Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.08.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1995

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Un loc de munca care sa ofere posibilitatea utilizarii cunostintelor acumulate pana acum, dezvoltarea si imbunatatirea lor, precum si transmiterea bunelor practici persoanelor cu care lucrez.

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari online

Responsabilitati:

Responsabil de vanzarile generate prin intermediul site-urilor restartenergy.ro si restartenergy.io, parte din echipa care a lansat ICO-ul Restart Energy - un eveniment generator de tokeni direct legat de piata de energie electrica avand la baza tehnologia blockchain, eveniment finalizat cu succes realizand obiectivul de a colecta 30 mil USD.
Realizari: finalizarea cu succes a evenimentul TGE cu o majorare de capital de 30 milioane USD, așa cum fusese initial planificat.

01.11.2014 - 31.07.2017

Departament: management

Titlu Job: director comercial vanzari online

Responsabilitati:

Responsabil de oferta comerciala prezenta pe site-ul domo.ro si de vanzarile generate.
Organizarea echipei de content site, echipei de call center si a echipei de achizitii online. Punerea in practica a procedurilor de lucru referitoare la listarea produselor, gestionarea retururilor, achizitia de produse din catalogul de produse. deschiderea colaborarii cu 70 noi furnizori in vederea cresterii adresabilitatii site-ului domo.ro catre noi piete. Punerea in practica a actiunilor promotionale impreuna cu departamentul marketing si organizarea newsletterelor si a comunicarilor aferente. Crearea si mentinerea contactului direct cu echipa de programare si stabilirea prioritatilor de dezvoltare la nivel informatic.
Pregatirea la nivel structural si conceptual a variantei de marketplace a site-ului si stabilirea impreuna cu departamentele adiacente - marketing si financiar - a proiectelor de upgradare a infrastructurii existente.
Responsabil pentru organizarea exporturilor/importurilor pentru stocul disponibil in zona libera Constanta (54 de containere) catre clienti din Republica Moldova, Romania si Bulgaria.
In ultimul an imputernicit in a reprezenta compania in fata autoritatilor statului, pentru operatiunile bancare, obtinerea autorizatiilor solicitate de cadrul legislativ in vigoare pentru buna desfasurarea a operatiunilor.
Realizari principale: transformarea site-ului pentru a functiona ca si o platforma marketplace, migrare realizata intr-un context foarte dificil pentru companie, introducerea pe piata in premiera a mai multor elemente, cum ar fi: vanzarea asigurarilor prin credit, implementarea in premiera de elemente de web design: vanzari flash sau cronometrare vânzări, organizarea vanzarilor pentru campania "Cu totii gresim, noi si platim".

01.01.2010 - 30.11.2014

Departament: management

Titlu Job: trade manager

Responsabilitati:

Implementarea si dezvoltarea pe plan local a companiei in Romania ca si o subsidiara a K&K Electronics EAD – cu sediul in Sofia, companie creata in a deservi exclusiv canalele de distributie de tip cash&carry si hypermarket. Responsabil de operaţiunile comerciale - identificarea produselor cu potential de vanzare si stabilirea preturilor target adecvate pentru a dezvolta volume de vanzari, communicarea preturilor target catre echipa de achizitii dedicata localizata in birourile centrale din Sofia; dezvoltarea volumelor B2B tranzactionate pentru marci ca Neo, Daewoo, Toshiba, LG, Samsung, Sony, Whirlpool, Canon si HP; crearea si urmarirea facturilor si a incasarii acestora. Responsabil de operaţiunile logistice in legatura directa cu operatorul logistic KLG, curier si transportatori locali, negocierea costurilor de transport, organizarea livrarii produselor. Contractarea operatiunilor post vanzare prin intermediul companiilor specializate in domeniu si verificarea respectarii contractelor.
Dezvoltarea numarului de clienti activi (Selgros, Real, Cora, Auchan) prin negocieri directe si dezvoltarea implicita a cifrei de afaceri a companiei; stabilirea procedurilor de lucru cu achizitorii dedicati din birourile centrale din Sofia; managementul operational al activitatilor curente – comerciale, logistice, financiare si operatiuni post vanzare.
Dezvoltarea exporturilor pe piata europeana pentru produsele overstock catre parteneri dedicati sau noi clienti.
Crearea gamei de produse import China pentru produsele electronice si electrocasnice si identificarea de oportunitati - noi fabrici adaugate in portofoliul de furnizori , fabrici capabile sa furnizeze produse care sa ofere un avantaj competitiv pe piata. Ca si exemplu masina de tocat carne 11000 bucati introduse in piata din Romania in luna noiembrie sau 2000 de bucati minibar in sezon - la cel mai mic pret din Romania.
Realizări principale: Creșterea cotei de piață a televizoarelor Toshiba de la 2,7% până la 5,1%, organizarea vanzarii a unei game de produse de nișă direcționate direct către Selgros prin vanzarea de containere direct si optimizarea costurilor logistice, pentru a evita adăugarea de elemente aditionale în preț.

01.03.2006 - 30.11.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil grup achizitii electronice electrocasnice

Responsabilitati:

Achizitia de produse electronice si electrocasnice – pentru categoriile video,sunet, IT, electrocasnice mici si mari, foto, telefonie mobila si fixa, film, muzica si software; coordonarea si trainigul echipei de achizitii – 3 achizitori dedicati care raspund cerintelor a 7 magazine Auchan; negocierea contractelor - furnizorii majori; realizarea previziunilor de vanzari si de achizitii; managementul stocului si al achizitiilor (6000 de produse active); elaborarea strategiei si obiectivelor de achizitii; gestionare si elaborarea de game de produs; gestionarea fluxurilor de aprovizionare; organizarea importurilor din China si Europa prin platforma locala – companie externa; participarea la o serie de proiecte internationale in cadrul grupului Auchan referitoare la convergenta pietelor europene, perimetru Comuniunea Europeana.
Negocierea produselor si preturilor in vederea creearii de avantaje competive, crearea, impreuna cu echipa a unei oferte care sa respunda fiecarei nevoi exprimate de client – rezultatele auditate de compania externa GFK au aratat performante mai bune decat tendintele inregistrate in piata, identificarea si dezvoltarea de noi furnizori si piete, tehnici de negociere transmise echipei de achizitii (cursul de negociere Eva Consulting). Responsabil sinergie internationala SDA MDA.
Realizari principale: introducerea pentru prima data in hypermarket vanzarile in cosuri pentru produse electronice si electrocasnice, atingerea unei cote de piata de 10,5% cu 4 magazine Auchan pentru categoria de playere mp3 raportat de GFK, dezvoltarea importurilor in UE pentru produsele prim pret si produse de marca pentru a crea o diferenta de 20-35% de preturi mai bune comparativ cu nivelurile existente in piața.

01.03.2005 - 28.02.2006

Departament: management

Titlu Job: manager departament electronice electrocasnice

Responsabilitati:

Organizarea echipei de vanzari (86 angajati si 8 manageri), realizarea de training-uri pentru echipele de vanzari, negociere, organizarea achizitiilor, managementul stocului, logistica – livrari, organizarea activitatilor post vanzare: banc de probe si satisfactia clienti. Deschiderea a celui de al doilea magazin Cora in Romania – Cora Lujerului.
Principalele realizări: implementarea unui sistem inovator de vânzări produsele electronice in hipermarket : odată ce actul de vânzare era finalizat pe suprafața de vânzare produsele se livrau la bancul de probe de unde clientul le putea recupera odată ce toate cumparaturile erau finalizate, punerea in practica in premiera pe piata a o serie de promotii agresive de pret cum ar fi primul dvd player la 99 ron și prima imprimanta multifuncțională la 199 ron generând volume importante de vânzări.

01.04.2002 - 31.03.2005

Departament: management

Titlu Job: manager raion it, foto & telefonie

Responsabilitati:

Achizitia si vanzarea produselor IT, produselor foto, telefonie fixa si mobile, managementul stocurilor, organizarea livrarilor de marfa, negocierea cu furnizorii, organizarea echipei de vanzare (12 colaboratori). Deschiderea primului magazin Cora in Romania – Cora Pantelimon.
Principalele realizări: o serie de promotii agresive și niveluri de pret in premiera in piata, cum ar fi primul computer desktop cu ecran pentru 999 ron, prima imprimantă pentru 99 ron generând volume importante de vânzări.

01.03.2001 - 31.03.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil zona merchandising vanzari

Responsabilitati:

Dezvoltarea retelei de distributie in partea de sud a Romaniei pentru produsele Durex and Scholl utilizand distribuitori dedicati, implementarea de concepte de merchandising in punctele de vanzare importante din zona de responsabilitate.
Realizare principală: creșterea vânzărilor cu 45% datorita pozitionarii corespunzătoare a produselor in magazine si a cresterii numarului de clienti.

studii

 

Facultati:

2000 - 2000 Facultate: Business Administration la Universite des Sciences Sociales din Toulouse. student Erasmus , durata 6 luni
1996 - 2000 Facultate: Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: Informatica la Mihai Eminescu din Bucuresti.

Facultati in straiatate

02.2000-06.2000 Student Erasmus la Universitatea de Stiinte Sociale Toulouse, Franta

Premii

Calificari
Jun 1996: Analist programator

Hobby-uri
baschet, cafea, drumetii montane, IT

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close