Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.03.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.09.2009

obiectiv

 

Dezvoltarea profesionala intr-un mediu de lucru competitiv al unei companii dinamice care sa ofere clientilor sai servicii de un inalt profesionalism.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2008 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- inregistrarea cronologica a documentelor justificative (DVI-uri; facturi de achizitii/prestari servicii si livrari intracomunitare; facturi de achizitii din tara; facturi de vanzare a marfurilor, produselor finite, deseurilor etc. si de prestari servicii; bonuri, chitante, extrase bancare etc.);

- intocmirea balantei de verificare, a situatiilor financiare anuale, a declaratiilor lunare, semestriale si anuale si inregistrarea acestora la Administratia Financiara;

- intocmirea statelor de plata;

- intocmirea foilor de varsamant/O.P.-urilor pentru contributii salariale, taxe si impozite;

- operatiuni de verificare si reglare a fisei pe platitor a societatilor (fisa sintetica);

- intocmirea situatiilor, cererilor, contractelor etc. necesare clientilor ;

- intocmirea si depunerea raportarilor catre: INS (Intrastat si diverse formulare statistice), ASF (raportari trimestriale, semestriale si anuale pentru brokeri de asigurare), BNR (raportari pentru brokeri de asiguare);

- intocmirea situatiilor solicitate de bancile comerciale in vederea obtinerii de credite bancare, prelungirii liniei de credit etc.;

- intocmirea rapoartelor solicitate de administratorii judiciari ai societatilor aflate in procedura de insolventa;

- participarea la diverse controale (rambursare de T.V.A., Garda Financiara);

- intocmirea dosarelor pentru inregistrarea societatilor in scopuri de T.V.A.

- operatiuni de verificare a activitatii contabililor juniori;

- organizarea si coordonarea activitatii contabililor juniori (stabilirea sarcinilor, participarea la elaborarea si actualizarea fiselor de post, negocierea si concilierea situatiilor conflictuale aparute in relatiile profesionale, propunerea recompenselor);

- participarea la negocierea contractelor de prestari servicii contabile individual sau alaturi de managerul societatii;

- intocmirea si transmiterea ofertelor pentru serviciile de contabilitate si de consultanta fiscala;

- acordarea de consultanta contabila si fiscala clientilor societatii.
Aceasta firma mi-a oferit oportunitatea de a lucra cu societati comerciale ce au domenii de activitate diverse (productie, vanzarea marfurilor cu amanuntul si cu ridicata, importuri, achizitii intracomunitare, prestari servicii, broker de asigurare, servicii medicale). In aceasta societate, alaturi de colegii mei si de managerul societatii, am reusit sa imi dezvolt abilitatile de negociere, participand activ la atragerea de noi clienti sau la renegocierea contractelor existente.
Alexandra Craciun - director economic si membru CECCAR
Vicentiu Florea - administrator

01.10.2007 - 14.12.2007

Departament: banci

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Consilierea persoanelor interesate de acest produs bancar: economisire- creditare;
Intocmirea dosarului de creditare;
Dezvoltarea pietei existente;

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Expert contabil la CECCAR din BUCURESTI.
2005 - 2008 Facultate: Constabilitate si informatica de gestiune la UNIVERSITATEA ALEXANDRU IOAN CUZA din IASI. Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Profil economic la Liceul Teoretic Spiru Haret din Tecuci.

Activitati extracurriculare

- ordonata si corecta;
- capacitatea de asumare a resposabilitatilor, de autoperfectionare si de valorificare a experientei dobandite;
- aptitudini de analiza si sinteza, de planificare si de comunicare;
- capacitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa;
- competente in gestionarea si utilizarea resurselor interne ale societatii;
- capacitatea de a organiza, de a conduce, de a coordona, de a delega si de a controla;
- competente decizionale;
- abilitati de mediere si negociere;
- abilitati in gestionarea resurselor umane;
- obiectivitate in aprecieri;
- orientata spre: solutii, beneficii si client;
- cunostinte de marketing si management.

Premii

Licenta in domeniul Contabilitate, specializarea Contabilitate si Informatica de gestiune;
Certificat de competente Profesionale - Tehnician in activitati financiare si comerciale;
Training de vanzari (Raiffeisen Banca pt Locuinte).

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close