Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.07.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.08.2012

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Farmacie, Publicitate, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, IT Software, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: dynamics crm consultant

01.09.2018 - 31.08.2019

Departament: it software

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- Managementul clienților
- Managementul proiectelor
- Responsabil cu training-ul noilor angajați
- Alocarea sarcinilor către echipa de programatori
- Asigurarea calității și implementării proiectelor
- Cercetare și documentare SEO pentru website-urile clienților noștri
- Colaborarea cu echipa de design prin oferirea de idei și feedback constructiv
- Dezvoltare Social Media (Instagram și LinkedIn) folosind sisteme de automatizare create in-house

01.01.2018 - 31.08.2018

Departament: it software

Titlu Job: solution configuration specialist

Responsabilitati:

- Dezvoltarea și crearea proiectelor CRM (Mobile Intelligence for laptops & MI Touch for iPads) pentru clienții companiei
- Implementarea prezentărilor și regulilor de distribuție CLM
- Configurarea și administrarea sistemelor CRM și CLM pentru companiile farmaceutice
- Implementarea regulilor de segmentare (specifice industriei farmaceutice)
- Definirea planului de acțiune și stabilirea obiectivelor
- Suport dedicat pentru utilizatorii CRM / CLM
- Actualizarea documentelor clienților prezente în CRM conform cerințelor acestora
- Sesiuni de training pentru utilizatorii aplicațiilor CRM / CLM
- Rapoarte lunare de activitate
- Asigurarea de training pentru noii angajați
- Gestionarea relațiilor cu clienții din portofoliul alocat

01.02.2016 - 31.12.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: client service analyst

Responsabilitati:

▪ Responsabil cu servicii de asistență tehnică și oferirea de suport
▪ Adăugarea apelurilor în sistemul de management al call-urilor conform procedurilor interne (Sales Force, Smart, Jira)
▪ Oferirea de asistență tehnică clienților pentru rezolvarea problemelor legate de utilizarea sistemului CRM
▪ Răspunderea la apelurile și email-urile clienților, colectarea detaliilor cererii în timpul analizării datelor utilizatorului existente în sistem pentru a înțelege dacă este o problemă generată de utilizator sau de sistem.
▪ Oferirea de suport pentru echipa de la nivelul doi pentru identificarea și soluționarea problemelor.
▪ Lucrul împreună cu alte echipe: Configurare/Baza de date/Vânzări pentru a oferi clienților o soluționare cât mai rapidă și corectă
▪ Escaladarea incidentelor până la soluționarea sau închiderea incidentului
▪ Menținerea unui contact constant cu echipele de suport de nivel 2 și 3 din India prin intermediul diferitelor canale și sisteme de ticketing/email/telefon pentru soluționarea problemelor clienților cât mai repede.
▪ Oferirea de training pentru utilizatori, telefonic sau pe site

01.09.2015 - 29.02.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical support representative

Responsabilitati:

- Responsabil cu servicii de asistență tehnică și oferirea de servicii de suport pentru următoarele: telecomunicații, internet, televiziune
- Înregistrarea apelurilor în instrumentuș Atlas conform procedurilor interne
- Preluarea apelurilor clienților, colectarea cererilor, analizarea cerințelor utilizatorilor și oferirea de suport telefonic
- Programarea intervențiilor echipelor de teren într-un interval convenabil

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: Management turistic și comercial la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir din București. Cursuri principale:
-Management
-Turism
-Economie
-Marketing
Cursuri secundare:
Geografie
Matematică
Comerț online
2012 - 2016 Facultate: Limbi și literaturi străine la Universitatea din București din București. Filologie: Bulgară și greacă
Cursuri principale:
- Fonetică și gramatică bulgară
- Literatură și cultură bulgară
- Traducere și interpretare - limba bulgară
Cursuri secundare:
- Fonetică și gramatică greacă
- Literatură și cultură greacă
- Traducere și interpretare - limba greacă

Înghețată momentan
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul Național Ion Maiorescu din Giurgiu. Profil cu limbă engleză intensiv
Cursuri principale:
- Engleză, Franceză, Română
- Geografie, Istorie
Cursuri secundare:
- Matematică, Logică, Economie
- Educație fizică

Premii

Voluntariat
Oct 2012 - Apr 2016: ASLS
Membru al echipei de creație, în departamentul PR
Responsabilități: crearea posterelor/colajelor/afișelor/ Facebook covers în Photoshop pentru proiectele asociației.
În perioada 2014-2015 am fost Team Leader al echipei de creație.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close