Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.06.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2002

Stagiu militar: da

obiectiv

 

MOTTO-ul meu : „ Daca nu iubesti ceea ce faci, atunci n-o face ! ” Economist, caut o oportunitate pe terment lung si un job stabil care sa imi permita utilizarea cunostintelor de care dispun: abilitati numerice, aptitudini de analiza si sinteza si unde sa fiu orientat catre rezultate pentru a imbunatati satisfactia clientilor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bacau, Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - 29.02.2020

Departament: altele

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

- utilizarea si pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special;
- adoptam permanent un comportament in masura sa promovez imaginea si interesele firmei;
- participam activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei;
- raportam superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;
- ofeream informatii despre stocuri departamentelor firmei;
- introduceam marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
- efectuam operatiuni de intrare in stoc a marfii;
- efectuam receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;
- inregistram sistematic si cronologic datele privind stocurile.

01.02.2018 - 29.02.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- pontajul angajatilor – efectuam pontajul la 25 salariati ;
- inregistram in evidenta contabila facturi de la furnizori, avize si intocmeam nir-uri;
- operam zilnic in Registrul de stocuri intrarile si iesirile de bunuri din gestiune ;
- ma ocupam de intocmirea de registre, documente centralizatoare, documentele cu regim special, rapoarte de activitate specifice postului ;
- asiguram evidenta cantitativa si valorica a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia.

01.10.2009 - 30.11.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

- deschideri de cont atat pentru personae juridice cat si fizice, emitere/inchidere carduri, operam ordine de plata, plati externe, depozite, verificam extrase de cont, operare salarii in conturile clientilor, emiteri/ incasari cecuri si bilete la ordin, western union – jurnalul operatiunilor zilnice era de aproximativ 100 operatiuni/zi, 2200 operatiuni lunar ;
- ofeream suport si consiliere clientilor atat la ghiseul bancii cat si telefonic- zilnic, aproximativ 30 de clienti informati si contactati ;
- am indeplinit cu succes atingerea targetelor lunare, trimestriale si anuale - targetul lunar continea minim: depozite- in numar de 60, carduri debit 50; carduri credit 10; deschideri cont 20; internet banking 30; asigurare privata de viata – una si nota pentru feedback-ul clientilor contactati si informati de mine care era intre 8 - 10 ;
- din luna septembrie 2016 am executat si activitati de casierie cu numerar - incasari si plati
in ron si valuta, schimb valutar, alimentare bancomat – rulajul zilnic cu care lucram era de aproximativ 40.000 RON si 5000 EUR, iar cel lunar de aproximativ 900.000 ron si 110.000 EUR;

01.03.2007 - 31.03.2009

Departament: banci

Titlu Job: ofiter back-office

Responsabilitati:

- pregateam cecurile si biletele la ordin pentru sedinta de compensare si participam la sedinta de compensare de la BNR - filiala Bacau, unde veneau si reprezentantii celorlalte banci din Bacau;
- verificam si inregistram in softul bancar cecurile si biletele la ordin primite pentru clientii bancii – erau aproximativ 150-200 zilnic, operam ordine de plata, operatiuni de deschidere/inchidere de conturi,depozite bancare, contactare debitori;
- verificam si validam operatiunile ordonate de clienti pe Internet Banking;
- inregistrari contabile de corectie si intocmirea de confirmari ale tranzactiilor ;

01.06.2006 - 28.02.2007

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

- asiguram interfata bancii atat cu potentialii clienti cat si cu cei existenti (atat personae fizice cat si juridice) prin preluarea-predarea documentelor care intra in circuitul bancar - zilnic, aproximativ 10 - 20 de clienti informati;
- acordam asistenta in vanzarea si post-vanzarea produselor si serviciilor bancii ;

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Facultatea Stiinte Economice la Marketing din Bacau.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: economic la Grupului Scolar Economic, Administrativ si de Servicii “Ion Ghica” din Bacau.

Premii

Certificari
Nov 2017 - Dec 2017: INSPECTOR (REFERENT) RESURSE UMANE
- certificat de calificare profesionala cu diploma acreditat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei prin Autoritatea Naţionala pentru Calificari , curs efectuat la Scoala Comerciala si de Servicii Bacau si a cuprins participarea activa la gestionarea resurselor umane prin implicarea directa in procesul prin care organizatia isi recruteaza, angajeaza, deruleaza,si inceteaza raporturile de munca cu salariatii, operare Revisal si cunoasterea legislatiei muncii .
Nov 2017 - Feb 2018: CONTABIL
- certificat de calificare profesionala cu diploma acreditat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei prin Autoritatea Nationala pentru Calificari, curs efectuat la Scoala Comerciala si de Servicii Bacau si a cuprins :
- invatarea si cunoasterea programului de operare SAGA ;
- intelegerea modului de efectuare a analizei contabile, cunoscand astfel efectul operatiilor asupra patrimoniului companiei ;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close