Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.09.1992

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:29.11.2011

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa ajung pe un nivel ierarhic cat mai mare, sa acumulez cunostinte cat mai complexe din diferite domenii, sa pot ajuta oamenii si sa le ofer solutii problemelor pe care le intampina

Salariu: 1.700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Marketing, Altele, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

▪ Coordonarea echipei si a activitatii desfasurate ;
▪ Reprezentarea companiei in relatia cu clientii si potentiali clienti;
▪ Reprezentarea companiei in relatia cu furnizorii;
▪ Promovarea valorilor companiei in comunitatea locala;
▪ Rezolvarea situatiilor critice ce intervin in procesul de vanzare / furnizare de informatii si suport;
▪ Asigurarea comunicarii si a fluxului operational intre departamentul de vanzari si celelalte
departamente ale companiei;
▪ Asigurarea personalului necesar, prin implicarea directa in procesul de recrutare;
▪ Intocmirea rapoartelor de activitate;
▪ Implementarea de programe de vanzari, in vederea atingerii targetului de vanzari si a mentinerii
calitati serviciilor;
▪ Monitorizarea, evaluarea si interpretarea indicatorilor de performanta pentru fiecare membru al
echipei coordonate, identificarea nevoilor de training;

01.09.2017 - 31.05.2018

Departament: sport / wellness

Titlu Job: club manager pure jatomi vivo constanta

Responsabilitati:

• Răspuzător pentru funcționarea adecvată și în timp util a tuturor proceselor din departamentele din subordine (planificarea, vânzarea, urmărirea și optimizarea stocurilor cu amănuntul și urmărirea controlului intern și întocmirea rapoartelor de vânzare a serviciilor)
• Responsabil de organizarea și supravegherea angajaților din Departamente
• Responsabil cu organizarea echipelor din subordine pentru atingerea obiectivelor departamentelor și a companiei
• Responsabil cu analizarea si controlul cheltuirii bugetelor planificate de mine pentru marketing/promovare, dar și a cheltuielilor administrative
• Negocierea contractelor cu furnizorii de produse și servicii
• Menținerea relațiilor bune de colaborare cu furnizorii de produse și servicii
• Colaborarea cu furnizorii de produse și servicii în vederea stabilirii unor oferte sau bartere
• Dezvoltarea și implementarea în mod continuu a strategiilor, politicilor și procedurilor și analizarea impactului acestora
• Colaborarea cu superiorul direct - Country Manager - și cu ceilalți Manageri privind dezvoltarea companiei și raportarea obiectivelor setate, precum și a rezultatelor obținute
• Participarea activă la elaborarea planurilor de vânzare ale companiei
• Participarea activă la elaborarea planurilor de promovare ale companiei
• Întocmirea bugetului pentru aprovizionarea cu marfă și gestionarea încasărilor din sectorul de vânzare al produselor
• Responsabil cu elaborarea planului de obținere a profitului în departamentul de vânzare cu amănuntul
• Responsabil cu elaborarea planului de obținere a profitului în departamentul de vânzare a serviciilor
• Stabilirea și periodizarea planurilor de vânzări de pe toate departamentele având în vedere obținerea obiectivului stabilit
• Analizarea rezultatele vânzărilor realizate, marja, cheltuielile și profitul obținut în comparație cu parametri planificați
• Responsabil cu achizitiile necesare clubului si verificarea calitatii marfii conform standardelor clubului de fitness
• Responsabil cu urmărirea și controlul stocului de mărfuri
• Responsabil cu urmărirea rezultatelor vânzărilor și găsirea unor soluții de corecție dacă apar devieri de la plan.
• Responsabil legat de activitatea Controlului Intern
• Responsabil de întocmirea prețurilor de vânzare cu amănuntul
• Responsabil de urmărirea și analiza activității concurenței și de punerea în aplicare a activități în scopul îmbunătățirii nivelului pe piață al companiei
• Elaborarea măsurilor de îmbunătățire a proceselor din cadrul domeniului de activitate, dezvoltarea și aplicarea procedurilor
• Responsabil de organizarea, supravegherea și evaluarea randamentului angajaților, conform cu procedurile Resurselor Umane și cu procedurile în vigoare ale Societății.
• Întocmirea programului de muncă a echipelor din subordine și întocmirea pontajului conform programului de muncă
• Întocmirea rapoartelor zilnice și periodice în cadrul departamentelor
• Întocmirea rapoartelor contabile
• Întocmirea rapoartelor de vânzări

01.10.2016 - 30.06.2017

Departament: management

Titlu Job: club manager pure jatomi afi cotroceni

Responsabilitati:

• Răspuzător pentru funcționarea adecvată și în timp util a tuturor proceselor din departamentele din subordine (planificarea, vânzarea, urmărirea și optimizarea stocurilor cu amănuntul și urmărirea controlului intern și întocmirea rapoartelor de vânzare a serviciilor)
• Responsabil de organizarea și supravegherea angajaților din Departamente
• Responsabil cu organizarea echipelor din subordine pentru atingerea obiectivelor departamentelor și a companiei
• Responsabil cu analizarea si controlul cheltuirii bugetelor planificate de mine pentru marketing/promovare, dar și a cheltuielilor administrative
• Negocierea contractelor cu furnizorii de produse și servicii
• Menținerea relațiilor bune de colaborare cu furnizorii de produse și servicii
• Colaborarea cu furnizorii de produse și servicii în vederea stabilirii unor oferte sau bartere
• Dezvoltarea și implementarea în mod continuu a strategiilor, politicilor și procedurilor și analizarea impactului acestora
• Colaborarea cu superiorul direct - Country Manager - și cu ceilalți Manageri privind dezvoltarea companiei și raportarea obiectivelor setate, precum și a rezultatelor obținute
• Participarea activă la elaborarea planurilor de vânzare ale companiei
• Participarea activă la elaborarea planurilor de promovare ale companiei
• Întocmirea bugetului pentru aprovizionarea cu marfă și gestionarea încasărilor din sectorul de vânzare al produselor
• Responsabil cu elaborarea planului de obținere a profitului în departamentul de vânzare cu amănuntul
• Responsabil cu elaborarea planului de obținere a profitului în departamentul de vânzare a serviciilor
• Stabilirea și periodizarea planurilor de vânzări de pe toate departamentele având în vedere obținerea obiectivului stabilit
• Analizarea rezultatele vânzărilor realizate, marja, cheltuielile și profitul obținut în comparație cu parametri planificați
• Responsabil cu achizitiile necesare clubului si verificarea calitatii marfii conform standardelor clubului de fitness
• Responsabil cu urmărirea și controlul stocului de mărfuri
• Responsabil cu urmărirea rezultatelor vânzărilor și găsirea unor soluții de corecție dacă apar devieri de la plan.
• Responsabil legat de activitatea Controlului Intern
• Responsabil de întocmirea prețurilor de vânzare cu amănuntul
• Responsabil de urmărirea și analiza activității concurenței și de punerea în aplicare a activități în scopul îmbunătățirii nivelului pe piață al companiei
• Elaborarea măsurilor de îmbunătățire a proceselor din cadrul domeniului de activitate, dezvoltarea și aplicarea procedurilor
• Responsabil de organizarea, supravegherea și evaluarea randamentului angajaților, conform cu procedurile Resurselor Umane și cu procedurile în vigoare ale Societății.
• Întocmirea programului de muncă a echipelor din subordine și întocmirea pontajului conform programului de muncă
• Întocmirea rapoartelor zilnice și periodice în cadrul departamentelor
• Întocmirea rapoartelor contabile
• Întocmirea rapoartelor de vânzări


01.05.2016 - 31.10.2016

Departament: sport / wellness

Titlu Job: member service manager

Responsabilitati:

- Toate activitatile legate de receptia clientilor in clubul de fitness
- Gestiunea stocului de produse
- Responsabil cu achizitiile necesare clubului si verificarea calitatii marfii conform standardelor clubului de fitness
- Incheierea de contracte si mentinerea activitatii cu furnizorii de produse si servicii
- Intocmirea rapoartelor contabile
- Intocmirea rapoartelor zilnice si lunare si transmiterea informatiilor catre sediul central
- Mentinerea comunicarii cu toate departamentele clubului, cu alte cluburi din alte orase care functioneaza sub brandul clubului si cu departamentele din afara tarii privind atingerea obiectivelor lunare propuse
- Solutionarea problemelor clientilor clubului
- Recuperarea de debite restante ale clientilor care nu achitau la timp contravaloarea serviciilor clubului
- Organizarea echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor departamentului
- Intocmirea programului de munca a echipei din subordine si intocmirea pontajului conform programului de munca
- Depunerea de numerar la banca din serviciile vandute
- Intocmirea inventarului zilnic si lunar
- Intocmirea rapoartelor de debite
- Intocmirea rapoartelor de vanzari

01.03.2016 - 30.04.2016

Departament: sport / wellness

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

Toate activitatile legate de receptia clientilor in clubul de fitness.

01.05.2015 - 31.03.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: livrator

01.10.2012 - 31.05.2015

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: operator magazin online

Responsabilitati:

- preluarea şi procesarea comenzilor lansate de clienţi prin intermediul site-ului, e-mail sau telefon;
- asistarea clientilor în plasarea comenzilor, furnizarea informaţiilor privind caracteristicile produselor;
- prezentarea alternativelor pentru produsele care nu sunt în stoc;
- pregatirea coletelor pentru livrare, facturare, incarcarea produselor pe diverse site-uri;
- mentinerea relatiei cu furnizorii
- mentinerea relatiei cu clientii
- mentinerea si dezvoltarea bazei de date
- mentinerea, actualizarea stocului de marfuri

13.05.2010 - 15.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: distribuitor

01.03.2010 - 06.09.2010

Departament: marketing

Titlu Job: operator interviuri

10.02.2010 - 22.03.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Economie la Universitatea Romano - Americana / Administrarea Afacerilor in Turism din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: Economie la Universitatea Romano - Americana / Facultatea Economia Turismului Intern si International din Bucuresti.

Premii

Calificari
Oct 2015: Instructor fitness / Personal trainer

Feb 2012: Agent de turism / Ghid

Feb 2012: Director agentie de turism

Hobby-uri
Sport,calatorii,nutritie,ecologie,natura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close