Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.06.1964

obiectiv

 

Punerea la dispozitie a cunostintelor profesionale acumulate .

Salariu: nespecificat

Beneficii: se negociaza in functie de propuneri

Tip job: Full time

Departament: Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Protectia mediului, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

Verificarea modenizarilor efectuate de chiriasi in spatiile comerciale ale societatii, coordonarea de lucrari de constructii in regie proprie pentru imbunatatirea calitatii spatiilor inchiriate, verificarea si monitorizarea sumelor de plata catre asociatiile de proprietari si furnizorii de utilitati, achizitia de materiale de constructii, birotica si materiale de curatenie pentru uzul societatii. Construirea bugetului societatii si urmarirea permanenta a acestuia dupa aprobarea acestuia . Verificare lucrari de cadastru si verificarea lucrarilor de constructii executate de terti, negocieri si incheieri de contracte. Întocmirea de documentații tehnice și economice pentru lucrările executate în regie proprie. Estimarea costurilor pentru lucrările proprie de constructii și urmărirea îndeplinirii acestora după aprobare.

01.11.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inginer constructor

Responsabilitati:

Monitorizare modernizari spatii comerciale, coordonarea lucrarilor de reparatii cu echipe in regie proprie, verificarea solicitarilor de plata ale asociatiilor de proprietari si furnizorilor de utilitati pentru spatiile la care socieratea este proprietara, urmarirea executiei lucrarilor de investitii, calculul de necesare de materiale, forta de munca si utilaje pentru lucrarile proprii, achizitia de materiale de constructii, produse de curatenie si dotari in cadrul societatii.

01.07.2013 - 01.07.2014

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer imbunatatiri funciare

Responsabilitati:

Departamentul tehnic, intocmiri oferte, decontari , analize costuri si stabilirea standardului de cost , studii de piata , analize contracte , stuatii de lucrari ,gestionarea bugetelor lucrarilor in curs,receptionarea lucrarilor finalizate.

01.05.2010 - 30.06.2012

Departament: management

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

Monitorizarea si supervizarea implementarii proiectelor de investiti din cadrul societatii , evaluarea investitiilor , monitorizarea decontarilor si incadrarilor in bugete , verificarea situatiilor de lucrari si a respectarii incadrarilor in documentatii , negocierea de contracte in vederea realizarii acestor lucrari si a achizitionarii de echipamente pentru modernizarea si retehnologizarea activitatilor.
1.Finalizarea lucrarilor de modernizare la o ferma de pasari de carne de 240000 de capete / serie .
2.Modernizare si retehnologizare abator vechi de pasari in vederea autorizarii acestuia.
3.Conducte de canalizare si evacuare ape epurate .
4.Puturi si alimentari cu apa
5.Amenajari de spatii de birouri
6.Amenajari peisagistice
7.Cautarea , negocierea si amenajarea de noi spatii de desfacere pentru produsele AVICOLA MIHAILESTI
7.Terenuri de sport
Vranceanu Anda - inspector resurse umane .
Masina , tehnica de calcul .

01.04.2008 - 31.05.2010

Departament: management

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Aprobarea planurilor de dezvoltare multianuale si defalcarea lor pe fiecare an calendaristic. Aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli. Incheierea de contracte de executie de lucrari de constructii , incheiere de contracte cu furnizori de materii prime si materiale.Aprobarea planului de productiei. Formarea echipei manageriale necesare pentru atingerea obiectivelor propuse privind dezvoltarea societatii comerciale. Avizarea documentatiilor necesare pentru certificarea societatii de catre organisme abilitate
Locul doi in topul profit 2010
Locul trei in top afaceri 2010
Lucrari realizate in acest interval
1. Modernizare constructie ferma de pasari, acopeisuri cu membrana bituminoasa, compartimentari,
finisaje gresie, faianta , parchet , zugraveli, vopsitorii, instalatii sanitare , termice si electrice
interioare
2. Realizare puturi si alimentari cu apa
3. Realizare canalizare apa tehnologica
4. Aimentare cu gaze
5. Alimentare cu energie electrica
6. Montaj echipamete crestere pui - hranire, adapare , silozuri
7. Executie lucrari de anvelopare cladiri vechi in vederea asigurarii izolatei termice
Mariana Mihai - inspector personal
masina cu sofer , tehnica de calcul

01.03.1999 - 30.04.2008

Departament: management

Titlu Job: director general executiv

Responsabilitati:

Conducerea executiva a societatii . Evaluarea lucrarilor de investitii in vederea participarii la licitatii , intocmirea documentatiilor economice , tehnice si de eligibilitate pentru participarea la licitatii publice si private . Avizarea planului anual de investitii propriu al societatii , avizarea bugetului de venituri si cheltuieli. Incheierea de contracte de executie a lucrarilor, incheierea de contracte cu furnizorii de materiale si echipamente , urmarirea derularii contractelor de subantrepriza , angajarea salariatilor, decontarea productiei realizate catre beneficiari , intocmirea situatiilor de lucrari lunare si a comparativelor trimestriale . Negocierea de contracte in vederea realizarii lucrarilor angajate prin contracte si a achizitionarii de echipamente pentru modernizarea si tehnologizarea activitatilor.
Aducerea firmei pe profit dupa ce a fost privatizata , obtinerea de catre societate a locului I , II sau III in topul firmelor organizat de Camera de Comert si Industrie au fost posibile prin realizarea urmatoarelor obiective :
1. Lucrari de asfaltare - Administratia Strazilor
2. Reparatii pavaje si asfaltari - RATB Bucuresti
3. Reparatii si vopsitorii confectie metalica - GRIRO
4. Pardoseli cu betoane cu cuart - GRIRO
5. Alimetari cu apa + Asfaltari + Acoperisuri cu tabla - Fabrica de mobila Caragiale
6. Canalizare + Vestiare + Spatiu de productie - Fabrica de confectii Targsor
7. Asfaltari + lucrari de canalizare - SC DANUBIANA SA + VICTORIA FLORESTI
8. Pavaje ,canalizari si rigole - Primarie Bragadiru
9. Amenajari terenuri sportive tenis + mini baschet si minifotbal + amenajari peisagistice - Baza sportiva MICRIS
10.Incalzire in pardosala cu apa calda + reparatii acoperisuri - Sectie vopsitorie Fabrica de mobila Gherla
11.Amenajare teren minifotbal - Scoala generala Bragadiru
12.Imprejuire + reparatii capitale acoperis ROMTEHNICA SA
Jelescu Luminita - Director economic
Demeter Maria - inspector personal
Masina cu sofer si tehnica de calcul performanta

01.05.1998 - 31.05.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert tehnic - consilier

Responsabilitati:

Incheierea de contracte , diversificarea activitatilor incepand de la urmarirea executiei lucrarilor de constructii executate de investitori , evaluarea investitiilor , monitorizarea decontarilor si incadrarilor in bugete , verificarea situatiilor de lucrari si a respectarii incadrarilor in documentatii , urmarirea graficelor de esalonare a executiei , depunerea documentatiilor de plati in cazul lucrarilor executate cu fonduri europene , intocmirea de proiecte si depunerea lor in vederea obtinerii de finantari de catre beneficiari .
Supervizarea implementarii proiectelor de investitii si monitorizarea lor ( manager de proiect ) la proiecte cum ar fi :
1.Abator nou de pasari Avicola Mihailesti - 6000 capete / ora - Fonduri SAPARD
2.Statie de epurare 800 mc/zi Avicola Mihailesti - Fonduri 30% de la Administratia Fondului de Mediu
3.Modernizare post privatizare Fabrica de Anvelope Victoria Floresti , Silvana Zalau si Danbiana SA Bucuresti
4. Studii de fezabilitate - Ferme pilot crestere pasari alimentate cu biogaz si panouri solare - PNADR - Masura 121
5. Studiu de fezabilitate - FNC si SPATII de DEPOZITARE cu panori solare - PNADR - Masura 123
Sarcinile in cadrul societatii au fost diverse si au constat in supervizarea executiei lucrarilor de constructii contractate de investitori , urmarirea graficelor de esalonare a executiei , depunerea documentatiilor de plati in cazul lucrarilor finantate din fonduri externe, intocmirea cererilor de finantare si documentatiilor anexe si depunerea acestora in vederea obtinerii de finantari din fonduri europene .
Deasemenea m-am ocupat de decontarea si derularea lucrarilor de constructii angajate de beneficiari cu firmele de constructii , pastrarea legaturii constructor , proiectant, beneficiar , corelarea graficelor de executie asumate de constructor cu aprovizionarile cu materiale si detalii de executie , angajarea Dirigintilor de santier pe specialitati.
Zurini Cristian - vicepresedinte TOFAN GRUP - conducea sectorul investitional
Jelescu Luminita - director executiv Avicola Mihailesti
Ezer Gianina - Administrator Avicola Mihailesti

01.10.1997 - 31.05.1998

Departament: management

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

Intocmirea de oferte , decontarea productiei , situatii comparative de materiale si manopera pentru verificarea incadrarilor in consumuri , gestionarea documentatiilor .
• Intocmirea documentatiilor de eligibilitate și a documentației de participare la licitatii , verificarea documentatiei tehnice și financiare;
• Intocmirea si respectarea incadrarii lucrarilor in graficele de executie a proiectelor;
• Intocmirea documentatiilor pentru solicitarea platilor de la beneficiarii lucrarilor;
• Pregătirea contractelor si actelor aditionale pentru lucrarile in care firma era declarata castigatoare
Am diminuat pierderile , pastrand cu strictete incadrarile in consumurile de resurse pe fiecare lucrare in parte.
Cretu Ion - Administratorul firmei

01.09.1992 - 31.10.1997

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrare perimetru

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii echipelor pe domenii precum : intretinere cladiri, spatii verzi ,curatenie , vestiare, lucrari de intretinere constructii si instalatii , lucrari noi executate cu terte firme de constructii
Schimbarea aspectului total al fabricii , schimbarea vestiarelor , bailor ,birourilor , caminelor , dispensarului medical din intreprindere
Popescu Gheorghe - Director Administrativ

01.06.1990 - 01.09.1992

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: sef statie de betoane

Responsabilitati:

Fabricarea betonului , gestionarea materiilor prime.Intocmirea documentatiei necesara obtinerii autorizarii statiei de betoane de catre Inspectoratul de Stat in Constructii in vederea fabricarii betoanelor si mortarelor. Coordonarea echipei in vederea fabricarii de betoane si mortare si in vederea gestionarii corecte a materiilor prime si materialelor.

Realizari:

Autorizarea statiei de betoane de catre ISC in vederea fabricarii betoanelor si mortarelor.

01.10.1988 - 30.06.1990

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: sef compartiment asigurarea calitatii

Responsabilitati:

Verificarea calitatii lucrarilor executate in tot judetul Ialomita , incadrarea acestor lucrari in in proiectele elaborate de proiectantii de specialitate , supervizarea activitatii laboratorului statiei de betoane a societatii.
Eliminarea pierderilor datorate neglijentelor in executie , eliminarea evenimentelor neplacute raportate la ISC , prin respectarea cu strictete a normelor de calitate impuse de proiecte si standardele in vigoare.
Negura Artur - director general
Lazar Aurelia - resurse umane

01.07.1987 - 01.10.1988

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer stagiar

Responsabilitati:

Intocmirea de necesare de resurse pentru realizarea lucrarilor , urmarirea incadrarii in resurse , urmarirea executiei lucrarilor, pontaje, bonuri de consum , atachamente lucrari .

Realizari:

1 . Sistem de desecare Galatui- Calarasi
2. Grajduri de vaci CAP Ciulnita
3. Recuperari terenuri agricole prin redarea lor in circuitul agricol localitatea Albesti Ialomita
4. Depozit Legume - fructe Slobozia

studii

 

Facultati:

1982 - 1987 Masterat: Inginer constructor la Facultatea de Imbunatatiri Funciare din Bucuresti. Sustinerea examenului de stat cu tema Baraje Flexibile si absolvirea lui cu nota 10

Premii

Traininguri
Jun 2014 - Jun 2014: Curs de Manager de proiect

Apr 2014: Expert Evaluator Fonduri Europene

Mar 2014: Expert Accesare Fonduri Europene

Certificari
Feb 2014: British Council - B2

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close