de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.04.1981

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Inginerie, Protectia mediului, Controlul calitatii, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: documentation coordinator

Responsabilitati:

Resolves open tickets in the internal ticketing system
Analyze, format and structure the material list (BOM)
In real time or specified in our internal system, Agile, the list of materials (BOM) received from the client
Check the correctness of the input data - Compare the BOM entered into the system versus the BOM received from the client
Create new assemblies / documents in the Agile system
Save the documentation in the file created specifically for storing the data from the client
Manages maintenance for reviewing the electronic archive of documents / data packets
Creates deviations, DARs in the Agile internal system

01.07.2012 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: coordonator transport

Responsabilitati:

Introducerea cantitatilor colectate in sistemul ERP si registru intern, verificare colectari efectuate, planificare rute colectare, intocmire documente de transport si colectare, evidenta gestiune ambalaje, raportari saptamanale, lunare si anuale atat interne cat si catre institutii, responsabil mediu si sustinator de controale pe partea de reglementari mediu, responsabil administrativ al punctului de lucru.

01.11.2009 - 30.06.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil logistica

Responsabilitati:

Plasarea comenzilor la furnizori si livrari la clienti, asigurarea materiei prime pentru necesarul productiei, intocmire acte necesare pentru transport, contact permanent cu transportatorul pentru ridicarile in curs si asigurarea ca marfa a ajuns la client sau a fost ridicata de la furnizor, calcularea capacitatii de incarcare si programarea ridicarilor, stocuri si situatii pentru materia prima si finita atat in magazie cat si pe liniile de productie, pastrarea legaturii cu clientii si furnizorii.

01.12.2007 - 20.10.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

prelarea turei cu situatiile materiale si de ordine interioara, verificarea lor, pregatirea pentru micul dejun si servirea acestuia, inasarea si facturarea, check-out si intocmirea acteleor aferente, rezervari prin telefon si e-mail, cazari, stocuri la cafeneaua hotelului cat si servire clienti, mentinerea hotelului intr-o ambianta placuta( curata) predarea mai departe a situatiei zilnice.

01.07.2005 - 01.12.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

asigurare necesar birotica pentru trei puncte de lucru, inregistrarea si distribuirea comenzilor pentru livrari , modificari la lista de preturi, evidenta facturi rosii, incasarea banilor de la agenti si rapoarte zilnice, ordine de plata si bilete la ordin, registru intrari-iesiri, corespondenta,
intocmiri contracte vanzare-cumparare, custodie, anexe si alte acte necesare, evidenta acte firma si altele.

Realizari:

experienta in munca si acumulare de cunostinte noi

01.06.2004 - 01.06.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

asigurare necesar birotica, evidenta bonuri de masa, situatii incasari zilnice, activitati de teren la diferite institutii

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Psihologie la Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Romana-Engleza la Facultatea de Litere din Oradea.
1996 - 2000 Liceu: Engleza intensiv la Liveul Pedagogic Regele Ferdinad din Sighetul Marmatiei.

Premii

Design Interior

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close