Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.02.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.1999

obiectiv

 

Evidenta contabila primara informatizata si pe parcurs evidenta contabila generala

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: abonament; bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.06.2012 - 23.10.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Emiterea facturilor de vanzare, conform devizelor AUDATEX, pregatirea dosarelor de dauna si trimiterea acestora catre societatile de asigurari.
Evidenta facturilor de vanzare si de achizitii pe centre de cost si urmarirea scadentelor.
Efectuarea platilor on-line pentru facturile scadente si trimiterea catre furnizori a copiilor dupa platile efectuate.
Urmarirea incasarilor prin banca si stingerea creantelor asupra societatilor de asigurari, pentru reparatiile efectuate.
Evidenta in Excel a tuturor dosarelor de reparatii efectuate la zi: introducere dosare noi, incasare contravaloare reparatii.
Evidenta diferentelor aparute in momentul incasarii facturilor de reparatii emise, solicitarea in scris sau telefonic a justificarii acestor diferente, emiterea facturilor de storno pentru diferentele respective.
Evidenta, intocmirea si completarea Registrului de Casa.
Transmiterea pe mail sau telefonic a comenzilor de materiale de vopsitorie.
Arhivarea in ordine cronologica a dosarelor facturate si introduse in centralizatorul de reparatii.

Realizari:

Indeplinirea sarcinilor intr-o maniera corecta si responsabila.

15.10.2002 - 22.05.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilizarea operatiilor de achizitii, de vanzari si a facturilor de cheltuieli pentru depozitul central, respectiv a vanzarilor pentru 1 magazin.
Evidenta si urmarirea incasarilor si a platilor de la/catre clienti/furnizori, solicitarea documentelor de plata pentru facturile neincasate in termenul scadent.
Inregistrarea avizelor de transferuri intre gestiuni in cotabilitate.
Intocmirea, evidenta si operarea ordinelor de compensare in contabilitate.
Evidenta anulatelor si evidenta arhivei.
Evidenta dosarelor de personal, intocmirea de decizii si adeverinte specifice pregatirii mele de inspector resurse umane, preum si transmiterea Registrului General de evidenta a salariatilor conform HG 500/18.05.2011.
Intocmirea pontajelor, evidenta concediilor de odihna, a vechimii in munca, a bonurilor de masa.
Participarea la inventare, centralizarea, verificarea elementelor inventariate si stabilirea ajustarilor finale.
Intocmirea si inregistrarea deconturilor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si a documentelor de casa.
Verificarea jurnalelor de achizitii si a jurnalelor de vanzari, a clientilor si a furnizorilor ne/platitori de TVA, pana la nivelul de intocmire declaratii.
In perioadele de concedii am inlocuit colegele de la facturare si secretariat/asistent manager.

Realizari:

Sunt o persoana responsabila, serioasa si orientata catre ducerea la bun sfarsit a actiunilor mele si, prin urmare mi-am indeplinit intotdeauna obiectivele si am terminat la timp sarcinile care mi-au fost incredintate.

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la A.S.E. din Bucuresti.

Premii

CURSUL DE INSPECTOR RESURSE UMANE-2006
Am avut dreptul de completare a carnetelor de munca.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20