Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.04.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.10.1999

obiectiv

 

Un loc de munca intr-un mediu dinamic, profesional care sa reprezinte o provocare continua si unde sa pot contribui cu entuziasmul si abilitatile personale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Craiova, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Intocmirea planului de afaceri anual;
• Monitorizarea trimestriala/semestriala/anuala a gradului de realizare a obiectivelor;
• Reprezentarea societatii in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organizatii;
• Elaborarea si implementarea Politici Comerciale si stabilirea preturilor de vanzare;
• Analiza pietei si verificarea preturilor practicate de principalii concurenti;
• Mentinerea relatiei cu principalii furnizori;
• Cautarea si contractarea de noi furnizori;
• Intocmirea documentatiei aferenta obtinerii autorizatiei de montator echipamente
GPL auto;
• Intocmirea dosarului pentru autorizarea personalului desfasurarii activitatii curente a
societatii conform legislatiei in vigoare;
• Reprezentarea societatii la programele de evaluare initiate de RAR;
• Intocmirea si supunerea spre aprobare a ROI-ului si a fiselor postului pentru personalul
societatii;
• Intocmirea fiselor de evaluare ale personalului societatii;
• Participarea la expozitii si conferinte legate de combustibili alternativi

01.01.2007 - 31.01.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Elaborarea si propunerea spre aprobarea conducerii firmei a planului de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari.
• Urmarirea realizarii planului de vanzari;
• Elaborarea si urmarirea realizarii planului de marketing;
• Asigurarea valabilitatii verificarilor metrologice instrumentelor necesare in activitatea de montaj/reparare conform legislatiei in vigoare;
• Participarea la audituri initiale, adituri de supraveghere desfasurate la locatiile in care societate are puncte de lucru(Rm. Valcea, Caracal, Pitesti, Dr. Tr. Severin, Timisoara, Craiova);
• Instrumentarea dosarelor de credit in baza conventiilor pe care societatea le-a avut cu diverse banci (Raiffeisen Bank, Unicredit Bank );
• Mentinerea relatiei cu principalii furnizori;
• Stabilirea relatiilor de dezvoltare cu noi clienti;
• Negocierea contractelor comerciale;
• Identificarea si contractarea de furnizori noi;
• Negocierea preturilor de la furnizor, a termenelor de plata si de livrare;
• Identificarea de produse noi in scopul cresterii gamei de produse comercializate de societate;
• Urmarirea incasarilor la termenele stabilite;
• Propunerea politicii de preturi si aplicarea acesteia;
• Participarea la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produse si servicii noi;
• Selectionarea si propunerea spre angajare a persoanelor care corespund criteriilor pentru pozitii de vanzare;
• Clarificarea rolului si responsabilitatilor fiecarui membru al echipei de vanzare - intocmirea fiselor de post;
• Coordonarea, indrumarea si controlul modului de organizare si desfasurare a activitatii agentilor de vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
• Mentinerea permanent a legaturii cu agentii de vanzari din punctele de lucru (Craiova, Rm. Valcea, Pitesti, Caracal, Dr. Tr. Severin, Timisoara), solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatilor in curs de desfasurare, situatiilor nou create etc;
• Urmarirea permanent a activitatii concurentei;
• Optimizarea stocurilor de marfa;
• Emiterea de comenzi catre furnizorii interni si externi ai societatii;
• Efectuarea platilor interne si externe catre furnizori prin internet banking;
• Urmarirea operatiilor de logistica (transport, depozitare, livrare catre punctele de lucru ale societatii);

01.11.2003 - 31.01.2007

Departament: management

Titlu Job: director de vanzari

Responsabilitati:

• Elaborarea si propunerea spre aprobarea conducerii firmei a planului de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari.
• Urmarirea realizarii planului de vanzari;
• Elaborarea si urmarirea realizarii planului de marketing;
• Intocmirea documentatiei pentru obtinerii autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii curente a societatii (Autorizatie de montator/reparator echipamente de combustibili alternative-instalatii GPL auto emisa de Registrul Auto Roman);
• Asigurarea valabilitatii verificarilor metrologice instrumentelor necesare in activitatea de montaj/reparare conform legislatiei in vigoare;
• Participarea la audituri initiale, adituri de supraveghere desfasurate la locatiile in care societate are puncte de lucru(Rm. Valcea, Caracal, Pitesti, Dr. Tr. Severin, Timisoara, Craiova);
• Instrumentarea dosarelor de credit in baza conventiilor pe care societatea le-a avut cu diverse banci (Raiffeisen Bank, Unicredit Tiriac Bank );
• Mentinerea relatiei cu principalii furnizori;
• Stabilirea relatiilor de dezvoltare cu noi clienti;
• Negocierea contractelor comerciale;
• Identificarea si contractarea de furnizori noi;
• Negocierea preturilor de la furnizor, a termenelor de plata si de livrare;
• Identificarea de produse noi in scopul cresterii gamei de produse comercializate de societate;
• Urmarirea incasarilor la termenele stabilite;
• Propunerea politicii de preturi si aplicarea acesteia;
• Participarea la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produse si servicii noi;
• Selectionarea si propunerea spre angajare a persoanelor care corespund criteriilor pentru pozitii de vanzare;
• Clarificarea rolului si responsabilitatilor fiecarui membru al echipei de vanzare - intocmirea fiselor de post;
• Coordonarea, indrumarea si controlul modului de organizare si desfasurare a activitatii agentilor de vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru;
• Mentinerea permanent a legaturii cu agentii de vanzari din punctele de lucru (Craiova, Rm. Valcea, Pitesti, Caracal, Dr. Tr. Severin, Timisoara), solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatilor in curs de desfasurare, situatiilor nou create etc;
• Urmarirea permanent a activitatii concurentei;
• Optimizarea stocurilor de marfa;
• Emiterea de comenzi catre furnizorii interni si externi ai societatii;
• Efectuarea platilor interne si externe catre furnizori prin internet banking;
• Urmarirea operatiilor de logistica (transport, depozitare, livrare catre punctele de lucru ale societatii);

01.01.2003 - 30.11.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Procesarea si controlul viramentelor internationale;
• Procesarea viramentelor interne in relatia cu tertii, bugetul de stat si trezoreria statului;
• Inregistrarea platilor, incasarilor si a platilor verbale de compensare, respectiv intocmirea notelor contabile (Programul Petrescu);
• Tinerea la zi a evidentei furnizorilor, clientilor;
• Probleme de casierie ori de cate ori este nevoie;
• Intocmirea balantei si a bilantului contabil;
• Intocmirea inventarelor semestriale si anuale;
• Intocmirea dosarelor personale ale salariatilor;
• Evidenta salariilor personalului;
• Intocmirea situatiilor financiare lunare, semestriale si anuale;

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: ECONOMIC/ADMINISTRAREA AFACERILOR la UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA din CRAIOVA.
1998 - 2002 Facultate: ECONOMIC/RELATII ECONOMICE INTERNATIONALE la UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA din CRAIOVA.
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: REAL/INFORMATICA la LICEUL CONSTANTIN BRANCOVEANU din HOREZU.

Premii

Traininguri
Sep 2014 - Sep 2014: Training tehnic si comercial in cadrul companiei AutoGaz Centrum - Polonia

Mar 2014 - Mar 2014: Training tehnic si comercial in cadrul companiei ZAVOLI - Italia

Hobby-uri
sporturi de echipa, sah



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close