Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.06.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.12.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

O situatie financiara si un loc de munca ce pot fi îmbinate cu linistea de acasă.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

Activitatea de baza este sa monitorizeze anumite transporturi pe lângă multe alte activități .

01.02.2018 - 30.09.2018

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: barman

01.10.2017 - 28.02.2018

Departament: management

Titlu Job: sef punct lucru

01.07.2017 - 31.10.2017

Departament: management

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Firma se ocupa cu montare/reparații geamuri auto. In cadrul firmei mă ocup cu reabilitarea și dezvoltarea de noi puncte de lucru din țară. Pentru dezvoltarea noilor puncte de lucru m-am ocupat atât de partea birocratică( acte necesare pentru înființarea punctelor de lucru, achiziționare case de marcat, achiziționare materiale de lucru, inventare) cât și de formarea noilor angajați.

01.01.2017 - 31.08.2017

Departament: management

Titlu Job: coordonator

Responsabilitati:

Coordonare si organizare echipa in vederea realizarii proiectului respectiv. Echipa fiind formata din minim 6-8 oameni.

01.10.2016 - 30.11.2016

Departament: relatii publice

Titlu Job: accountant manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- dezvoltarea unor strategii de atragere a noilor potentiali clienti
- convorbiri telefonice prin care puneam in practica strategiile personal construite de atragere a noilor
clienti
- programarea unor intalniri face to face cu noii clienti pentru prezentarea detaliiata a produselor
companiei
- pe langa recrutarea noilor clienti, eram responsabil si de mentinerea relatiei cu actualii clienti
- prezentarea actualilor clienti noile produse ale companiei
Calitati dezvoltate:
- buna organizare a agendei prin programarea intalnirilor
- prioritizarea sarcinilor prin programarea si stabilirea ordini apelurilor efectuate
- dezvoltarea capacitatii de interactionare si comunicare cu clientii companiei
- dezvoltare personala cat si profesionala prin buna comunicare si relationare cu colegii din
companie/departament
- seriozitate si discretie
- organizarea timpului si implicit punctualitate

01.10.2015 - 31.05.2016

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

Resposabilitati:
- interactionarea amabila cu clientii si preluarea comenzilor
- servirea profesionala si prompta a clientilor pentru satisfacerea deplina a acestora in ceea ce
priveste serviciile oferite de companie
- prezentarea clientilor a tuturor informatiilor in legatura cu produsele oferite
- solutionarea cerintelor clientilor intr-o maniera politicoasa
-mentinerea unei atmosfere placute la locul de munca
- gestionarea permanenta a stocurilor din bar
- organizarea produselor si lucrurilor in bar pentru o cat mai mare productivitate la locul de munca (mai
ales in momentele aglomerate)
- mentinerea curateniei la locul de munca
Calitati dezvoltate:
- atitudine orientata catre client
- buna interactionare cu clientul (calitate dezvoltata si prin participarea la doua cursuri)
- atitudine pozitiva in relatia cu clientul dar si cu colegii de munca
- inclinatie catre lucru in echipa, ajutor oferit colegilor dupa finalizarea sarcinilor
- seriozitate si discretie

studii

 

Facultati:

2011 - 2015 Facultate / Colegiu: Ingineria suduri la Universitatea Politehnica din Bucuresti. Specializarea obtinuta in urma celor patru ani de studiu este de Inginer sudor.
In decursul anilor de studiu am realiat doua sesiuni de practica profesionala. Prima sesiune s-a
desfasurat in cadrul santierului naval Braila, iar cea de-a doua la firma S.C. CAZACIOC & CO SRL.
2007 - 2011 Liceu: Tehnician in Telecomunicatii la Liceul Tehnologic “Grigore Moisil” din Braila. Profilul absolvit: Tehnician telecomunicatii
Bune abilitati competente digitale (PC), nivel experimentat. Certificat atestat diploma bacalaureat.

Premii

Traininguri
Mar 2016 - Mar 2016: CUSTOMER CARE II

Jan 2016 - Jan 2016: CUSTOMER CARE I



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close