Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.05.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.12.1996

obiectiv

 

Performanta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci, Service / Reparatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Targoviste

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1. Mentinerea relatiei si plasarea de comenzi ferme catre companii din Germania, Brazilia, Portugalia, China, Spania, Franta etc. (S.C. AnimaLand S.R.L, fiind unic importator si distribuitor in tara pentru mancare super premium si accesorii, pentru animale de companie);
2. Dezvoltarea si mentinerea relatiilor contractuale intre firma si partenerii straini;
3. Participarea la intalnirile de lucru dintre firma si partenerii straini;
4. Mentinerea relatiilor si colaborarea cu firmele de transport internationale si Shiping Line-urilor in vederea incarcarii si transportului comenzilor ferme din statele mai sus mentionate catre Romania;
4. Verificarea comenzilor agentilor comerciali din teritoriu, intocmirea listingurilor comenzilor;
5. Monitorizarea agentilor, motivarea si evaluarea activitatii acestora (calcularea comisioanelor lunare);
6. Coordonarea legaturii dintre agenti, depozit (Seful de Depozit) si soferii distribuitori;
7. Analizarea si solutionarea eventualelor reclamatii din partea clientilor (vizate de administratorul firmei);
8. Participarea la sedinte, raportarea rezultatelor si semnalarea eventualelor erori depistate in derularea activitatii;
9. Urmarirea si analiza procedurilor specifice de lucru in cadrul companiei, precum si verificarea corectei aplicari a acestora;
10. Urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare;
11. Asigurarea ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sunt inregistrate;
12. Pastrarea secretului de serviciu.

01.09.2013 - 30.11.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

1 - organizarea in munca si programul de lucru al agentilor din subordine;
2 - monitorizarea si evaluarea activitatii si rezultatelor agentilor din subordine;
3 - propunerea de noi metode de motivare a agentilor din echipa;
4 - ajutarea la mentinerea/imbunatatirea eficientei agentilor din subordine;
5 - urmarirea daca obiectivele cantitative si calitative sunt atinse;
6 - participarea la sedintele lunare de raportare a rezultatelor;
7 - urmarirea aplicarii procedurilor de lucru specifice si generale din cadrul companiei;
8 - participarea la implementarea strategiilor de lucru din Call Center;

01.03.2012 - 31.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

PROIECT - DESCHIDEREA SI IMPLEMENTAREA PROCEDURILOR DE LUCRU PENTRU UN SERVICE AUTO MULTIMARCA.
Fiind un Service auto nou pe piata, am participat la implementarea programului informatic de service si contabilitate (ERP) am pus bazele circuitului documentelor in service, am creat proceduri de lucru, fise de post, am indeplinit toate sarcinicle de serviciu cu maxima seriozitate si corectitudine.
Principalele activităţi şi responsabilităţi:
1. Contabilizarea si inregistrarea in registrul de casa in lei;
2. Contabilizarea si inregistrarea deconturilor;
3. Contabilizarea si inregistrarea efectelor comerciale furnizori si clienti
4. Contabilizarea si inregistrarea facturilor de la furnizori;
5. Contabilizarea si inregistrarea bonurilor de consum;
6. Verificarea si corectarea jurnalului de cumparari ;
7. Verificarea si corectarea jurnalului de vanzari;
8.Verificarea si corectarea jurnalului de casa;
9. Verificarea si corectarea componentei soldurilor conturilor la client si furnizori si efectuarea de reglari pe baza acestora;
10. Coordonarea si efectuarea documentelor de Service pe departamentele mecanica si tinichigerie;
11. Intocmirea si gestionarea dosarelor de asigurare, monitorizarea decontarilor cu acestea;
12. Colaborarea din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
13. Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti si furnizori;
14. Efectuarea de rapoarte lunare referitoare la situatia financiara a firmei;

01.07.2003 - 29.02.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi
1. Contabilizarea si inregistrarea in registrul de casa in lei;
2. Plati catre furnizori interni si externi;
3. Operarea extraselor de cont in lei si valuta;
4. Contabilizarea si inregistrarea deconturilor;
5. Contabilizarea si inregistrarea efectelor comerciale furnizori si clienti
6. Contabilizarea si inregistrarea facturilor de la furnizori;
7. Contabilizarea si inregistrarea bonurilor de consum;
8. Verificarea si corectarea jurnalului de cumparari ;
9. Verificarea si corectarea jurnalului de vanzari;
10. Verificarea si corectarea jurnalului de casa;
11. Verificarea si corectarea componentei soldurilor conturilor la client si furnizori si efectuarea de reglari pe baza acestora;
12. Coordonarea si efectuarea documentelor de Service pe departamentele mecanica si tinichigerie;
13. Intocmirea si gestionarea dosarelor de asigurare, monitorizarea decontarilor cu acestea;
14. Colaborarea din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
15. Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti si furnizori;
16. Efectuarea de rapoarte lunare referitoare la situatia financiara a firmei;
17. Intocmirea dosarelor pentru leasinguri financiare;
18. Intocmirea dosarelor pentru imprumuturi bancare;
Realizarea cu exactitate si seriozitate a tuturor sarcinilor de serviciu conform fisei postului, si nu numai;
-
Realizari salariale si profesionale foarte bune;

01.01.2002 - 01.06.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1. Intocmirea documentatiei in vederea realizarii contabilitatii primare;

Realizari:

Realizarea cu exactitate si seriozitatea a tuturor sarcinilor de serviciu din fisa postului si nu numai.

studii

 

Facultati:

2006 - 2007 Masterat: "EXPERTIZA CONTABILA SI DEONTOLOGIE PROFESIONALA" la UNIVERSITATEA VALAHIA din TARGOVISTE.
1996 - 2000 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la UNIVERSITATEA VALAHIA din Targoviste.
1991 - 1995 Liceu: Matematica - Fizica la LICEUL NICOLAE TITULESCU din Pucioasa.

Facultati in straiatate

-

Premii

2006 - 2007 Studii postuniversitare de master, specializarea „ Expertiza Contabila si Deontologie Profesionala” – Disertatie in sesiunea februarie 2008;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close