Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.12.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.10.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Optimismul și pozitivismul sunt trăiri care mă însoțesc permanent în viața personală și în activitatea profesională, făcând din mine un om motivat și plin de speranță.

Salariu: 2.600,00 USD / luna

Beneficii: in functie de jobul primit

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

administrarea dosarelor de personal;
-intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor, adeverintelor etc.;
-utilizarea aplicatiei Revisal si transmiterea informatiilor in aceasta conform prevederilor legale;
-calculul salariilor (inclusiv colectarea si centralizarea tuturor documentelor justificative, ex: pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari salarii, prime etc.), intocmirea statelor de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate bugetului de stat;
-se asigura ca se respecta in permanenta legislatia in vigoare in domeniul muncii si salarizarii;
-organizeaza recrutarea de noi angajati, de la intocmirea si publicarea anuntului, organizarea interviurilor, pana la angajare;
-monitorizeaza si organizeaza serviciile de medicina muncii; este liantul intre conducerea societatii si furnizorul de medicina muncii (incl alte servicii medicale), urmarind sa se realizeze asigurarea sanatatii personalului;
-analizeaza regulamentul intern si propune modificari in sensul imbunatatirii acestuia, astfel incat sa se asigure un mediu de lucru corect si sigur, atat pentru angajator, cat si pentru salariati;
-organizeaza programarea concediilor de odihna, a evaluarilor periodice ale angajatilor;
-verifica oportunitatea si corectitudinea mentiunilor din fisa postului pentru fiecare angajat in parte, prin revizuirea periodica (initiaza discutii cu conducatorii de departament);
-alte sarcini in legatura cu domeniul financiar-contabil (contabilizare deconturi, operatiuni de casa, banca, participarea la inventare etc., in functie de necesitatile din departamentul financiar-contabil
-acte necesare privind exporturile fabricii,

01.03.2018 - 31.05.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistent vanzari call center-back office

Responsabilitati:

- Munca de birou, implementam contracte in sistem.
- gestionarea agentilor in privinta target-urilor
- gestionarea si verificarea permanenta a contractelor semnate de catre agenti.
- vanzarea prin call center a pachetelor promotionale la clienti existenti.

01.11.2015 - 31.03.2018

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: responsabil magazie

Responsabilitati:

întocmeam şi completam fişe de magazie, registre de intrare-ieşire, procese verbale
de predare-primire, bonuri de consum, raportări comerciale, statistice sau
economice, alte documente specifice;
• efectuează modificările ale acestor documentelor la fiecare mişcare a bunurilor din
gestiune;
• ţin evidenţa pe analitice a materiilor prime şi auxiliarelor, deschizând pentru
fiecare în parte o fişă de magazie;
• operez în programul de gestiune datele referitoare la stocuri;
• primesc doar pe bază de borderou şi semnătură documentele privind mişcările de
valori materiale (NIR, bonuri de consum, note de restituire, avize de însoţire,
facturi fiscale etc.) prezentate la contabilitate pentru înregistrare
• urmăresc ca în borderou, documentele să fie înscrise în ordine cronologică, iar
pentru documentele anulate va face pe borderou menţiunea ,,ANULAT”;
• întocmesc şi completez listele de inventar;
• verific corectitudinea întocmirii documentelor şi rectifică înregistrările eronate.

01.12.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Am monitorizat toate acțiunile de vânzare ale societății unde am lucrat,
M-am ocupat de deschiderea de noi magazine de la A la Z
M-am ocupat de aprovizionarea magazinelor, luare de comenzi, acte contabile primare, si întocmirea dosarelor de personal.
Realizarea de inventare la magazine

01.04.2014 - 30.11.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

01.08.2013 - 01.04.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: agent

Responsabilitati:

incasarea ratelor saptamanale de la domiciliul clientului,
incheierea de contracte de credit
inca sunt de putin timp angajat la aceasta firma, deci nu pot spune ca am realizat ceva spectaculos, consider ca timpu le va rezolva pe toate
Doar comision din vanzari si colecatari

31.01.2013 - 26.06.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent manager

14.06.2011 - 28.11.2011

Departament: altele

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

-realizarea si intocmirea tuturor documentelor care justifica activitatea firmei
-orientarea catre client
-vanzarea si promovarea produselor aflate in magazin
-curatenia la locul de munca

01.05.2005 - 30.08.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Eu aveam grija de intraga activitate desfasurata in salonul de servire, recrutam personal,
dadeam comenzii agentilor, serviam faceeam curatenie zlinica, saptamanala si lunara,

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Economia Comertului, Turismului si Serviciilor la Facultatea de Stiine Economice Oradea din Oradea.

Premii

Premii si Distinctii
May 2012: locul 4 la OLIMPIADA DE ECONMIE DIN CADRUL FACULTATII DE STINTE ECONOMICE ORADEA FAZA NATIONALA, SIBIU

Hobby-uri
cititul, plimabrile in parc, teatrul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(incepator,incepator,incepator)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close