
In domeniul contabilitatii:
- Inregistreaza in contabilitate facturile primite de utilitati, servicii si materiale consumabile pe fiecare centru de profit in parte;
-Inregistreaza in contabilitate avansurile spre decontare de la sediul central si de la punctele de lucru si tine evidenta acestora pe fiecare persoana in parte;
-Inregistraza in contabilitate notele de banca;
-verifica corectitudinea inregistrarilor din jurnalul de cumparari in vederea intocmirii decontului de TVA;
-inregistreaza in contabilitate factirie de leasing si tine evidenta acestora;
verifica, centralizeaza si inregistreaza in contabilitate documentele de casa de la punctul de lucru;
alte sarcini:
-intocmeste formalitatile privind obtinerea cardurilor de plata a salariilor pentru fiecare salariat in parte;
-furnizeaza datele solicitate pentru intocmirea diferitelor situatii economice;
alte sarcini in domeniul financiar contabil;
-indeplineste si alte sarcini din dispozitia Directorului Economic;
-raspunde direct pentru indeplinirea corecta si la termenele stabilite a sarcinilor proprii
colaborare:
-colaboreaza cu toate compartimentele societatii in probleme legate de intocmirea documentelor;

01.01.2006 - 25.06.2006

Departament: altele

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Coordoneaza activitatea logistica a societatii privind organizarea si implimentarea sistemului de management al calitatii precum si activitatea de resurse umane.
Coordoneaza cu personalul TESA al societatii pentru realizarea in bune conditii a sarcinilor de lucru in obiectiv si a celor din compartimentele ethnic, financiar, contabil, personal
Activitate de resurse umane: intocmirea dosarelor angajatilor, evidenta statelor de plata, concedii, pontaje, relatia cu camera de munca, medicina muncii, protectia muncii

01.02.2005 - 28.12.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Responsabilitati:
activitate de secretariat si logistica , traducerea rapoartelor de calitate, stabilirea intalnirilor cu potentialii clienti si furnizori, organizarea livrarii si receptionarii marfii pentru export, intocmirea facturilor Proforma, expedierea coletelor .
Contabilitate primara ect.

studii

 

Facultati:

1998 - 1999 Masterat: COMERT IN MANAGEMENTUL CALITATII la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
1994 - 1998 Facultate / Colegiu: MERCEOLOGIE SI MANAGEMENTUL CALITATII la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
1990 - 1994 Liceu: ECONOMIC la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.

Premii

Hobby-uri
MUZICA,SPORT,FOTOGRA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close